Teraz jest Pt 01 sie, 2025 22:19


ArmA II

Oczywiście związana jedynie z tematyką ArmA II oraz Operation Arrowhead...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 29 kwi, 2009 13:37

3 Jacku, 3. Program powinien płynnie działać na kompie bez 8 procesorów i 20 GB ram.





Optymalizacja, w senie.

@Vilas vs BiS: buahahaha :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 29 kwi, 2009 14:40

Vilas, a gdybyś tak w przyszłości chociażby pogadał z ludźmi z ACE?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostŚr 29 kwi, 2009 15:11

Chcą, będą mieli. Pomęczę się 5 minut, by pirata ściągnąć.
Bo według 'okna' sprawdzającego oryginalność płyty i tak w 2/3 odpaleń army mi pokazuje, że emulacja...
Ach, mam 1.0, jest na to jakiś konkretny pacz?
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline

eJay

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 133
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 10:57

PostŚr 29 kwi, 2009 15:49

Wyprostujemy kilka rzeczy:

1. Polskie zabezpieczenie SF to zasługa nie BISu, a LEMU. W niemieckiej wersji były inne zabezpieczenia (SecuRom).

2. ACE nie jest content-MODem. ACE zmienia gameplay. Nowe pojazdy to dodatek, aby noobki miały radochę. Ja użyłem może 4-5 jednostek z tego MODa w swoich misjach, z czego większość to albo ACU Desert żołnierzy, albo Humvee specjalne. Abramsa znam lepszego, Matecka :) I mi wystarczy.

3. Wstrzymajcie się do czasu wydania pełnej wersji. Widzieliście kilka filmików z wersji alpha - to jeszcze daleko do golda.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 29 kwi, 2009 16:30

dual-layer to płyta dwustronna, więc nie ma się czym przejmować, przekręcasz płytę i jazda ;]

Pixel shader 3.0 obsługują karty od 6200 w górę.


A ACE to syf, ja rzadko gram w MP.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 29 kwi, 2009 20:02

eJay, proszę Cię - jak na miech przed premierą (26th June 2009) gra wygląda w taki sposób, i Ci się bronią że to było jeszcze z alfy... to sorry, jak to rokuje?

SF jest pomysłem BIS'u, LEM po prostu postanowił nic nie zmieniać, niemiecki wydawca wolał u nich sprawdzony system.


Jeżdżenie po ACE to lamerstwo.

Co do SM 3.0, to już Maćko słusznie zauważył.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

eJay

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 133
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 10:57

PostŚr 29 kwi, 2009 20:17

Jonez napisał(a):eJay, proszę Cię - jak na miech przed premierą (26th June 2009) gra wygląda w taki sposób, i Ci się bronią że to było jeszcze z alfy... to sorry, jak to rokuje?


Eeee nie rozumiem. Przecież to wersja dla prasy, preview. Sam miałem w łapkach wersję press ArmA I ukończoną w 70% i wiem co sobą taki produkt może reprezentować. Różnica między alfą, a nawet tą nieszczęsną 1.00 była i tak kosmiczna (zupełnie nowe efekty graficzne, inna fizyka pojazdów, nowe pojazdy, "feel" gry, animacje itd.). A porównując do 1.14 to już w ogóle inna gra jest. Także spokojnie. Ja czekam cierpliwie na golda. Mi też się kilka rzeczy nie podoba, ale siedzę cicho. Nie ocenia się smaku ciasta patrząc jak piecze się w piekarniku ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 29 kwi, 2009 20:57

eJay napisał(a):Eeee nie rozumiem. Przecież to wersja dla prasy, preview.

Eee.. Teraz to ja nie rozumiem. Alfa była w lutym, wtedy faktycznie prasa testowała co się szykuje. Artykuły pojawiające się teraz to beta-testy, nie żadne preview.

Ocenianie ACE po dorzuconych jednostkach jest jak ocenianie WGL-a po zmianach w BIS-owskich jednostkach. Mija się z celem bo to nie od tego jest.

eJay napisał(a):dual-layer to płyta dwustronna, więc nie ma się czym przejmować, przekręcasz płytę i jazda ;]

E, nie, płyta dwustronna to DVD-10. Dual-Layer, czyli DVD-9 to płyta jednostronna, dwuwarstwowa, o pojemności 8.5GB. Taką płytę można odtworzyć chyba w dowolnym napędzie (chociaż nie wiem jak z antycznymi napędami z czasów Pentium III), jedynie nagrać na taką płytę nie każdy napęd potrafi.

Vilas napisał(a):dali nagle tylko 256 ramu karty , procesor AMD 3200 i Intel duo 3 GHZ, ciekawe... moja Arma 1 jak miałem AMD duo 3800+ miałą problemy, teraz mam 6000
Tru, mi też to śmierdzi na kilometr.

Vilas napisał(a):BIS dupki mnie zbanował za krytykę, bo pisałem odważnie, że skoro piszą o "ultimate military realism" to ma tak być realnie, ale cioty, kłamią a teraz banują

Ech, nie dziwi mnie to, bo 1. Syf widać jak na dłoni, więc norma, że przewrażliwieni na krytykę. 2. Powiedzmy sobie szczerze, brakuje ci dyplomacji w kontaktach z dupkami i niepotrzebnie przelewasz emocje na klawiaturę. Czy to jest akurat wada, to już inna sprawa ;-).

Prawdę mówiąc coraz bardziej zastanawia mnie OFP2. Wielką mapę i edytor mamy jak w banku, jeśli do tego AI będzie dysponowało własnym rozumem pozostawione samopas, a modowalność będzie choćby w przybliżeniu taka jaką miał OFP, to może stanowić znacznie lepszą platformę niż ArmA II.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostŚr 29 kwi, 2009 21:41

1. Co ma te 90% postu do tematu?
2. Aby zaoszczędzić sobie czasu pisaniem, a nam czytaniem tych samych narzekań na "złe oprogramowanie od BISu", proszę umieść te narzekania w na jakiejś stronie i daj do niej link w swojej sygnaturze
Offline

eJay

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 133
  • Dołączył(a): Pt 04 lis, 2005 10:57

PostŚr 29 kwi, 2009 22:00

Kireta napisał(a):
eJay napisał(a):Eeee nie rozumiem. Przecież to wersja dla prasy, preview.

Eee.. Teraz to ja nie rozumiem. Alfa była w lutym, wtedy faktycznie prasa testowała co się szykuje. Artykuły pojawiające się teraz to beta-testy, nie żadne preview.



Totalna nieprawda, Proponuję poczytać o czymś takim jak NDA. Czasopisma testowały sobie już w lutym/marcu, ale musiały zamieszczać materiały dopiero w kwietniu. Typowo marketingowe zagranie BiSu, jak i zresztą każdego innego developera.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 29 kwi, 2009 22:15

Dziwne, kiedy słyszę "beta-test", spodziewam się bety. Chyba, że tylko BIS wie, że to alfa i zapomniał innym o tym powiedzieć...
O Alfie pisano na początku roku, teraz gdzie nie spojrzę piszą "beta", że miesiąc do premiery to tak swoją drogą.

Jeśli tak dobrze znasz się na developingu, to wiesz też zapewne, że przed zamieszczeniem materiału wysyła się poprawioną wersję (albo chociaż listę bugów, które w międzyczasie poprawiono), żeby produkt wypadł w jak najlepszym świetle.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 29 kwi, 2009 22:17

Śmiesznie się zrobiło :P

@Vilas, nie liczy się tylko zegar procka. 3GHz P4 odpowiada ~ AMD3200+.

Co do tematu to z jakiej strony by nie patrzeć to BIS leci w kulki...

A wszystkie nasze/wasze gdybania wyjaśni premiera aa2.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostCz 30 kwi, 2009 14:49

Proszę o trzymanie się tematu, jak ktoś ma ochotę na rozmowę o noktowizji proponuję założenie odpowiedniego tematu w działu militaria.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 01 maja, 2009 11:14

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

MłodyRzyg

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): Pn 21 lip, 2008 20:44

PostN 03 maja, 2009 10:24

http://i42.tinypic.com/2q3pxjn.jpg

Jestem ciekawy co będzie z zachodnią i północną granicą mapy.

Czy tak jak w ofp - granica wyspy odmierzona od linijki i spad do wody, czy będzie gracza jakoś zawracać albo niewidzialna ściana?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości

cron