Teraz jest Pt 04 lip, 2025 16:31


Transport pojazdów helikopterem (problem ze skryptem)

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

Transport pojazdów helikopterem (problem ze skryptem)

PostPn 19 gru, 2005 00:36

Witam,
mam następujący problem.
¦ciągnąłem skrypt, który pozwala transportować pojazdy lecąc helikopterem (skrypt na końcu). Otóż wszystko jest fajnie, mogę odczepić pojazd. Ale za Chiny ludowe nie wiem, jak zrobić żeby pojazd podczepić do helikoptera.

Przykład: Podlatuję helikopterem w pobliże ciężarówki, podnoszę ją i odlatuję. Myślałem żeby w menu się dało wybrać, np. "podnieś" i wtedy pojazd by został podczepiony do helusia. Niestety jestem kiepski ze skryptów, jeśli ktoś będzie taki dobry i mi pomoże, to będę wdzięczny.

aCarrier - helikopter
aCargo - pojazd

Normalnie żeby pojazd był już podczepiony do helikoptera, wpisuję w wyzwalaczu (przy aktywacji): [aCarrier,aCargo] exec "transport.sqs".

transport.sqs napisał(a):_carrier = _this select 0
_cargo = _this select 1

endCargoSession = false

goto debug

#nochmal

_x = (getPos _carrier) select 0
_y = (getPos _carrier) select 1
_z = (getPos _carrier) select 2

_cargo setPos [_x, _y, _z - 9]
_cargo setDir (getDir _carrier)

~.01

? (!endCargoSession) : goto "nochmal"

exit
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 19 gru, 2005 08:33

A wpisywałeś gdzieś endCargoSession = true?
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostPn 19 gru, 2005 11:13

Mogą wystąpić błędy, OFP nie mam i sprawdzić nie mogę...ale...
Możesz w wyzwalaczu ustawić:
Przy aktywacji: action_heli_id01 = (driver aCarier) addAction ["Podczep pojazd i wypij sok marchewkowy","podczep.sqs"]
Przy dezaktywacji: (driver aCarier) removeAction action_heli_id01

Warunek tam jakiś...
i skrypt:
Kod: Zaznacz cały
;podczep.sqs

;hint "Sok marchewkowy wypity!"

[aCarier,aCargo] exec "transport.sqs"

exit


Ale jak mówiłem, mogą wystąpić błędy. Polega to tylko na uruchomieniu skryptu w odpowiednim momencie :) Sam skrypt można by wybajerować, ale nie mieszam się do czyjejś pracy :)

PS Nie mogłem się powstrzymać. Marchewki rządzą! :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostPn 19 gru, 2005 22:56

Użyłem skrypt "Chopper Pick-Up and Drop Object Rastavovich". Działa znakomicie. Dzięki za pomoc, ale zadam jeszcze jedno pytanie:

Czy będzie to działało w Multi? Mam na myśli Coopa.
Offline
Avatar użytkownika

Mefiu

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 230
  • Dołączył(a): So 19 lut, 2005 23:28

PostWt 20 gru, 2005 00:06

żuker napisał(a):Czy będzie to działało w Multi? Mam na myśli Coopa.

Sprawdz ;)
www.armedassault.pl
www.wre.f2z.avx.pl/wre/news.php
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 20 gru, 2005 17:08

Raczej nie zadziała prawidłowo w coopie. Powinna się uruchamiać tylko na serwerze (trik z elementem logicznym) i zmienna globalna endCargoSession powinna być upubliczniana (za pomocą PublicVariable)

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości