
Otóż mam wyzwalacz cykliczny z aktywacją przez gracza:
Przy aktywacji:
Przy Dezaktywacji:
Ten wyzwalacz odpowiada za to, że osoby z obozu [copy i shopkeeper] otworzą ogień do gracza gdy on strzeli.
Nie działa mi dezaktywacja. Nie jest to mój skrypt więc nie wiem o co chodzi.
Wie ktos w czym tkwi błąd?
Przy aktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
shopkeeper addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1
addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1_1 addeventhandler ["hit",{[] exec
"nothing.sqs"}]; cop1_2 addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1_3
addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1_4 addeventhandler ["hit",{[] exec
"nothing.sqs"}]; cop1_5 addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}];cop1_6
addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; man1 addeventhandler ["fired",{cop1
dofire man1;cop1_6 dofire man1;cop1_5 dofire man1;cop1_4 dofire man1;cop1_3 dofire
man1;cop1_2 dofire man1;cop1_1 dofire man1;cop1 dofire man1;man1 addrating -10000}]
Przy Dezaktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
shopkeeper addeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1
removeeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1_1 removeeventhandler ["hit",{[]
exec "nothing.sqs"}]; cop1_2 removeeventhandler ["hit",{[]
exec "nothing.sqs"}]; cop1_3 removeeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1_4
removeeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; cop1_5 removeeventhandler ["hit",{[]
exec "nothing.sqs"}]; cop1_6 removeeventhandler ["hit",{[] exec "nothing.sqs"}]; ; man1
removeEventHandler ["fired",{cop1 dofire man1;cop1_6 dofire man1;cop1_5 dofire
man1;cop1_4 dofire man1;cop1_3 dofire man1;cop1_2 dofire man1;cop1_1 dofire
man1;cop1 dofire man1;man1 addrating -10000}]
Ten wyzwalacz odpowiada za to, że osoby z obozu [copy i shopkeeper] otworzą ogień do gracza gdy on strzeli.
Nie działa mi dezaktywacja. Nie jest to mój skrypt więc nie wiem o co chodzi.
Wie ktos w czym tkwi błąd?
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.