EE... wybaczcie ale jestem całkowicie nowy.
W 2001 zagrałem w OFP - gra... podbiła moje serce.. jeszcze tego samego dnia.. kupiłem oryginał.. jakie miała wymagania.. wszyscy wiedzą.. ale na moim Celeronie 800 z 256sdram i grafą 64mb działała b. płynnie.
Niedawno.. zauważyłem... że wyszła gra ArmA zobaczyłem screeny... wymagania... i bez namysłu... zakupiłem..
zainstalowałem... następnie patch
odpalam grę...
Mój sprzęt to:
P4 2.8GHz
ATI 9550 250mb 128bit
Samsung 512DDR oraz Kingston 512DDR = 1GB
Sound Blaster Live
Gra w 640x480x32 wszyskie detale na minimum.... i max.. 20-25FPS

na terenach pustych
zaś w tej misji z pojedynczych (ta zasadzka na konwój) to nie przekracza 8FPS
Jestem przerażony
Nie rozumiem problemu
mój tata ma:
2x3.0GhZ Pentium
GeForce 6600GT 250mb 128bot
2GB DDR2
i gra u niego właściwie na 800x600x32 i min. detale nie przekracze 40-45FPS
I czego to jest wina? u mnie jest WIN. XP MCE u taty WIN. XP Corporation
kompy są w miare czyste, gra o takich samych wymaganiach:
Company of Heroes.. działają płynnie na średnich detalach
Gra jest po prostu nie grywalna
Wyczytałem, gdzieś, że to wina Enginu gry.. jeżeli tak.. to po tym pachu 1.5 albo 1.05 (już nie pamiętam nr) po wyłączeniu tej trawy.. będzie gra w miare płynnie chodziła? i czy to sporo da? czy jedak dać sobie spokój.. i odłożyć gre na półke.. ?
Dzięki z góry.
Powiem szczerze.. jestem fanem OFP.. tak jak większość zapewne.. ale jeżeli to wina produktu... to BIS od***ł... spory kawał gó**a
Edit:
Dzisiaj grałem multi.. na jakimś niemieckim serwerze... celem było zdobycie miasta.. troszkę pograłem... tylko.. iż średnio miałem 7-8FPS i jedynie gdy spoglądałem w niebo wzrastało do 20-25
