Teraz jest N 22 cze, 2025 00:53


Zmasowany atak samobójców...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

Zmasowany atak samobójców...

PostPt 26 sty, 2007 23:02

No właśnie. Robie misję, gdzie trzeba odeprzeć atak... zamachowców samobójców :twisted:

Tylko, że mam problem, jak to zrobić. Najprostsza metoda, to kazać terroryście podłożyć bombę, a potem odrazu ją wysadzić. Tu na beemjocie jest jak podłożyć/wysadzić bombę w wykonaniu AI. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, jak to skutecznie połączyć i mieć gwarancję, że typ się wysadzi od razu, a nie (jak mi się wydaje) ewakuować się na bzpieczną odległość.

Kod na podłożenie:

Kod: Zaznacz cały
wróg Fire ["PUT","PipeBomb"]


Kod na wysadzenie:

Kod: Zaznacz cały
wróg action ["touchoff"]


Jak to skutecznie połączyć?
Ostatnio edytowano Pt 26 sty, 2007 23:10 przez SaS TrooP, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostPt 26 sty, 2007 23:07

Skryptem .sqs?

Kod: Zaznacz cały
?Wróg distance cel > 2 : wróg Fire ["PUT","PipeBomb"]
~1
wróg action ["touchoff"]


Tak będzie chyba najprościej i najskuteczniej. Gdy wróg podbiegnie do swojego celu na mniej niż dwa metry podłoży bombę i w sekundę później ją wysadzi. ( Możliwe, że pomyliłem znaki > <... Nigdy nie mogę tego zamapiętać x| )
Obrazek
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 26 sty, 2007 23:12

Wygrzebane z czeluści twardziela:

Kod: Zaznacz cały
; suicide bomber script 1.0 by 'The real Armstrong', aslo known as 'Das Mattesnille'
; Thx to 'someone' for the idea. However, I´ve not used anything from his script. Just the idea.

; HOW TO USE:
; I hope your not a total newbie because then you can have some problems understanding this...
; You know what to do, don´t you? Know all I have to explain is what you need to put in the "[]".
; [BomberName, TargetName, GameLogicName, Distance, RemoveWeapons, CombatMode] exec "suicide.sqs"
; BomberName = The name of the suicide bomber.
; TargetName = The Targets Name. Note that you can use everything from a GameLogic to a tank.
; Distance = The distance the bomber have between him and the target before he detonates. I strongly advice you to have a distance of at least 5. The explosion is quite big and infantary should die quite easy at the range of 20. A tank target should have 5, maybe 10 in range.
; RemoveWeapons = For a more realistic bombing the bomber should have no weapons. If you want the bomber to have the equipment you should type FALSE and if you don´t want the equipment you should type TRUE. Note that you can´t have equipment on one guy and not on the other(if you activate this script 2 times).
; CombatMode = Do you want the bomber to fire back at his enemys or do you want him to storm only? This text was copied from the official command reference:
; BLUE (Never fire), GREEN (Hold fire - defend only), WHITE (Hold fire, engage at will), YELLOW (Fire at will), RED (Fire at will, engage at will).
; I recomend you use BLUE, GREEN or YELLOW.

; I am not quite finnished with this script. It is a much advanced script(You have to type a lot to get a group of 20 suiciders attack). However, as my scripting skills grows I will update this script. My target is to get the script freindly to a whole group so you don´t have to type for every guy and that the bombers will proceed to the closest enemy when their target is killed. Now the bomber will detonate at the point where the target lies. I have not those skill yet but remeber this: I learn things quick, I WILL update this script.
; Happy editing!

_bomber = _this select 0
_target = _this select 1
_distance = _this select 2
_remove = _this select 3
_combatmode = _this select 4

_bomber setcombatmode "_combatmode"
_bomber setspeedmode "full"
_bomber setunitpos "UP"

~0.001

? hoppaiplasket=_remove : removeallweapons _bomber

#over

_bomber commandmove getpos _target

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

? (_bomber distance _target) < _distance : goto "booom"
? !(alive _bomber) : goto "booom"

~0.1

goto "over"

#booom

bomb="heat120" camcreate getpos _bomber
bomb="shell120" camcreate getpos _bomber

exit


Trzeba dużo wpisywać, ale metoda skuteczna ;).

@Remcio - pomyliłeś :P
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 26 sty, 2007 23:15

A co jak będzie zamachowców ok.80? A każdy by musiał mieć losowe cele, prócz paru, którzy wysadzą bramy. Chodzi mi dokładnie o to:
1. Jest sobie polska baza. BRDM, 2 MI-8, 20 ludzi.
2. Nagle zza górki wypada ok.40 ludzi, a potem druga fala.
3. Paru niszczy ogrodzenie, a potem połowa leci na pojazdy a połowa na żołnierzy.

Więc wydaje mi się, że losowe dobieranie celów byłoby najlepsze. A pozatym nie mam zupełnie doświadczenia, ze skryptami .sqs prócz apteczki, więc starałbym się ich jakoś unikać.

EDIT: Czy jeden .sqs można używać pare ray, np. każdy terro miałby w inicjacji WP np. boom.sqs. Czy to by działało, gdybym wykorzystał ten sam na 80 ludziach.

EDIT: O jezu litościwy <wow> <wow><wow><wow><wow><wow><wow><wow><wow><wow><wow>
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 26 sty, 2007 23:40

Osiemdziesięciu?!

Aby samobójcy wybierali cele losowo w polu init dowolnej jednostki wpisz nazwy obrońców bazy, np.:
Kod: Zaznacz cały
Jednosktki = [brdm, żołnierz1, żołnierz2, itp]

W polu init każdego z zamachowców wpisz:
Kod: Zaznacz cały
[this, (Jednostki select random count Jednostki)] exec "bum.sqs"


Skrypt:
Kod: Zaznacz cały
_zamachowiec = _this select 0
_cel = _this select 1

#loop
?_zamachowiec distance _cel < 3 : goto "next"
_zamachowiec move getpos _cel
~1
goto "loop"

#next
_zamachowiec Fire ["PUT","PipeBomb"]
~1
_zamachowiec action ["touchoff"]
exit


Nie ręczę, że wszystko jest dobrze, bo nie testowałem.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 26 sty, 2007 23:56

Aby samobójcy wybierali cele losowo w polu init dowolnej jednostki wpisz nazwy obrońców bazy, np.:
Kod:
Jednosktki = [brdm, żołnierz1, żołnierz2, itp]


Tego nie do końca rozumiem

Dowolnej jednostki :neutral:

Wyjaśnij jeszcze to, dziś już nie sprawdze, ale jutro pobawie się z tym.
Offline

archiee

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 100
  • Dołączył(a): Cz 16 mar, 2006 15:23
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 27 sty, 2007 00:38

To jest po prostu array. Możesz zamiast "Jednostki" wpisać np. Obroncy, albo PupaJasia. Nazywasz BRDM np. brdm1 i dopisujesz między nawiasy. Jak wstawiasz 2 BRDM'y i 4 żołnierzy nazwij ich np. brdm1, brdm2, zolnierz1, zolnierz2, zolnierz3, zolnierz4 i zrob array
Kod: Zaznacz cały
Jednostki = [brdm1, brdm2, zolnierz1, zolnierz2, zolnierz3, zolnierz4]


Nie jestem dobry w tłumaczeniu... :|
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 27 sty, 2007 11:34

Aha tera załapałem. Dobra, pobawie się tym
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Zmasowany atak samobójców...

PostPt 13 gru, 2024 14:49

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Zmasowany atak samobójców...


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 0 gości

cron