Teraz jest So 25 paź, 2025 00:31


Armed Assault - newsy

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostSo 26 sie, 2006 18:28

No wiesz... BIS dostanie kasę za ArmA, a addonmakerzy nie (edit: no chyba że gość sprzeda :D ). Wypadałoby żeby się postarali chłopaki, co nie? Zwłaszcza że lepiej zrobiona jednostka nie uprzykrzy nikomu gry.
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostSo 26 sie, 2006 20:34

Czego oczekujesz od zwykłego kokpitu? To nie symulator Mi-17... Chesz super kokpit to sobie po lataj w FS2004.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 26 sie, 2006 22:44

Itim_tuko napisał(a):
1. Is it possible to stand, move around and shoot with hand-feld weapons from a moving vehicle?
- No.

2. Will it be possible to hide inside an empty vehicle, without the enemy spotting it as an enemy?
- No.

(...)

14. Are different sizes of people possible now, like heavily-built, tall or small people?
- Yes, but every different size would need new animations and bones.



... :/
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 26 sie, 2006 22:59

Coś trzeba zostawić dla VBS2 :P
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 26 sie, 2006 23:38

rozny "rozmiar" postaci jest tak samo mozliwy jak i byl mozliwy w ofp
trzeba tylko nowe animacje zrobic
nie znam takiego systemu i zapewne takowy nie istnieje, aby umozliwial granie tych samych animacji na roznych szkieletach...
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 27 sie, 2006 00:47

Vilasie uchyl rąbka tajemnicy.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

HAV

PostN 27 sie, 2006 14:43

To tak z innej beczki - czy BIS podawał dotychczas jakiekolwiek informacje na temat szczegółowości modeli? To co by mnie szczególnie interesowało to przybliżona ilość face'ów w wiatrakach/samolotach... zdaje sobie sprawę, że sporo dają normalmapy, co widać zwłaszcza przy zbliżeniach, ale chętnie zerknąłbym na liczby.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostN 27 sie, 2006 16:01

o ile mi wiadomo takie informacje nie byly publikowane, ludzie spekuluja ale zadnych oficjalnych informacjio chyba nie bylo....
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPn 28 sie, 2006 18:36

Udało nam się przetłumaczyć ostatni wywiad itim_tuko dla OFP.info - http://www.f2z.pl/modules.php?name=Cont ... age&pid=46
Właściwie jest to tekst zawierający krótki wywiad oraz spostrzeżenia autora po grze w ArmA. Co do spostrzeżeń to autor pisze o m.i. edytorze, trawie i grafice. W wywiadzie zaś znalazły się odpowiedzi na takie pytania jak "Czy wszystkie budynki będzie można zburzyć?" albo "Czy ilość pozycji strzeleckich w pojeździe jest ograniczona?". Zapraszam i życzę miłej lektury :)
Offline
Avatar użytkownika

#73506

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): So 26 lut, 2005 14:41

PostWt 29 sie, 2006 19:46

Pytanie 6:

Jaki wpływ na przebieg rozgrywki będą miały nowe budynki ?

Paul: Ciekawym faktem walki pomiędzy budynkami jest to, iż sprawiają one że walka sama w sobie jest bezpieczniejsza, mamy więcej kryjówek, tym samym rozgrywka jest bardziej nieprzewidywalna i emocjonująca, nigdy nie wiesz kto czai się za rogiem, nie możesz rzucać granatów na ślepo, ponieważ mogą się odbić od ściany i uśmiercić Cię. Grając w ArmA zrozumiesz dlaczego w dzisiejszych czasach wojsko stara się unikać walki w miastach, jest ona po prostu zbyt niebezpieczna, o wiele bezpieczniejszym jest wytłuc nieprzyjaciół z wysokości tysiąca stóp nad nimi :)


Po reszte zapraszam tutaj : http://armedassault.pl/module.php?name=article&id=27 ;)
Obrazek
the most hated polish ofp player...
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 29 sie, 2006 21:20

:spoko: dobra robota!
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 29 sie, 2006 21:25

A przestaniesz spamowac nic nie wnoszacymu zdaniami ?



Wiem wiem to jest dla moderatorów wle tego sie zniesc nie da ... tak samo jak naz...tfu - Yac zrób ten test i nie mów że cie kusiłem :P
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 29 sie, 2006 21:38

OK, postaram się wnosić coś bardziej sensownego. Moderatorzy - koniec teatru - do roboty!
Offline
Avatar użytkownika

Mirage

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1306
  • Dołączył(a): Pt 30 lip, 2004 21:22
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPt 01 wrz, 2006 01:20

Nie wiem czy to już tutaj było. W kazdym razie: Prosze, Kliknij Mnie.

Delivery: Pre-order now for delivery on 13th February, 2007! (Estimated date.)


:roll:
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 01 wrz, 2006 12:32

Jezus Maria... To już przestaje być śmieszne - ile do jasnej cholery można czekać? :mad:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron