Teraz jest Cz 03 lip, 2025 12:48


Fala uderzeniowa :-/

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

Fala uderzeniowa :-/

PostPt 14 paź, 2005 14:07

Jak zrobić w edytorze rozchodzącą się po okręgu fale uderzeniową ??
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 14 paź, 2005 14:58

Bez kurzu, ognia i innych efektów tylko same zniszczenie jeszcze było by możliwe zrobić w samym edytorze, Jeśli właśnie o takie coś by Ci chodziło to mógłbym napisać coś o tym więcej...
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Przemo_212

Major

Major

  • Posty: 703
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 18:59

PostPt 14 paź, 2005 16:19

Hmm.... możnaby przerobić skrypt z helikoptera[jak jest na niskim pułapie to po okręgu się rozchodzi kurz], jeśli o to ci chodzi.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 14 paź, 2005 16:44

Musiałbyś pogadać z Pandą on zrobił fajny skrypt imitujący rozchodzący się tuman kurzu po wybuchu. Chyba nawet gdzieś powinienem to mieć na kompie.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 17:05

Tzn mam na myśli tak jakby kurz który rozchodzi się po okręgu tylko nie musi on wywoływać żniszczeń poprostu ma się rozchodzić i nic więcej
Offline
Avatar użytkownika

Diesel

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 338
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 12:45
  • Lokalizacja: Lublin

PostPt 14 paź, 2005 17:05

Fala uderzeniowa to nie tylko kurz...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 17:09

Wiem ale nie wiedzialem jak to nazwać :lol:
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostPt 14 paź, 2005 17:50

Trzeba było tak odrazu oto skrypt autorstwa Pandy:

_bomb = _this select 0
_pos="logic"camcreate getpos _bomb
_bomb setpos[getpos _pos select 0,getpos _pos select 1, (getpos _pos select 2)+ .01]

_color0L = [178,162,152,0]
_color1L = [182,168,155,1]
_color2L = [144,138,155,0]

_color0L = [(_color0L select 0)/256,(_color0L select 1)/256,(_color0L select 2)/256,(_color0L select 3)]
_color1L = [(_color1L select 0)/256,(_color1L select 1)/256,(_color1L select 2)/256,(_color1L select 3)]
_color2L = [(_color2L select 0)/256,(_color2L select 1)/256,(_color2L select 2)/256,(_color2L select 3)]
;###radius of dust
_rR=2
;###max size of clouds
_size=14


?(isnull _bomb):goto "Exit"
_s="Grenade"camcreate getPos _bomb


_i=0
_dustVelocity = 20

#dust
_r = (_rR+random(3))
_Angle=random(360)
drop ["cl_basic" , "" , "Billboard", 0.5, random(1)+1.2, [((sin(_angle))*_r) , ((cos(_angle))*_r), 0] , [((sin(_angle))*_dustVelocity ), ((cos(_angle))*_dustVelocity), .3], 2, .2, 0.1, 0, [0,_size/2,_size], [_color0L,_color1L,_color2L] , [0] , 0 , 0 ,"" , "" , _pos ]
_i=_i+1
?(_i<60):goto"dust"

_ssize=20
_rcol=100
_rcol=(_rcol/256)
_dustvelocity2=30
_i=0

#dust2
_size = ((random (_ssize)) +4)
_rc = ((random (_rcol))-(_rcol/2))
_r = (_rR+random(3))
_Angle=random(360)
drop ["cl_basic" , "" , "Billboard", 10, 10+random 5, [0,0,0] , [(random _dustVelocity2 )-_dustVelocity2/2,(random _dustVelocity2 )-_dustVelocity2/2, random 4], random 20, 1, .6+random .5, .4, [0,_size/2,_size], [[(_color1L select 0)-_rc,(_color1L select 1)-_rc,(_color1L select 2)-_rc,(_color1L select 3)] ,[(_color1L select 0)-_rc,(_color1L select 1)-2*_rc,(_color1L select 2)-2*_rc,0]] , [0] , .1 , .5 ,"" , "" , _pos ]
_i=_i+1
?(_i<50):goto"dust2"

#exit
deletevehicle _pos
exit


Zmieniajac odpowiednie wartosci zmienisz kolor chmury , ich rozmiar i inne duperele.
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 18:02

dobra spoko tylko jak to odpalic we flashu :oops:
Offline
Avatar użytkownika

Czapa

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): N 30 sty, 2005 20:32
  • Lokalizacja: Zabrze

PostPt 14 paź, 2005 18:09

Wrzucasz to do jakiejś misji. Wklejasz to do notatnika i zapisujesz to jako blablabla.sqs i w grze uruchamiasz [] exec "blablabla.sqs"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 18:38

Niestety nie dziala jakieś blędy się wyświetlają na górze ekranu nie wiem o co biega velocity coś tam nie wiem co jest grane :oops:
Offline

D@ri0

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): Wt 31 maja, 2005 23:51

PostPt 14 paź, 2005 18:40

Najlepiej rozpakuj jakąś misje, w której widziałes takowe działanie.
Alah akbar.
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 18:44

Raczej nie bo nie pamiętam jaka to byla misja i jeszcze jedno moja wersja to 1.46
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostPt 14 paź, 2005 18:47

ehhh...to nie ma sensu...
Adel17.Spróbuj tak:
[player] exec "bomb.sqs"
Offline
Avatar użytkownika

Adel17

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 38
  • Dołączył(a): Wt 09 sie, 2005 15:50

PostPt 14 paź, 2005 19:04

jak moge dać bomba.sqs skoro nie mam takiego skryptu czy chodzi ci o to żeby zmienić nazwe skryptu franka?????
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości