Teraz jest N 22 cze, 2025 00:08


...a może tak samobójstwo?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

...a może tak samobójstwo?

PostPt 16 mar, 2007 22:55

Czy dałoby się sprawić żeby AI popełniło samobójstwo? Nie chodzi mi o jakieś wieszanie na drzewie :twisted: , ale powiedzmy o odebranie "sobie" życia za pomocą broni krótkiej. Skoro AI potrafi robić, pompki, salutować, machać rękami to może istnieje taki skrypt czy addon, który umożliwiłby taką akcje. Fajnie byłoby umieścić takie coś np w filmiku powiedzmy o zombich, gdzie pogryziony bohater odbiera sobie życie, bo: "...nie chce być jednym z nich." :twisted:

edit> W postalu był specjalny klawisz do "samobója"... Ot tak. 8)
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 17 mar, 2007 00:39

Animacji nie ma, wątpię by udało się połączyć trzymanie broni krótkiej i animację salutowania, z resztą głupio by to wyglądało. Myślę, że najprostszą metodą będzie zrobienie tego w "domyśle", po prostu dźwięk wystrzału, setdammage 1 i pokazane upadające ciało... To już było, w którejś z nieoficjalnych kampanii.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 17 mar, 2007 00:48

Animacja salutowania + to co opisał Remcio = Najbardziej satysfakcjonujący wynik
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostSo 17 mar, 2007 00:57

Możnaby stworzyć model wojaka na taki z pistoletem "wlepionym" w rękę (czyli będącym częścią modelu) specjalnie dla tej cut-scenki. Wystarczy wtedy sama animacja salutowania, a tak "trzymany" pistolet będzie mógł celował prosto w łeb. Nic lepszego (ani prostszego) nie przychodzi mi do głowy.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostSo 17 mar, 2007 01:17

No, ale właśnie chodzi mi o taki efekt "na zawołanie", np poprzez menu akcji (czy jak to nazywa). Przykładowo, coś tam nam w misji nie poszło i zamiast granatu pod nogi czy klawisza escape, z menu akcji wybieramy >suicide< popchnięte jakąś złotą myślą w stylu: "Wybaczam wszystkim." :grin: No i bum... Miałem nadzieje, że jest już coś takiego :neutral:
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 17 mar, 2007 12:35

Jeżeli szukasz czegoś takiego to rozpakuj sobie Nogova Virus bo tam jest takowa możliwość, lub zrób wg. następujących "wskazówek".

Kod: Zaznacz cały
Tworzysz wyzwalacz.
Warunek: true
Aktywacja: suicide = playa addaction ["Strzel samobója","kill.sqs"]

Po tym zapisz grę i wyłącz OFP.
Kod: Zaznacz cały
Tworzymy plik .sqs (normalny "Nowy dokument tekstowy" tyle, że zmieniamy .txt na .sqs. Otwieramy go notatnikiem)
Wklepujemy:
playa removeaction suicide
playa switchmove "effectstandsalute"
play gunshoot1
playa setdammage 1

W wyniku tego. Dostaniemy akcję samobójstwa, a po jej aktywowaniu postać zasalutuje będzie odgłos wystrzału (to musisz sam zrobić) po czym postać nagle umrze.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostSo 17 mar, 2007 14:55

Zrobiłem tak jak mówisz, ale kiedy włączam "strzel samoboja" wyskakuje Script kill.sqs not found. Czy mam jakoś dodać ten skrypt do description.ext? Przeczytałem poradnik Alderusa na temat des... no ale tam nie ma nic o skryptach. Co zrobić, żeby to zadziałało?
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostSo 17 mar, 2007 16:38

A zrobiłeś skrypt kill.sqs w folderze z misją?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostSo 17 mar, 2007 17:01

No jasne, że zrobiłem. A jego zawartość wygląda tak:

playa removeaction suicide
playa switchmove "effectstandsalute"
playa setdammage 1

Bez dźwięku jak widać, ale z dźwiękiem czy bez wyskakuje Script kill.sqs Not found :neutral:
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline
Avatar użytkownika

assasin13

Kapral

Kapral

  • Posty: 52
  • Dołączył(a): Śr 05 lip, 2006 13:26
  • Lokalizacja: Stąd.. stamtąd... ze wsząd :)

PostSo 17 mar, 2007 19:03

Ekhem, a na końcu skrypty dodałeś linijkę "Exit"? (bez cudzysłowiów) Bo jeśli nie, to skrypt ci nie zadziała... :mrgreen:
Obrazek
www.urbandead.com - gra w przeglądarce.
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostSo 17 mar, 2007 19:29

Jest linijka exit i mimo to wciąż niedziała (Script kill.sqs Not found ) :mad:
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostN 18 mar, 2007 11:53

assasin13 napisał(a):Ekhem, a na końcu skrypty dodałeś linijkę "Exit"? (bez cudzysłowiów) Bo jeśli nie, to skrypt ci nie zadziała... :mrgreen:


Bullshit...

@kastle - cos musiales popieprzyc, albo nie w tym folderze dales skrypt, albo nie ta misje ladujesz w edytorze, albo skrypt nazywa sie kill.sqs.txt albo zupa jest za slona... W kazym razie to wina twojego niedbalstwa a nie skryptu, jestes zlym czlowiekem!
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostPn 19 mar, 2007 00:15

Skrypt ma odpowiednią nazwę, znajduje sie w odpowiednim folderze. :neutral:
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostCz 22 mar, 2007 22:30

W folderze z tą misją? I nazwałeś go kill.sqs?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kastleF83

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): So 23 wrz, 2006 21:31
  • Lokalizacja: black mesa research facility

PostPt 23 mar, 2007 00:15

Tak w katalogu users/missions/misja1 no i kill.sqs Sprawdzałem sto razy i jest tak jak ma być, ale mimo to niedziała. Zrzuciłem z jakiejś innej misji skrypt jump.sqs i działa, a to nie :neutral:
"Ten kto staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem..."

This is pure hell on earth.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości