Teraz jest Cz 07 sie, 2025 19:32


Jakiś łatwy system budowy dróg w WRPTool - czy istnieje ??

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Vheilh

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 15:53
  • Lokalizacja: Skała

Jakiś łatwy system budowy dróg w WRPTool - czy istnieje ??

PostŚr 25 sie, 2004 20:57

Ostatnio zacząłem się bawić programem WrpTool (wcześniej był to WrpEdit), przeczytałem wiele informacji o nim i uznaję go za znacznie lepszy od WrpEdit. Jednak napotkałem się na info, że jest w tym progsie jakiś łatwy system budowy dróg. Piszą, że całą ogromną wyspę można "udrożyć" w 2 godziny. No spx, w WrpEdit 2 godziny to ja robiłem drogę przez las ;) Zauważyłem, że w WrpTool droga, nieważne czy prosta czy zakrętowa, jest przedstawiona jako prosta, więc trudno jest odpowiednio dobrać każdy kawałek drogi dobrze szczególnie przy zakrętach!!! Niech ktoś da jakiejś porady jak robić drogi w WrpTool i jak zrobić drogi na całej wyspie w 2 godziny ?!?!!? ;(
Eee...kangury de bezd - szczególnie gąbka (to taki rodzaj kamienia, wiecie?) z grupy włochatych dernowichtozaurów zielonkawo-żelaznych wodożerców. Acha - wolę bez masła.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 25 sie, 2004 21:05

(...) Zauważyłem, że w WrpTool droga, nieważne czy prosta czy zakrętowa, jest przedstawiona jako prosta, (...)


A to nowość :neutral:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Vheilh

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 15:53
  • Lokalizacja: Skała

PostŚr 25 sie, 2004 21:23

No nie komentujcie czy to jest nowość czy czy starość tylko pomóżcie plz plz plz :???:
Eee...kangury de bezd - szczególnie gąbka (to taki rodzaj kamienia, wiecie?) z grupy włochatych dernowichtozaurów zielonkawo-żelaznych wodożerców. Acha - wolę bez masła.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 25 sie, 2004 23:35

¬le mnie zrozumiałeś.... Ja czegoś takiego nie mam.... To nie jest normalne...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Vheilh

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 15:53
  • Lokalizacja: Skała

PostCz 26 sie, 2004 01:34

Jerry - a jaka masz wersję WrpToola?? Ja mam "WrpTool v0.95" . Może to tego wina ze nie mam np "WrpTool v1.00" ?? Jak znasz to możesz podać link skąd mogę ściągnąć lepszą wersję (zakładając że takowa istnieje) ?? PS: czyli masz drogi normalnie jak w WrpEdit ??
Eee...kangury de bezd - szczególnie gąbka (to taki rodzaj kamienia, wiecie?) z grupy włochatych dernowichtozaurów zielonkawo-żelaznych wodożerców. Acha - wolę bez masła.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 26 sie, 2004 09:02

Też mam 0.95, a drogi takie, jakie trzeba :) (nawet lepsze, niż w wrpedit)
Obrazek
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPt 27 sie, 2004 22:05

To może ja odpowiem na pytanie:

Tak, istnieje taki jeden bardzo prosty i przyjemny (jak dla mnie) sposób budowy dróg w WrpTool.

Najpierw ustawiasz na mapce jakiś dowolny odcinek drogi (może być kręty).
Następnie zaznaczasz go i w zakładce "View" jest taka opcja jak Road Tool. Kliknij na nią.
Następnie wybierz "New". Potem w okienku które się pokaże wpisz nazwę drogi.
Niżej masz "Parts" z wszystkimi dostępnymi odcinkami (wybranego przez powszednie zaznaczenie odcinka) rodzaju drogi.
I teraz wystarczy, że będziesz klikał prawym przyciskiem myszy na wybrany odcinek a on automatycznie idealnie dołączy do powszedniego odcinka.

Dzięki temu drogi robi się szybko i łatwo.
Offline
Avatar użytkownika

Vheilh

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 15:53
  • Lokalizacja: Skała

PostSo 28 sie, 2004 13:31

Sciagnalem sobie WrpToola z oficjalnej (chyba) strony www.flashpoint.nekromantix.pl i takze wczesniejsza wersje 0.906 - ale te drogi wszedzie sa takie same.

Jerry - czy jak sobie dasz opcje zeby obiekty znikly (lewy dolny rog) to znikaja ci tez drogi???? bo zauwazylem ze tam jest tez zakladka ROADS, czyli drogi to moga byc w rzeczywistosci zupelnie "inne" obiekty ??!!??!!ale kiedy dam zeby zniknely drogi to naturalnie nic sie nie dzieje...
Eee...kangury de bezd - szczególnie gąbka (to taki rodzaj kamienia, wiecie?) z grupy włochatych dernowichtozaurów zielonkawo-żelaznych wodożerców. Acha - wolę bez masła.
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostSo 28 sie, 2004 19:43

Lepiej korzystaj z nowszej wersji WrpToola bo w starszej niema Road Tool.
W lewym dolnym rogu o jest coś takiego jak "Real". I tu uwaga bo jeżeli to jest odznaczone to wszystkie obiekty (w tym drogi) mają kształt prostokątów. Więc sprawdź czy jest to zaznaczone.
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jakiś łatwy system budowy dróg w WRPTool - czy istnieje

PostPt 13 gru, 2024 16:35

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Jakiś łatwy system budowy dróg w WRPTool - czy istnieje


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości