Czy ten samolot wogóle istnieje czy tylko jest to wymysł autorów filmu
"Fire Fox"
bo jak narazie nie znalazłem więcej informacji na temat tego samolotu a zdjęcie wygladają troche wiarygodnie
a pozatym skąd za komuny w amerykańskich rekach znalazłby sie najnowszy rosyjski samolot?? jeśli nawet to byłby on badany i w życiu byśmy go w żadnym filmie nie zobaczyli.
Tak samo było z Rambo 3. Moi koledzy natretnie mi wmawiali (a nawet pobili) że to jest MI-24A, a tak anprawdę to była bodajże PUMA
genialne spostrzeżenie towarzyszu ! dać mu order zielonej chorągwi pierwszej klasy (jakoś tak to szło...).
Pozatym ta bajeczka o sterowaniu myślami dobre ;D
"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
{RB} THE NATURAT napisał(a):a ja gdybym miał to oblatać to bym poleciał tzn. odpalił slilniki i w jak najszybszym czasie EJECT:) w ten sposób sprawziłbym czy to oderwie się od ziemi i nie złapie fazy
Tak, podczas katapultowania prawdopodobnie byś stracił przytomność i miałbyś uszkodzenie kręgosłupa. Choćby ze względu na wiek. Trzeba być super zdrowym żeby latać na myśliwcach. A katapultowanie to najgorsza rzecz dla pilota.
Wiem, bo mam kolegę którego ojciec był pilotem myśliwskim przez 20 lat. I jako że się tym interesuję, przeprowadzałem z nim długie rozmowy. Należy mieć też idealnie prosty kręgosłup (przyczyna wyżej), proste zęby i brak dziur w nich, brak problemów z sercem, brak astmy, brak uczuleń na pyłki które powodują np. katar, idealny wzrok i dalej już nie wymieniam. Się rozpisałem, ale musiałem bo jak czytam niektóre wypowiedzi 13 latków to się łapię za głowę. I lepiej się nie przyznawaj że masz więcej, bo to rozumowanie dziecka 10 letniego.
{RB} THE NATURAT napisał(a):a ja gdybym miał to oblatać to bym poleciał tzn. odpalił slilniki i w jak najszybszym czasie EJECT:) w ten sposób sprawziłbym czy to oderwie się od ziemi i nie złapie fazy
Tak, podczas katapultowania prawdopodobnie byś stracił przytomność i miałbyś uszkodzenie kręgosłupa. Choćby ze względu na wiek. Trzeba być super zdrowym żeby latać na myśliwcach. A katapultowanie to najgorsza rzecz dla pilota.
Wiem, bo mam kolegę którego ojciec był pilotem myśliwskim przez 20 lat. I jako że się tym interesuję, przeprowadzałem z nim długie rozmowy. Należy mieć też idealnie prosty kręgosłup (przyczyna wyżej), proste zęby i brak dziur w nich, brak problemów z sercem, brak astmy, brak uczuleń na pyłki które powodują np. katar, idealny wzrok i dalej już nie wymieniam. Się rozpisałem, ale musiałem bo jak czytam niektóre wypowiedzi 13 latków to się łapię za głowę. I lepiej się nie przyznawaj że masz więcej, bo to rozumowanie dziecka 10 letniego.
żyłem szczęśliwy w błogiej niewiedzy aż do dziś...
w 30 sekund rozwiałeś 16 lat pięknych marzeń... potwór
"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Wiem, bo mam kolegę którego ojciec był pilotem myśliwskim przez 20 lat. I jako że się tym interesuję, przeprowadzałem z nim długie rozmowy. Należy mieć też idealnie prosty kręgosłup (przyczyna wyżej), proste zęby i brak dziur w nich, brak problemów z sercem, brak astmy, brak uczuleń na pyłki które powodują np. katar, idealny wzrok i dalej już nie wymieniam. Się rozpisałem, ale musiałem bo jak czytam niektóre wypowiedzi 13 latków to się łapię za głowę. I lepiej się nie przyznawaj że masz więcej, bo to rozumowanie dziecka 10 letniego.
A nie wiesz jak jest z egzaminami i co tam potrzebują??
Angielski i matma rozszerzone to wiem, coś jeszcze??
Niekoniecznie na pilota, nawigacja też może być
Wiem, bo mam kolegę którego ojciec był pilotem myśliwskim przez 20 lat. I jako że się tym interesuję, przeprowadzałem z nim długie rozmowy. Należy mieć też idealnie prosty kręgosłup (przyczyna wyżej), proste zęby i brak dziur w nich, brak problemów z sercem, brak astmy, brak uczuleń na pyłki które powodują np. katar, idealny wzrok i dalej już nie wymieniam. Się rozpisałem, ale musiałem bo jak czytam niektóre wypowiedzi 13 latków to się łapię za głowę. I lepiej się nie przyznawaj że masz więcej, bo to rozumowanie dziecka 10 letniego.
A nie wiesz jak jest z egzaminami i co tam potrzebują?? Angielski i matma rozszerzone to wiem, coś jeszcze?? Niekoniecznie na pilota, nawigacja też może być
Już ci piszę jeśli na pilota chcesz iść:
- język, matma i fizyka na rozszerzonym
- plywanie
- biegi
- przysiady
- pompki
- podciaganie
- bieg na wytrzymalosc
Tyle ile się dowiedziałem. Powinno ci starczyć, a jak nie to pisz na PW .
[quote="ppsh41"]Ma źle umiejscowiony srodek ciężkoszci. Prawdopodobnie po dopaleniu silników i zwiększeniu mocy, wyrzucło by go do góry, zrobiłb by beczke i kapotaż.
[/z quote]
A F-16 ma dobrze? Z CCV to i cegła poleci, byle dać jej ciąg i powierzchnie sterowe.
Zgadza się, ale popatrz ile ten mig ma naprane wszystkiego z tyłu, silniki ważą najwięcej, + całe skrzydłą, a z przodu sama kabina. Ponadto są ta k zagięte, że prawdopodobnie nie złapią siły nośnej.
Do wszystkich:
Ja wole tego:
Już ci piszę jeśli na pilota chcesz iść:
- język, matma i fizyka na rozszerzonym - plywanie - biegi - przysiady - pompki - podciaganie - bieg na wytrzymalosc
Tyle ile się dowiedziałem. Powinno ci starczyć, a jak nie to pisz na PW .
żuker trochę przesadziłeś z zębami wystarczy mieć wszystkie zaleczone wtedy o ile Cię przyjmą to przed semestrem lotnym wymieniają Ci plomby które masz na implanty bądź plomby które nie będą wypadać pod wpływem przeciążeń. podobno koszt jednej plomby to wydatek liczony w tysiącach złotych.
W tym roku na egzaminie były bieg na 100 i 1000m pływanie na 50 i podciąganie na drążku.
Taka ciekawostka propo kapultowania. To w pewnym momencie na kręgosłup działa siła 16G. I po czymś takim możesz być o parę cm niższy. Po dwóch razach jak się katapultujesz automatycznie jesteś uziemiony i nie możesz latać myśliwcem. Do tej pory w WSOSP-ie jest specjalny trenażer do ćwiczenia katapultowania ale od kilku lat na nim nikt nie ćwiczy bo jest to zbyt niebezpieczne.