Teraz jest Cz 03 lip, 2025 03:18


Pewien efekt?? Bomba neutronowa.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

Pewien efekt?? Bomba neutronowa.

PostCz 13 paź, 2005 17:07

Siemka wszystkim mam pomysł ,i ma on wyglądac następująco otóż chce spowodowac wybuch i zeby niszczył on wszystko w polu wyzwalacza. Nie mam tu na mysli ogromnego wybuhu atomowego czy coś takiego tylko bombe neutronową tzn ma ona zabijać wszystkie jednostki pozostawiając sprzęt budynki i wszystko dookoła w nienaruszonym stanie. :? Mysle że można to napisać w skrypcie dołączanym do misji i zeby było tak aby zabijał jednostki np. ap1 ,ap2 itd 8) Tylko nie olejcie mojego pytania. Niestety nie umię pisać skrypyów więc prosze o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 13 paź, 2005 18:14

Stawiasz wyzwalacz (aktywacja east/west w zalenonści co chcesz zabić) w On Activation wpisujesz bomb = thislist , stawiasz drugi wyzwalacz dajesz aktywacje radio w On Activation dajesz {_x setdammage 1} ForEach bomb. Chodzilo ci o cos takiego?

Foliescu jakto nie ma? A co ja niby zrobiłem :twisted:
Ostatnio edytowano Cz 13 paź, 2005 18:43 przez reyhard, łącznie edytowano 1 raz
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

Foliescu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 10 wrz, 2005 14:33

PostCz 13 paź, 2005 18:34

khem; z tego co mi wiadomo to bomby neutronowej jak dotąd niema (i ponoć nie bedzie).. ot taka plota o globalnym zasięgu.. już gaz raczej bym jakiś zaproponowalł czy mikroby..


Jerry:

1) To czy jest, czy nie ma, to coś słabo jesteś zorientowany...
2) Prosze nie schodzić z tematu przewodniego
Wenn ist das Nunstuck git und slotenmeyer?
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 13 paź, 2005 19:39

Rey, ale jeśli weźmiesz komendę thislist, to obejmie wszystkie jednostki, czyli przy niszczeniu zniszczy też czołgi, samoloty itp a koledze chodzi raczej w wyeliminowanie "czynnika ludzkiego"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostCz 13 paź, 2005 21:34

Dzięki chlopaki poprubuje jeszcze jak nie wyjdzie to poprosze o pomoc ;-)
A czy można niszczyć jednostki tylko o danej nazwie bo chce wyeliminowac tylko "czynnik ludzki" jak kolega wsześniej wsponiał.
Ostatnio edytowano Cz 13 paź, 2005 21:37 przez Adel17, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Foliescu

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): So 10 wrz, 2005 14:33

PostCz 13 paź, 2005 21:37

podobno flashpoint to gra realistycznie odwzorowywująca pole walki; no chyba że Adel17 w klimatach futurystycznych siedzi; wtedy to przepraszam...
Wenn ist das Nunstuck git und slotenmeyer?
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 13 paź, 2005 21:43

Nie chciałem tu wprowadzać skryptów bo jak sam autor tematu mówił za bardzo się na nich nie zna, można za to zrobić to tak:
Tworzysz dwa wyzwalacza, obydwa aktywowane cyklicznie a ponadto jeden przez strone która ma być zlkwidowana a drugi ktokolwiek.
A to wszystko obługują dwa skrypciki:
Kod: Zaznacz cały
;skrypt 1, bomb1.sqs
{_x setdammage 0.95} ForEach bomba
;wyzwalacz 1 (aktywacja wschód)
~3
{_x setdammage 0} ForEach bombb
;wyzwalacz 2 (aktywacja ktokolwiek)
~1
[] exec "bomb2.sqs"
exit

Kod: Zaznacz cały
;skrypt2, bomb2.sqs
{_x setdammage 1} ForEach bomba
;wyzwalacz 1 (aktywacja wschód)

exit


Przykładowa misja -> TU

Troche prymitywne sposób ale powinien wystarczyć :)
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostCz 13 paź, 2005 21:51

Popierwsze faktem jest że takowa bomba nie istnieje ale obecnie są prowadzone nad nią prace , i tak jak powiedzialem na początku eliminuje ona tylko organizmy żywe w wyniku uderzenia falą promieniowania przenikliwego. :???: I jak można się domyślić można by bylo ciekawie wykorzytać tą broń :???:
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostCz 13 paź, 2005 22:01

REYHARD nie wiem dlaczego ale ta demówka mi nie działa wyskakuje mnie następujacy błąd

http://img419.imageshack.us/my.php?image=beztytu322u8dr.jpg

POMĂ“ż
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 13 paź, 2005 22:07

Raz: Czy ta komenda nie powinna brzmieć Foreach units nazwa grupy ?
Dwa: Czy aby na pewno grupa została właściwie nazwana

Te pytania kieruje do Reyharda...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPt 14 paź, 2005 09:39

Hmmm, chyba ten skrypcik nie działa na wersji Ofp 1.46, bo u mnie jakoś działa.
Co do tych dwóch pytań Jerrego, ForEach można używać z komendą thislist oraz z grupami.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 12:14

A czy można zrobić wyzwalacz tylko wyzwalacz który zabije wszystkie jednostki Ap1 Ap2 Ap3 itd bez wybuchu poprostu jednostka wchodzi w jego zasięg i umiera. To wiem że można zrobić bo mialem taki tutorial na wersje 1.0 ale nie pamiętam skąd go ściągłem
:???:
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostPt 14 paź, 2005 12:18

W aktywacji wyzwalacza wpisujesz "ap1 setdammage 1; ap2 setdammage 1" etc.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 13:19

A nie wie ktoś jak zrobić chwilowy błysk tzn takie rozjaśnienie ekranu na ułamek sekundy :???:
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPt 14 paź, 2005 13:30

TitleCut ["","WHITE IN", 1]
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron