przerobić broń dla wszystkich żołnierzy to nie duży problem.
robisz wyzwalacz pokrywający całą mapę.
aktywacja - strona jednostek.
{_x exec "rearm.sqs" forEach thislist
rearm.sqs
- Kod: Zaznacz cały
removallweapons _this
_this addweapon _weapon
_m=0
#magloop
_this addmagazie _mag
_m=_m+1
?_m==6: goto "next"
goto "magloop"
#next
icodalejchcesz.
exit
jeszcze by się przydało żeby biegali z różnymi broniami. to w init.sqs musisz stworzyć tabelę z klasami jednostek np.
RunitsRPG=[RsoldRPG,itd.]
a w skrypcie dodać
? _this in RunitsRPG:_weapon="rhs_ak";_mag="jam_ak";_secwep="rhs_rpg"
i tak dalej. trzeba rozpatrzyć trochę przypadków uzbrojenia, skrypt trochę się rozrośnie ale to jest lepsze wklejanie osobno każdemu.