Teraz jest Śr 15 paź, 2025 19:04


Fml_hp3 vs. Unifiedzombies_b3

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostCz 20 lis, 2008 22:41

Chodzi mi mniej więcej o to, o co chodzi Sudayev'owi, lecz na większą skalę i chce, aby zombale się spawniły [najwyżej 2 czy 3 sobie swobodnie łaziły po mapie]
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostCz 20 lis, 2008 23:18

@sudayev
Zrób sobie z wyzwalaczy obwódkę fabryki/bazy/whatever i ustaw element logiczny na środku bazy. Ustaw następnie w inicjacji, żeby po wejściu zombie w wyzwalacz teleportowało go do elementu logicznego.

Ja tak załatwiłem problem zombie włażących przez ściany do domów w których gracz mógł się zabarykadować. ( dałem, zeby zombie teleportowały się przed drzwi)
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostSo 22 lis, 2008 12:06

Ovg napisał(a):wyzwalacz aktywowany przez stronę, którą chcesz żeby zombie atakowały.
W inicjacji wyzwalacza
Kod: Zaznacz cały
gblAllTargets = thislist

O ile dobrze pamiętam...

To działa świetnie, dzięki.
reyhard napisał(a):hm, próbowałeś dawać w tym wyzwalaczu publicVariable na "gblAllTargets" po dodaniu do niego gracza (gblAllTargets = [player];publicVariable "gblAllTargets")?

To też działa, lecz z jakimś 10 sekundowym opóźnieniem
Więc pozostała tylko kwestia spawnerów...
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostSo 22 lis, 2008 18:25

@ Operator
W horror packu sa spawnery wiec problem mialbys juz z glowy.

Ja natomiast chcialbym sie dowiedziec jakim sposobem mozna "wylaczyc" spawner zombich? Zalozmy postawilem sobie beczke i przy beczce jest spawner jako element logiczny. Niech bedzie tak ze wraz ze zniszczeniem beczki badz po przypisaniu akcji np. "wylacz spawner" - element logiczny spawner zombie przestaje dzialac,
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostSo 22 lis, 2008 18:41

A widziałeś jakie lagi są przy tych spawnerach?
przez jakąś sekunde masz 0 fps
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 22 lis, 2008 19:52

@Operator - przy tworzeniu jednostek zazwyczaj jest lag - gra ładuje modele. Można temu zapobiec wstawiając wcześniej spawnowane jednostki na mapie

@Sudayev - nazwij sobie jakoś spawner i gdy będziesz chciał, żeby przestało to tworzyć jednostki to zapełnij jego "grupe" poprzez na przykład elementy logiczne. Tj.

Kod: Zaznacz cały
;kuniec
_spawner = _this select 0

if(count (units group _spawner) != 0)then{{_x addEventHandler ["killed",{"gamelogic" CreateUnit [getpos (leader (group _this select 0)),group _this select 0,"",1,"PRIVATE"]}]}foreach ((units group _spawner) - [_spawner])}

{"gamelogic" createUnit [getpos _spawner,_spawner,"",1,"PRIVATE"]}foreach [1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12].
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Fml_hp3 vs. Unifiedzombies_b3

PostSo 14 gru, 2024 05:07

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Fml_hp3 vs. Unifiedzombies_b3

Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 175291
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Fml_hp3 vs. Unifiedzombies_b3

PostŚr 08 paź, 2025 19:34

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Poprzednia strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości