Teraz jest Pt 04 lip, 2025 13:57


Marcin_BM - postęp prac

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość

HAV

Marcin_BM - postęp prac

PostPn 11 paź, 2004 17:19

W tym topicu znajdziecie informacje na temat "twórczości" Marcin_BM'a. Tu zamieszczane będą screeny, info oraz kontynuowana będzie dyskusja.


P.S. Dla porządku na forum poprzedni temat zamykam.
Ostatnio edytowano N 31 paź, 2004 01:15 przez HAV, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

Mały update ...

PostPn 11 paź, 2004 19:49

Na początek pare screenów pistoletu Mk23 mod 0 który wchodzi w skład paku broni H&K, jak tylko poprawie tekstury i napisze config umieszcze wiecej screenów z paka oraz screeny bezpośrednio z gry ...

http://frutsel.terrainhost.com/frutsela ... 0/mk12.jpg

http://frutsel.terrainhost.com/frutsela ... mk12_2.jpg

http://frutsel.terrainhost.com/frutsela ... mk12_3.jpg

P.S oczywiscie bedę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie dotyczące mojej pracy :)

Wysłany Wto 12.10.04, 18:15:

[DODANE]

Zamiesczam pare fotek P90 , i tu zwracam się do Was o pomoc ...
Jak uwazacie czy p90 zrobić jako broń w głównym slocie czy slocie pistoletowym ??

A oto fotki :
Fotka 1
Fotka 2
Fotka 3
Fotka 4
Fotka 5
Fotka 6
Fotka 7
Ostatnio edytowano Wt 12 paź, 2004 20:24 przez Marcin_BM, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Rapcio

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Pn 09 sie, 2004 21:12
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 12 paź, 2004 18:54

DAJCIE MI TEGO SOCOMA!!!!!!!!!!!!!! MUSZE GO MIEÆ!!!!!!!!!!!!!!! :killer:
No i w pizdu....
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostWt 12 paź, 2004 19:02

P90 jako primary weapon.
Offline
Avatar użytkownika

SiD

Major

Major

  • Posty: 588
  • Dołączył(a): Pn 26 lip, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 12 paź, 2004 19:09

No P-90 jest wg mnie super :-)
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 12 paź, 2004 19:15

DAJCIE MI TEGO SOCOMA!! MUSZE GO MIEÆ!


Spoko będzie i socom tylko tekstury mu poprawie .
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostWt 12 paź, 2004 19:43

A co tu poprawiać w tych teksturach? :neutral:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 12 paź, 2004 19:59

A co tu poprawiać w tych teksturach?

Mają troche fioletowy odcień ale to chyba sprawa formatu tekstur i tego ze uzylem programu texview :(

No i mały update SOCOMA :
FOTA 1
FOTA 2
FOTA 3

Model już zrobiony, jeszcze config i kolejna giwera w paku H&K

[DODANE]

W newsie wkaradła się mała nieścisłość tzn pistolet ten to H&K MK23 Mod 0 a nie Mk12 mod 0 , za pomyłke przepraszam ...

HAV

PostWt 12 paź, 2004 21:22

Jaka tam nieścisłość, już dawno poprawione :rotfl2:

@ Rapcio - powiem wprost bo po dobroci widzę nie dociera do pewnych osobników - CZEGO DRZESZ JAPĂŠ, wyłącz ten Caps Lock, albo zacznę usuwać takie posty :???:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 12 paź, 2004 21:51

Wow, spluwy naprawdę wymiatają, ale tex wydają mi się dziwnie znajome :] Może tylko mi się zdaje, ale przypominają te z większości Fusion Packów do CS'a, sam miałem kilka z nich, więc...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 12 paź, 2004 21:59

Jonez napisał(a):Wow, spluwy naprawdę wymiatają, ale tex wydają mi się dziwnie znajome :] Może tylko mi się zdaje, ale przypominają te z większości Fusion Packów do CS'a, sam miałem kilka z nich, więc...


Czy to źle? W sumie wydaje mi się, że dobrze byłoby rozejrzeć się po grach, czy nie da się wyciągnąć z nich tekstur do OFP (pojazdy, budynki, broń). Przecież jeśli poda się w readme skąd pochodzą tekstury i kto je zrobił to będzie to w porządku. Jeszcze nie spotkałem się z informacją że nie można czegoś wykorzystywać - zawsze pisze, że można o ile poda się prawdziwego autora.
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 12 paź, 2004 22:08

Wow, spluwy naprawdę wymiatają, ale tex wydają mi się dziwnie znajome Może tylko mi się zdaje, ale przypominają te z większości Fusion Packów do CS'a, sam miałem kilka z nich, więc...


Jonez masz racje , tylko takie drobne uscislenie nie z fusion packa a z calego countera . Po prostu uwazam te tekstury są bardzo dobre (z CS'a) i oczywiście zanim wydam cokolwiek zapytam o zgodę autorów bo chce to zrobić legalnie .
A tak narazie nawet jeśli mi jej nie udzielą to wiec że to wielka frajda zrobić sobie np. fajne MP5 i móc nim sobie postrzelać w ulubionej grze niekoniecznie wydajac addon.
Broń tą zrobiłem dla przyjemności ponieważ brakowało mi takiej jakiej chciałem w OFP . Jeżeli uważacie że niepowinienem dalej kontynuować pracy to dajcie znać w tym topiku gdyż jeżeli niezaakceptujecie mojej metody (tex z CS'a) to niewidze sensu publikacji kolejnych screenów oraz wydawania czegokolwiek ...

HAV

PostWt 12 paź, 2004 22:19

O ile dobrze pamiętam, to już nie raz wykorzystywano tekstury, tudzież modele z CS'a i nikt nie marudził. Co więcej twórcy chyba nawet nie pytali o zgodę ekipy CS'a.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 12 paź, 2004 22:25

Marcin_BM napisał(a):Jeżeli uważacie że niepowinienem dalej kontynuować pracy to dajcie znać w tym topiku gdyż jeżeli niezaakceptujecie mojej metody (tex z CS'a) to niewidze sensu publikacji kolejnych screenów oraz wydawania czegokolwiek ...


Ehm...tak samo jak nie ma sensu robienie "od zera" addonów pojazdów i broni które stworzył już inny mod (i są dobrej jakości), tak samo nie ma sensu odrzucanie dobrych tekstur z innej gry. Nie jest to pierwszy przypadek użycia tekstur z innej gry w OFP i ja osobiście nie widze problemu. Postęp polega na tym że wykorzystuje się dotychczasowe osiągnięcia, a nie zaczyna za każdym razem od pocżatku. W końcu te tekstury mogą być użyte wszędzie - gdyby ktoś chciał użyć tekstur z OFP w BF1942 to byłoby coś w tym złego? Jedyne co się liczy to szacunek dla osób, które poświęciły swój czas na stworzenie czegoś. Naganne jest tylko przypisywanie sobie czyichś zasług (również przez przemilczenie tego, że skorzystało się z ich pracy).

BTW Słyszeliście kiedyś żeby jakiś mod odmówił drugiemu skorzystania z swoich modeli i tekstur w celu dokonania modyfikacji? Oczywiście pomijam sytuację kiedy mody są dla siebie ewidentną konkurencją tj. obejmują dokładnie tą samą tematykę.
Offline
Avatar użytkownika

Rapcio

Cywil

Cywil

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): Pn 09 sie, 2004 21:12
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 13 paź, 2004 09:30

Kurde marcin masz chłopie talent..... Na widok tych broni klapa opada :spoko:
A tekstury wg. mnie są znakomite i nie trzeba nic poprawiać. Tak trzymać!!!! :spoko: :piwo:
No i w pizdu....
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości