Teraz jest Wt 15 lip, 2025 09:52


Realistyczna komunikacja w grze

Rozmowy na temat wszelkich addonów do ArmA II oraz Operation Arrowhead.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

WoodMAN

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): So 23 sty, 2010 19:24

PostN 07 mar, 2010 17:50

Wiem że nie tylko mi dość często zdarza się ze mod zawiesza TS w czasie gry.
Mi udało się zrestartować TS nie wychodząc z rozgrywki.
Nie wiem też co się stało wczoraj wieczorem ale gdzieś w środku rozgrywki kilka osób zgłaszało problemy z TS a ja mimo że niby żadnych błędów nie miałem przestałem być całkowicie słyszany, natomiast ja słyszałem chyba wszystkich.

Jeszcze jedno, jest radio to go używajcie a nie żebym siedząc w pojeździe musiał wróżyć z szumu wiatru czy to mnie wywołują czy kogoś innego.
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPn 08 mar, 2010 19:45

mi nie zawiesił jeszcze ani razu ... ale może dzięki 64-bitowemu systemowi. Polecam przerzucenie się na 64 bit, zważywszy że i Arma lepiej chodzi, i jest dostępna 64-bitowa wersja TS3 oraz 64-bitowa wersja pluginu dla tego modu.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Dymion

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 196
  • Dołączył(a): Wt 16 lut, 2010 20:00
  • Lokalizacja: Mysłowice

PostPn 08 mar, 2010 20:23

Jaromaz napisał(a):mi nie zawiesił jeszcze ani razu ... ale może dzięki 64-bitowemu systemowi. Polecam przerzucenie się na 64 bit, zważywszy że i Arma lepiej chodzi, i jest dostępna 64-bitowa wersja TS3 oraz 64-bitowa wersja pluginu dla tego modu.

Potwierdzam. Ciągle słyszę o problemach, a ja robię tylko zdziwioną minę, no i nie mam potrzeby robienia przeładowywaniem plugin-ów po uruchomieniu TS-a. Niestety łatwo jest powiedzieć zmieńcie system, ale to jednak spory wydatek, więc jest to wiadomość bardziej dla zastanawiających się jaki system wybrać.
Offline

MaXyM

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): Pt 22 sty, 2010 00:10
  • Lokalizacja: Praha/CZ

PostPn 08 mar, 2010 20:56

w sumie ja tez siedzie na Win7 64bit i nie mam zadnych problemow. Przeladowuje pluginy profilaktycznie bo fakt, zabieraja moc CPU. Moze kolejnosc uruchamiania A2/TS ma znaczenie.
W kazdym razie od storny dzwiekowej zadnych zastrzezen nie mam.
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostWt 09 mar, 2010 14:53

Wszystko dotyczace projektu A2TS3 mozna zglaszac 3 na DevHeaven (wyrasta nam taki nowy radio-ACE2 do army :) )
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostCz 11 mar, 2010 13:30

Jako, ze chodzi taka plotka ze AI reaguje na Voip :rotfl:
(video) AI vs Voip

Ruch, pozycja, szybkosc, glos silnika pojazdu TAK, rozmowy na Voip zdecydowanie NIE.
Ostatnio edytowano Cz 11 mar, 2010 14:22 przez Rafalsky, łącznie edytowano 2 razy
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostCz 11 mar, 2010 14:03

dobre :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

piotras

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 10:38

PostPt 12 mar, 2010 11:16

zużycie procesora z tym gównem dochodzi do 26% :) Quad 4 rdzenie :clever:
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPt 12 mar, 2010 11:23

piotras - nie zrobiłeś Reload All w pluginach tuż po starcie TS3 ... to jest przyczyna (bez tego dochodzi do 50% zajętości nawet i lekko zamraża Armę w małych odstępach czasowych ;) ) przeczytaj instrukcję MaXyMa następnym razem dokładnie. Po jednorazowym wykonaniu tej czynności (po każdym starcie TS3) plugin nie ma żadnego istotnego wpływu na klatkowanie.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

piotras

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 10:38

PostPt 12 mar, 2010 11:35

Alez zrobiłem mam program CPU HISTORY na 60 min są czasem skoki :)
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPt 12 mar, 2010 11:47

tylko u Ciebie jest taki problem :) cóż - format, instalacja Win 7 64-bit, TS3 64-bit, pluginu A2T 64-bit i czystej Army 2 - jestem pewien, że pomoże :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

piotras

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 118
  • Dołączył(a): So 31 paź, 2009 10:38

PostPt 12 mar, 2010 12:18

a jak sprawdzałeś CPU HISTORY dłużej? czy tak tylko jest i niema obciążenia. ?
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPt 12 mar, 2010 12:28

nie musiałbym używać CPU HISTORY - 26%owy spadek wydajności od razu bym zauważył w prędkości działania Army ... może po prostu odpaliłeś jakąś misję offline, która wykorzystuje bardzo dużo jednostek AI ? :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPt 12 mar, 2010 13:17

Jescze chwile sie pomeczymy z tym co mamy ... gdyz ci od arma2ts ciagle pracuja razem z ekipa z ace2 na wypuszczeniem nowej wersji moda (kompletnie nowej).

Ciagle zbieraja feedback do obecnie dzialajacej wiec, oprocz tego co tutaj dywagujemy , aby slowo stalo sie cialem odwiedzajcie: http://dev-heaven.net/projects/a2ts3

Wiele problemow o krorych mowicie jest znanych i pracuja nad tym.

Cierpliwosci :buja:
- "Nigdy nie mów ludziom, jak mają wykonywać swe zadania. Powiedz im tylko, co mają robić, a będziesz zdziwiony ich pomysłowością."
Offline
Avatar użytkownika

Jaromaz

Major

Major

  • Posty: 565
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:12
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 24 mar, 2010 11:37

Mały bug pluginu:
ostatnio oddalając się od grupy samochodem, będąc ok 5 km od was - dwa razy, przez krótki moment (po ok 3 sekundy), słyszałem komunikację głosową kierunkową - tak jakby ktoś był blisko mnie. Nie było mnie w akcji ok 20 minut więc te kilka sekund nie robiły różnicy ... ale mały bug jest :)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA II] Addony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron