
Znalazlem troche polskich informacji o tej grze i zarys fabuly na http://forum.unreal.pl/showthread.php?t=24770.
...Bohaterem gry jest niejaki Jonathan, kierowca karetki pogotowia w jednym z dużych miast. W ostatnich dniach facet ma dużo roboty. W jednej z dzielnic szaleje dziwna epidemia, która zabija w ciągu kilku godzin. Kostnice pękają już w szwach. Lekarze nie potrafią na razie określić przyczyn tego dziwnego zjawiska. Rząd zastanawia się natomiast nad wprowadzeniem kwarantanny. Otoczenie miasta szczelnym policyjny kordonem być może ograniczyłoby rozwój epidemii, ale skazałoby wielu niewinnych mieszkańców na śmierć.
W pewnym momencie na jezdnię, tuż przed karetkę Jonathana, wyskakuje zataczający się mężczyzna. Bohater odbija kierownicą w bok, ostro hamuje i ląduje w ścianie budynku. Poduszki powietrzne działają na szczęście bez zarzutu. Bohater wychodzi z samochodu i wówczas zauważa, że potrącony przez niego mężczyzna... wciąż żyje. A właściwie nie żyje, i to już od dawna..."
autorzy w grze wykorzystali widok FPP, nie ma to być jednak gra typu Serius Sam, wręcz przeciwnie ... trzeba będzie sporo kombinować tak jak w Resident Evil. Gra wykorzystuje silnik Unreal 2, co daje całkiem przyzwoite efekty. Imponuje też różnorodność przeciwników, ich zwinność oraz niekonwencjonalne metody działania.