Teraz jest Pn 04 sie, 2025 03:19


ArmA 3

Ogólna dyskusja na temat kolejnej produkcji studia Bohemia Interactive.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostSo 13 cze, 2015 02:42



Tjaaa. Teren może być fajny (te drzewa, jo), świeży jak na serię - Wietnamem przecież odgrażali się już daaaaawno, kiedy jeszcze to miało być "OFP2". Problem tylko w tym, że zapowiada się kolejny "kurort" - Altis to nie jest zła mapa, nawet wręcz przeciwnie, ale brak jej kurna duszy i "miejscówek", które "robią" mapę - taki w sumie dość taki sobie Ghost Hotel to chyba jedyne faktycznie "unikatowe" miejsce tego typu (mimo świetnego układu terenowego wielu miasteczek i dobrych modeli budynków, wszystko po prostu wygląda tak samo). Gdy dodamy do tego absolutną MARTWICĘ terenu (jeziora są martwe, miasta i wioski są martwe, zwierzęta też są martwe, wszystko jest martwe, spalone słońcem, NBC, przez kosmitów albo najzwyczajniej w świecie nieobecne - wow, na nowym screenie koleś na skuterze wodnym, to TOTALNIE zapełnia dziurę po kompletnie nieobecnych cywilach w grze), Altis po prostu... jest fajnym, ale "syntetycznym", "sztucznym" terenem, niezależnie od tego jak naturalnie wygląda krajobraz. I niestety z Tanią (co to za nazwa w ogóle, "Tan-OA") będzie niestety podobnie, zwłaszcza, że settingiem dopasowane do Symulatora Greckich Wakacji 2013. A kosztować pewnie trochę będzie. Póki co wyrokuję - 5/10.

Inna sprawa, że pewnie napędzi Czechom kasy na kolejne dobre patche - i w końcu edytor 3D - i wtedy chyba spoko.

Niemniej postrzelałbym tam. Walki w lasach w A3 po ostatnich patchach są zajebiste.


http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Ghost

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 387
  • Dołączył(a): So 03 paź, 2009 17:15

Re: ArmA 3

PostSo 13 cze, 2015 16:56

absolutną MARTWICĘ terenu
Lul wut? Chyba zapomniałeś powstawiać jednostek i modułów do misji. Przecież Czarnoruś jest dokładnie tak samo martwa jak się tego nie zrobi. Mapa wygląda kurortowo i jest spalona słońcem? Tak wygląda większość wysepek tej wysokości geograficznej, np. Lemnos czy Cypr. Nie ma jezior, bo gra dzieje się za 10-20 lat, kiedy ma być jeszcze goręcej i jezior nie ma. Dziwne, że tam postawili fabryki, brakuje za to banków i hoteli, takich turystycznych pierdół.

co to za nazwa w ogóle, "Tan-OA"
Tak samo ujowa jak Nauru, Palau, Tuvalu. Sądzę, że powinni je też zmienić. Chciałeś miejsce do walki z Chińczykami, to dostałeś.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostN 14 cze, 2015 00:32

Ghost napisał(a):Mapa wygląda kurortowo i jest spalona słońcem? Tak wygląda większość wysepek tej wysokości geograficznej, np. Lemnos czy Cypr.
No to w pytę, tylko że:
1) ...mogli po prostu lepiej dobrać teren?
2) To jest gra. "ArmAverse" pozwalało sobie na dużo większe odstępstwa od rzeczywistości, czego dowodem...
3) ...jest to co napisałeś o fabrykach i braku banków, można było to po prostu lepiej wykorzystać, poza tym,
4) Większość wysepek szerokości blablabla ma umeblowanie i dużo większe zróżnicowanie budynków niż gra.

Ghost napisał(a):Chyba zapomniałeś powstawiać jednostek i modułów do misji. Przecież Czarnoruś jest dokładnie tak samo martwa jak się tego nie zrobi.
Może zapomniałem, a może nie, Ghost. W A2 wstawiałem dwa-trzy moduły i Czarnoruś czy Takistan żyły. Tutaj zrobiłbym pewnie to samo - GDYBY TE MODUŁY BYŁY. Cywilnych modułów zdaje się nie ma (as of A3 v1.30-ileś), jedyne co kojarze to moduł od zwierzątek, który jest niestety dużo biedniejszy niż ten w A2, właśnie dlatego, że ze zwierzątkami (tak jak z całym "ambientem", który BIS tak obiecywał na E3) też jest bieda.

A w A2 było i działało zajebiście, performance-wise.

Plus sorry, ale nawet Takistan (o genialnej Czarnorusi nie wspominając) wygląda choćby za sprawą samych mebli choćby dużo "żywiej" niż Altis. Ktoś mógłby powiedzieć, że "kwestia Twojego punktu widzenia spaczonego osadzeniem dupy w Europie", ale nie bez powodu gdy przyszło A3 wszyscy płakali za Czarnorusią i "zielonymi klimatami A2" (plus jak wspominałem, w A2 były choćby i remizy strażackie, elewatory, etc - było większe zróżnicowanie zabudowy). No i nie powiesz mi, że Kavala umywa się do np. Czernogórska. Jakie są Twoje ulubione miejscówki z Altis, G?

Powiesz mi? Bo ja pewnie parę bym znalazł, ale nie mają żadnego startu do miejsc, które kocham na Czarnorusi.

Ghost napisał(a):Dziwne, że tam postawili fabryki, brakuje za to banków i hoteli, takich turystycznych pierdół.
NO WŁAŚNIE. Gdzie banki, więzienia, remizy, hotele, stacje telewizyjne, radiowe, kopalnie, uprawy. Brakuje wszystkiego, a najbardziej: cywilów. W A2 było ile, z 20 unikatowych modeli samych cywilów + warianty? A w A3 jest ile ubranek cywilnych, z 5 + rekolorki? Przecież frakcja cywilów i partyzantki to kpina jest, generalnie sorry Ghost, ale:

Obrazek
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostN 14 cze, 2015 04:43

Nowe tereny, poczekam na wersję finalną i mnóstwo misji na nowych terenach :!: .
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

Re: ArmA 3

PostŚr 17 cze, 2015 13:55

https://youtu.be/Lrs6ZcIrPb0?t=2h20m

Będzie wsparcie dla DirectX 12 w expansion packu :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostCz 18 cze, 2015 01:23






http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostCz 18 cze, 2015 12:17

Ciekawe na ile BIS wyceni nowego DLC - ka i oby był tego wart. Jaką kampanię dostaniemy do rozgrywki. Poczekamy i pewnie na początku 2016 r. będzie wiadomo na 100% co będzie zawierał. Należy przyznać że drzewa wyglądają cudnie tylko tak pusto, las bez zwierząt. :!:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Blackburn

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1437
  • Dołączył(a): Cz 15 lip, 2010 11:36
  • Lokalizacja: Raz tu, raz tam...

Re: ArmA 3

PostCz 18 cze, 2015 18:00

A co to się tak zachciało?
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostPt 19 cze, 2015 09:10

Ciekawi mnie ta nowa mapa, walki w terenie zalesionym są trudne. Taka ruletka widzisz pierwszy to strzelasz nie zobaczysz to zginiesz, ciągłe napięcie. Przypominają mi się misje na N'Zwisago lub Czernorusi. Po drugie jaka fabuła, nowe frakcje bo jakoś nie wyobrażam CSAT na wyspie tropikalnej. :?: :!:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

Re: ArmA 3

PostPt 19 cze, 2015 18:26

Dla mnie, to zrobiono alternatywną wyspę pod DayZ, coś w klimatach Dead Island.
Chyba Spanel znów był na wakacjach i kazał zrobić wyspę na podstawie swoich foci
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostPt 19 cze, 2015 23:59

Little did they know, this is how BI design their games
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

czernobyl10

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): Pn 10 lut, 2014 15:58
  • Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa

Re: ArmA 3

PostSo 20 cze, 2015 10:05

To miał ładne wakacje, tropiki błękitna woda. Niech dadzą w końcu więcej informacji.Zdjęcia zachęcają do zwiedzenia a las tropikalny do robienia misji z zasadzkami :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Algrab

Generał

Generał

  • Posty: 2990
  • Dołączył(a): So 10 paź, 2009 23:35
  • Lokalizacja: x+2=1

Re: ArmA 3

PostSo 20 cze, 2015 10:11

Welkom bak my fellow dear Bohimia Interaktiw programers and others coworkers.
After my latest holidays I have a brilliant idea for fantastic DLC thet we can make money from.
As all of you know thees time I was in Sosnowiec.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

Re: ArmA 3

PostSo 20 cze, 2015 16:00

To byłby raczej zombie-horror DLC
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

Re: ArmA 3

PostPt 03 lip, 2015 12:02

Po ostatnim patchu gra (w sensie misje, mapy w edytorze) mi się strasznie długo ładuje. Nawet wczytanie wirtualnej rzeczywistości trwa ze trzy minuty. Zaobserwował to ktoś jeszcze?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do [ArmA III] Ogólna dyskusja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości

cron