Teraz jest Wt 05 sie, 2025 19:24


Problem ze spadochroniarzami

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

Problem ze spadochroniarzami

PostN 02 lip, 2006 21:13

Jak robie desant ze śmigłowca na spadochronach, to spadochroniarze rozbijają się o siebie i po opadnięciu na ziemie zostaje tylko połowa drużyny.
Offline
Avatar użytkownika

Pabllo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): N 28 maja, 2006 10:25
  • Lokalizacja: Będzin - Syberka

PostN 02 lip, 2006 21:19

Najlepiej robić desant z ok 100 m.
Tutaj masz skrypcik

Kod: Zaznacz cały
skoki.sqs

; AIRBONE PARADROP SCRIPT
; Modified From Rapple.sqs by: Mustang60348
; Modified by: the[]coyote
;
; This script calls two parameters: the name of the group to paradrop
; and the name of the helicopter to paradrop from. Syntax is:
;
; [groupname, heliname] exec "Paradrop.sqs"
;
; In order to use the script, place a trigger where you want to paradrop to start from.
; In the Actvation field type: [groupname, heliname] exec "Paradrop.sqs"
; Once the trigger is activated, the helicopter will drop one paratrooper per second until
; all units in the group are in the skies. Personally, I make the helo stay at limited
; speed and no less than 100 height for safety of the paratroops.

_Group = _this select 0
_Vehicle = _this select 1


_listunits = units _Group

_A = 0
_B = count _listunits
#KEEPSENDING
_listunits select _A action ["EJECT", _vehicle]
Unassignvehicle (_listunits select _A)
_A=_A+1
~1
?_B >_A:goto "KEEPSENDING"

exit



Możesz zwiększyć też czas między skokiem poszczególnych żołnierzy...
Ostatnio edytowano Pn 03 lip, 2006 09:46 przez Pabllo, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostN 02 lip, 2006 21:24

Pabllo napisał(a):Możesz zwiększyć też czas między skokiem poszczególnych żołnierzy...


A jak to zrobić??
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 02 lip, 2006 21:32

ktos napisał(a):
Pabllo napisał(a):Możesz zwiększyć też czas między skokiem poszczególnych żołnierzy...


A jak to zrobić??

_A = 0
_B = count _listunits
#KEEPSENDING
_listunits select _A action ["EJECT", _vehicle]
Unassignvehicle (_listunits select _A)
_A=_A+1
~1
zwiekszasz to cuś
?_B >_A:goto "KEEPSENDING"


[nazwadowodce,nazwaheli] exec "speceject.sqs"
Kod: Zaznacz cały
;speceject.sqs
~4
_leader = _this select 0
_heli = _this select 1
_group = units _leader
_total = count _group
_i = _total
#Jump
(_group select _i) action ["EJECT", _heli]
UnassignVehicle (_group select _i)
_unit = (_group select _i)
~2.5
_para = "ParachuteWest" createvehicle (getpos _unit)
_unit moveindriver _para
_i = _i - 1
? (_i >= 0) : goto "Jump"
exit


Unikalny, uniwersalny, skrypt na głupich spadochroniazy i dziwne śmigłowce :d
Z ¦migłowcami OFPL jest taki dziwny problem że polowe druzyny wywala bez spadochronu, z tym skryptem przezywalnosc spadochroniaza wynosi 100% :d
Ostatnio edytowano N 02 lip, 2006 21:33 przez reyhard, łącznie edytowano 1 raz
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostN 02 lip, 2006 21:33

Uzyc ptysiu skryptu, ktory sam osobiscie, tymi oto palcami (tu pokazuje na smukle i zadbane palce obu moich dloni) umiescilem na forum przegladanym wlasnie przez ciebie chyba juz dwa razy! Gdybys poszukal to bys znalazl. Jesli nie chce ci sie szukac, badz nie rozumiesz o so cho, wyslij sms na numer 506777712 o tresci dowolnej lub okreslonej.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostN 02 lip, 2006 21:49

Te skrypty wogóle nie działają - kolesie nawet nie wyskakują z tego śmiglowca. Powiedzcie mi jak to zrobic bez skryptów, przecież w róznych misjach są spadochroniarze i nie ma tam żadnych skryptów, a jakoś podczas skoku nie rozwalają się o siebie.
Offline

PoP

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 238
  • Dołączył(a): Pt 14 sty, 2005 17:11

PostN 02 lip, 2006 21:53

Mowie ci, wyslij smsa!!
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostN 02 lip, 2006 21:57

Buhahaha, nom, zgadzam sie ktosiu, mi tez nie dzialaja!
Ale wyslalem SMSa i juz jest ok.
Moj sasiad tez wyslal SMSa. Ale o nim pozniuej sluch zaginal...
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostN 02 lip, 2006 22:00

Mówie przecież że nie chce żadnych skryptów :!: Przeszukałem całe forum i żadnego skryptu PoPa tam nie znalazłem, a smsa nie wyśle bo mi sie karta skonczyla, a nową będe mial dopiero jutro
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 02 lip, 2006 23:48

łatwiej jest to zrobić w skrypcie bo mniej papraniny, a w polach wyzwalacza często się myli.

Kod: Zaznacz cały
nazwa_jednostki action ["Eject", nazwa_pojazdu]; UnassignVehicle nazwa_jednostki;


To możesz władować w wyzwalacz w pole "przy aktywacji".
________________________________________________

Jest 5 spadochroniarzy, nazwij ich kolejno s1, s2, s3... s5, samolot lub heli możesz nazwać z, potem potem otwierasz notatnik i wklejasz to co napisałem poniżej

Kod: Zaznacz cały
;Spadochroniarze.sqs

z SetFlyInHeight 120
~10
s1 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s1
~1.5
s2 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s2
~1.5
s3 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s3
~1.5
s4 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s4
~1.5
s5 action ["Eject", z]
UnassignVehicle s5


Teraz zapisujesz to jako Spadochroniarze.sqs, pamiętaj aby w poli "Zapisz jako typ" wybrać "wszystkie pliki" (No i oczywiście przeniesieniu skryptu do folderu z misją).
Teraz w grze tworzysz wyzwalacz, w polu przy aktywacji wpisujesz [] Exec "Spadochroniarze.sqs", a This zmieniasz na true i gotowe. Spadochroniaże będą skakać ze 120 M w odstępach czasowych co 1.5s.
Nowatorski, ale skuteczny sposób, powinno zadziałać.

PS: Jeżeli robisz to w intrze albo w czymś to w skrypcie z intrem albo czymś :twisted: wpisujesz w odpowiedniej lini (która po jakimś tam zdarzeniu wczyta to, chyba nie muszę tłumaczyć) [] Exec "Spadochroniarze.sqs", wówczas nie musisz już używać wyzwalacza w grze.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Pabllo

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): N 28 maja, 2006 10:25
  • Lokalizacja: Będzin - Syberka

PostN 02 lip, 2006 23:54

No jak nie działają :)

>>>KLIK<<<

W inicjacji oficera wpisujsesz: grp1=group this
no i potem w jakimś wyzwalaczu: [grp1,heli] exec "skoki.sqs"
Ostatnio edytowano Pn 03 lip, 2006 09:45 przez Pabllo, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostPn 03 lip, 2006 09:43

Dzięki Radek, ten skrypt działa.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostPn 03 lip, 2006 10:15

ktos napisał(a):Mówie przecież że nie chce żadnych skryptów :!: Przeszukałem całe forum i żadnego skryptu PoPa tam nie znalazłem, a smsa nie wyśle bo mi sie karta skonczyla, a nową będe mial dopiero jutro


Ojoj, brzuch mnie boli od smiechu, to byl swietny tekst ktosiu :)
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPn 03 lip, 2006 10:18

Niektórzy potrafią mnie załamać na początek dnia... Zamykam...
Obrazek

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości