Teraz jest N 22 cze, 2025 00:05


Komunikaty Radiowe(własna mowa)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

plantum

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Wt 16 sty, 2007 20:50
  • Lokalizacja: Toruń

Komunikaty Radiowe(własna mowa)

PostWt 16 sty, 2007 21:16

Sprawa ma się tak, zacząłem robić sobie ładną misję. Wg. wszelkich porad oraz instrukcji.
Dwie różne jednostki mają podawać SłYSZALNE komunikaty radiowe nagrane przezemnie.
Pliki to Firefox_1.ogg, Firefox_2.ogg, Firefox_3.ogg, Firefox_4.ogg
Wpisuje w wyzwalaczu
Kod: Zaznacz cały
Heli1 sideradio "Firefox_1"

A w trakcie misji pokazuje się jedynie tekst komunikatu i pół sekundy szumu.

Mój plik Description.ext

Kod: Zaznacz cały
showMap = 1;
showWatch = 1;
showCompass = 1;
showNotepad = 1;
showGPS = 0;

minScore=1;
avgScore=2500;
maxScore=5000;
onLoadIntro="Everon - Sztab wojsk USA";
onLoadMission="Malden - Rankiem";
debriefing = 0;
onLoadIntroTime = true;
onLoadMissionTime = true;


class CfgRadio
{
sounds[] = {};

class Firefox_1
{
name = "Firefox_1";
sound[] = {"Firefox_1.ogg", db-40, 1.0};
title = 23 8 9 5 Target Beach, Weather Sunny, No Wind, ETA 30 seconds;
};
class Firefox_2
{
name = "Firefox_2";
sound[] = {"Firefox_2.ogg", db-40, 1.0};
title = Jestem gotów przystępuję do strzału, odbiór!;
};
class Firefox_3
{
name = "Firefox_3";
sound[] = {"Firefox_3.ogg", db-40, 1.0};
title = Kod Foxtrot BC 64. Powtarzam kod Foxtrot BC 64. Odbiór!;
};
class Firefox_4
{
name = "Firefox_4";
sound[] = {"Firefox_4.ogg", db-40, 1.0};
title = Potwierdzam będziemy za kilka minut! Odbiór!;
};
};



Zastanawiam mnie do czego służu?
Kod: Zaznacz cały
sounds[] = {};
Offline

plantum

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Wt 16 sty, 2007 20:50
  • Lokalizacja: Toruń

:/ ??

PostŚr 17 sty, 2007 08:54

{
name = "r0";
sound[] = {"r0.ogg", db-40, 1.0};
title = $STR_00;
};

A czy używa się chociaż tego zero?

A co to:
$STR_00


I dlaczego wszędzie:
db-40



Nic nie pomogło na dodatek już nawet się tekst nie wyświetla.
I dalej są tylko krótkie szumy.

:cry:
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 17 sty, 2007 09:55

$STR_00


Odwołanie się po tekst do stringable.csv
db-40


Ilość decybeli/głośność

Tam to co poprzednio jest zapewne dobrze zrobione, po prostu sprawdź ścieżkę gdzie wrzuciłeś te pliczki (teraz powinny być w głównym katalogu razem z mission.sqm).
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 17 sty, 2007 15:57

YacieK napisał(a):r0,r1,r2 itd to nazwy sampli. Warunki jakie musi mieć sampel używany w OFP są już tu opisane, powinny znaleźć się w katalogu sounds w misji. To musi działać.


Nie musi, katalog równie dobrze może się nazywać "kwestie"/"s"/"dzwieki"/itd. tylko ścieżka w descritpion.ext (jak jest np w katalogu dzwieki to wpisujesz sound[] = {"\dzwieki\r1.ogg", db-40, 1.0};) musi odpowiadać temu gdzie się znajduje plik. Błąd który ty opisałeś wiąże się z nieodnalezieniem przez OFP wybranego pliku toteż w trakcie jego wykorzystania, tak jak w twoim przypadku, następuje jedynie szum i ew. pojawia się tekst. Częsty błędem jest właśnie wpisanie w description ścieżki sounds gdy w rzeczywistości dane sample znajdują się w sound, nie raz, nie dwa, już takie coś mi się zdarzyło i zalecam w tej kwestii wielką ostrożność.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Zielarz

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 106
  • Dołączył(a): Cz 08 cze, 2006 10:42
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostŚr 17 sty, 2007 16:01

Mundrego dobrze posłuchać 8)
Offline

plantum

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Wt 16 sty, 2007 20:50
  • Lokalizacja: Toruń

:(

PostŚr 17 sty, 2007 18:00

Jeszcze raz powtarzam!
Pliki dzięków są w katalogu misji, tam gdzie jest descritpion.ext

Nie są w żadnym podkatalogu!

Chodzi o to?
sound[] = {"Firefox_1.ogg", db-40, 1.0};


że powinno być tak?
sounds[] = {"Firefox_1.ogg", db-40, 1.0};


Jak zrobicie próbną działającą misję to zapodajcie, zaczynam szukać innych misji na stronce...
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostŚr 17 sty, 2007 18:36

Spróbuj zmienić db-40 na np. db+20 czy tam 40. Może nie słyszysz dzwięku, bo jest "cicho nagrany", a na dodatek wyciszony własnie przez wpis w description. Jak nie pomoże dodaj ten katalog sound i wewal do niego sample, a w description dopisz:

class Firefox_1
{
name = "Firefox_1";
sound[] = {"\sound\Firefox_1.ogg", db-40, 1.0};
title = 23 8 9 5 Target Beach, Weather Sunny, No Wind, ETA 30 seconds;
};


Tak wogóle to

class Firefox_1
{
name = "Firefox_1";
sound[] = {"Firefox_1.ogg", db-40, 1.0};
title = 23 8 9 5 Target Beach, Weather Sunny, No Wind, ETA 30 seconds;
};


Ten "" jest potrzebny? Ja tam tego nie mam w cfgSound :co:
Offline

plantum

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Wt 16 sty, 2007 20:50
  • Lokalizacja: Toruń

:D:D:D

PostCz 18 sty, 2007 09:48

Super wszystko działa, pomógł ten katalog \sounds\
A bym nie pomyślał że takie coś...

:D Ta misja niestety nie ujrzy światła dziennego, ale obiecuję wam że zrobię następną I jeszcze lepszą :D

Dziękuję wszystkim, a w szczególności Sejtan

Myślę że topic wyczerpany :)
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Komunikaty Radiowe(własna mowa)

PostPt 13 gru, 2024 14:20

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Komunikaty Radiowe(własna mowa)


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości