Teraz jest Cz 03 lip, 2025 03:28


Jak zrobić shella w powietrzu??

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

Jak zrobić shella w powietrzu??

PostCz 10 lut, 2005 15:35

Nie mam pojęcia jak zrobić sztucznego shella w powietrzu??? Próbowałem robić tak:
xyz = "shell120" camcreate getpos [(GetPos w1 Select 0), (GetPos w1 select 1),20]
_ox = GetPos w1 Select 0
_oy = GetPos w1 Select 1
_oz = GetPos w1 Select 2
xyz = "shell120" camcreate getPos [_ox,_oy,_oz,20]


Niestety nic nie pomogło....

Dodane: jakby ktoś się pytał to próbowałem jeszcze tak:
_ox = GetPos w1 Select 0
_oy = GetPos w1 Select 1
xyz = "shell120" camcreate SetPos [(GetPos _ox select 0)+1*sin(GetDir _ox),(GetPos _oy select 1)+1*cos(GetDir _oy), 30]

Z rezultatem negatywnym :(
Ostatnio edytowano Cz 10 lut, 2005 18:42 przez Przemo_212, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 16:46

Posprzątano =] Sjojok to nie jest temat, co to jest, tylko jak to zrobić :|
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 10 lut, 2005 18:45

Miałem podobny problem z ogniem. Zrób w1 jako "H niewidzialne" i w inicjacji wpisz :
this setpos [(GetPos this Select 0), (GetPos this select 1),20]

A potem wpisz :
xyz = "shell120" camcreate getpos w1

Popróbuj z tym :]
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostCz 10 lut, 2005 18:55

@ Przemysław Bryndza
Z tym też próbowałem(ale zamiast niewidzialnego h dawałem wtedy wyzwalacz), ale niestety shell, znajduje się w powietrzu, ale nie wybucha. Wybucha dopiero po zetknięciu z ziemią, a ja chce, aby wybuchł w powietrzu.

Tak jak napisałem wybucha po zetknięciu z ziemią, a nie w powietrzu...
Ostatnio edytowano Cz 10 lut, 2005 19:07 przez Przemo_212, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 10 lut, 2005 19:04

Sorry, ale jak shell może nie wybuchnąć? Przecież shell to _jest_ wybuch :|
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 19:04

Był kiedyś skrypt ostrzału wokół jednostki gdzieś u nas, albo na flashpoint.pl . Z tym się pobaw :]
Obrazek
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostCz 10 lut, 2005 19:15

Tutaj dokładnie
W innym topicku na flashpoint.pl ktoś pytał o wybuch w powietrzu i polecono mu ten topick

DODANE : To uruchim wyszukiwarke i wpiszcie "Wybuch w powietrzu"; dział Edycja i popatrzcie za "Skrypt symulujący ostrzał wokół jednostki"
Ostatnio edytowano Cz 10 lut, 2005 19:50 przez Oscypek, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostCz 10 lut, 2005 19:24

Nie można odnaleźć strony

Więcej się nie dowiedziałem :neutral: :???: :lol:

Nie wiem co mam z netem...teraz zadziałało normalnie

Dziękuje za pomoc
Ostatnio edytowano Cz 10 lut, 2005 19:49 przez Przemo_212, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 10 lut, 2005 19:41

Ty sprawdź kurde dobrze, bo mi działa też... :|
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostCz 10 lut, 2005 19:45

Alderous napisał(a):_unit = _this select 0
_ammo = _this select 1
_range = _this select 2
_rounds = _this select 3
_interval = _this select 4

#Loop

_ox = getPos _unit select 0
_oy = getPos _unit select 1
_oz = getPos _unit select 2

?(_oz>5): _oz = _oz + Random(5) - 10
_dir = Random(360)

_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
?(_oz>1):_wybuch = _ammo camCreate [_ox + sin(_dir)*_range,_oy + cos(_dir)*_range, _oz]
_rounds = _rounds - 1
~_interval
?(_rounds>1): goto "Loop"
Exit


Proszę uprzejmie :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostCz 17 lut, 2005 13:30

Czapa, tu idzie o wybuch w powietrzu!

Edit: Przepraszam Czapa - rzeczywiście działa.

Ja to robię efektem cząsteczkowym, ale może ktoś jednak zna sposób aby zmusić shella do eksplozji w powietrzu?
Oscypek: wielkie dzięki, ale mam problemy z tym forum: zakładam konto, loguję się i zgłasza, że nie ma takiego konta i wierz mi, że wiele razy próbowałem i nie robię żadnego błędu. Serdeczna prośba, żeby ów skrypt zamieścić.
Spróbuj uruchomić to:
_heli=_this select 0
_posvar=2
_hCount=0
#hit
_hCount=_hCount+1
;drop[ShapeName , "", Type , TimerPeriod, LifeTime , Position , MoveVelocity ,RotationVelocity,Weight , Volume ,Rubbing ,Size ,Color , AnimationPhase , RandomDirectionPeriod , RandomDirectionIntensity , OnTimer , BeforeDestroy , Object ]
drop ["cl_fire" , "", "Billboard", random(2),random(4), [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] , [random(24)-12, random(24)-12, random(24)-12] , random(.5) ,.5 , 0.2 , random(1)+.2 , [random(2)+4,random(2)+4,0] ,[[1,1,1,1],[1,1,1,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _heli]
drop ["cl_fireD" , "", "Billboard", random(6),random(.6), [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] ,[random(24)-12, random(24)-12, random(24)-12] , random(3) ,2.5 , 0.3 , random(1)+2 , [random(5)+3,random(5)+3,0] ,[[1,1,1,1],[1,.5,.5,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _heli]
drop ["cl_basic", "" , "Billboard", 8 ,random(15)+15 , [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] , [random(24)-12, random(24)-12, random(24)-12] ,random(2)+3 , 2.5 , random(0.8)+2, random(0.8)+2, [random(1)+2,random(5)+10 ,random(10)+30] ,[[0,0,0,random(.7)+.3],[0.55,0.55,0.55,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _heli]
?(_hcount<100):Goto "hit"

_object=_this select 0
_time=15
_timer=0
_posvar=1

#burn
;drop[ShapeName , "", Type , TimerPeriod, LifeTime , Position , MoveVelocity ,RotationVelocity,Weight , Volume ,Rubbing ,Size ,Color , AnimationPhase , RandomDirectionPeriod , RandomDirectionIntensity , OnTimer , BeforeDestroy , Object ]
drop ["kouleSvetlo" , "", "Billboard", random(2),random(1.5)+1, [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] , [random(4)-2, random(4)-2, random(1)] , random(.5) ,0.1 , 0.1 , random(1)+.2 , [random(2),random(2),random(2)] ,[[1,1,1,1],[1,.75,.751,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _object]
drop ["cl_fire" , "", "Billboard", random(2),random(4), [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] , [random(4)-2, random(4)-2, random(1)] , random(.5) ,0.2 , 0.2 , random(1)+.2 , [random(2)+2,random(2)+2,random(2)+2] ,[[1,1,1,1],[1,1,1,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _object]
drop ["cl_fireD" , "", "Billboard", random(6),random(.6), [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] , [random(4)-2, random(4)-2, random(1.5)] , random(3) ,0.1 , 0.3 , random(1)+.2 , [random(5),random(5),random(5)] ,[[1,1,1,1],[1,.5,.5,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _object]
?(getpos _object select 2>1):drop ["cl_basic", "" , "Billboard", 8 ,random(10)+10 , [ random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar, random(_posvar*2)-_posvar] , [random(12)-6, random(12)-6, random(12)-6] ,random(2)+3 , 2.5 , random(0.8)+2, random(0.8)+2, [random(1)+2,random(5)+10 ,random(10)+30] ,[[0,0,0,random(.7)+.3],[0.55,0.55,0.55,0]] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _object]
~.00001
_timer=_timer+.00001
?(_timer<_time):goto "burn"
exit


spowoduje potężny wybuch i smugę ognia i dymu ciągnącą się za obiektem.
Ostatnio edytowano Pn 04 kwi, 2005 14:47 przez Panda, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 17 lut, 2005 13:42

Panda napisał(a):Czapa, tu idzie o wybuch w powietrzu!
Ja to robię efektem cząsteczkowym, ale może ktoś jednak zna sposób aby zmusić shella do eksplozji w powietrzu?


Użyj to co jest napisane to będziesz miał wybuch w powietrzu
Offline
Avatar użytkownika

Black Dragon

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 10:29
  • Lokalizacja: Z neta

PostPt 06 maja, 2005 08:15

Nie wiem ja jestem chyba jakis dziwny :D ale gdzie taki dlugie komendy wpisac??
Sorki za odgrzebywanie starego teamtu
MARILYN MANSON
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 06 maja, 2005 08:35

Jesteś dziwny, w skrypcie. Zamykam.
Obrazek

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron