Teraz jest Pn 23 cze, 2025 16:25


vilasss addons' - Newsy

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Bezel

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): Pn 07 sie, 2006 15:33

PostŚr 27 wrz, 2006 23:40

Obrazek
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostŚr 27 wrz, 2006 23:49

omg już wiemy skąd będą kolejne tekstury ;)
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 13 paź, 2006 20:55

Vilas, jakie wymagania na twoja Barba, bo fajnie wygląda, a nie wiem czy mi pójdzie.
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPt 13 paź, 2006 20:57

Nie pójdzie
Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 13 paź, 2006 20:59

Dla ciebie ? Nie pójdzie chocbyś sobie flaki wypruł.
Offline
Avatar użytkownika

BOLO

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 116
  • Dołączył(a): Cz 09 lut, 2006 18:55
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostN 15 paź, 2006 19:19

A ja tak zapytam:
Czy Reyhard ma zamiar wydać nowy pack żołnierzy polskich
(wyjętych z Vilasss packa)?

R - Nein
Nie "dziecią neostrady"!
Nie "gorącym" 13!
Nie pokemonom!
... kurde, to co ja jeszcze tu robię?

NIE BOLO A Bolo!
Offline

Glano Jad

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Cz 12 paź, 2006 16:18

PostSo 11 lis, 2006 10:58

Ej Mam pytanko jak zrobic tego villas packa zeby nie wyskakiwalo mi cos takiego
Cannot create 3D device Adapter 0 ( Radeon 9550) Fulllscreen
Resolution 1024x768 format X8R8G8B8/D24S8 refresh 75 Hz
Error D3DERR_OUTOFVIDEOMEMORY
Blagam pomozcie :(
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 11 lis, 2006 11:21

-nomap
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostPn 13 lis, 2006 14:57

Pack sie robi coraz lepszy, ale wciaz jest troche niedorobek dla przykladu:
Obrazek
Zauwazylem ta rączke u Khaki Soviets, oraz armii GB`80. Niezbyt to wyglada, zwazywaszy ze u reszty jednotek rosyjkich ta dolegliwosc nie wystepuje.
W moim odczuciu i kilku innych osob wspolczesne jednostki rosyjskie maja za grubasne nogi i troche dziwnie to wyglada jak stoja i sa w pozycji przykucnietej. Jeszcze jedna rzecza, ktora zwarce uwage jest boczna kieszen (chodzi o spodnie) u jednostek US Army. Nieco kwadratowa oraz zawiera inna teksture niz reszta munduru. Niektorym jednostkom uzbrojonym w pistolet dym wystrzalu wydobywa sie z pod pachy (Niepamietam, juz ktorym).

Swoja droga jednotki LWP sa fajnie dopracowane i jest klasa medyka czego mi bardzo brakowalo.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline

Glano Jad

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Cz 12 paź, 2006 16:18

PostCz 16 lis, 2006 16:15

Vilas twoje addony sa fajne i ladnie wykonnane mam podobny problem jak Sudayev i nauswa mi sie pytanie czy zrobisz cos z tym ??
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 17 lis, 2006 14:10

@Vilas, zawsze sprawe animacji bolt action mozna rozwiazac tak jak w Liberationie. Co do relodów, musiałbyś robić osobny config Moves dla kazdego soldata i ten soldat po zmianie uzbrojenia wciaz mialby taka sama animacje.

http://community.bistudio.com/wiki/Oper ... nity_Tools
OFP Anim 0.981
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Wladek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 122
  • Dołączył(a): Cz 10 sie, 2006 15:07

PostPt 17 lis, 2006 19:05

Przynajmniej mogę powiedzieć że mnie przykład z reką nie przeszkadza.Cieszę się że Pack robi się większy i pracujesz ciagle nad nim i ulepszasz, wiesz mozesz jeszcze pozmieniać załogi na odpowiadające rzeczywistości w pojazdach np.Dzik (żołnierz USA) i dodać niemieckie działo z WWII po stronie Wschód a nie jak wcześniej zachód,ale to już tylko moja mała uwaga. :grin:
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostPt 17 lis, 2006 21:43

No i jeszcze jedna uwaga co do samego rozmiaru packu, może tak udostępniać do ściągnięcia pojedyncze pliki pbo.? Bo ściąganie 120mb tylko dla jednego rodzaju jednostek jest trochę uciążliwe
Obrazek
Offline

Wladek

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 122
  • Dołączył(a): Cz 10 sie, 2006 15:07

PostPt 17 lis, 2006 22:02

eee aż takie uciązliwe nie jest...(no moze dla mnie)Ale zobacz ile tam jest samych rodzajów jednostek, no i pojazdów dość dobrej jakośći.Niektórzy narzekają na słabe tekstury itp Ale ja już trochę na robieniu addonów znam i moim zdaniem addony nie są słabe , więc warto sciagnąc pack :grin:
Offline
Avatar użytkownika

Zaitsev

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 103
  • Dołączył(a): So 07 sty, 2006 21:48
  • Lokalizacja: Nysa

PostPt 17 lis, 2006 22:23

Rozumiem, ale np. po co twórcą kampanii traktującej o II W¦ ściągać pack z wietnamskimi modelami czy teraźniejszymi.
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron