Teraz jest Cz 07 sie, 2025 19:42


RHS wydało Hindy!!!!!!!!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość

HAV

PostPn 23 paź, 2006 18:15

Najlepiej, żeby ważyły jeszcze 1 MB :sciana: Jak już ktoś raz na jakiś czas chce się wybić ponad przeciętne addony i wyda coś porządnego, co nie odstrasza, gdy spojrzeć na to z bliska, to zawsze znajdą się tacy malkontenci... bo waży za dużo, bo komputer mam za słaby... to sobie kurna kup lepszy :sciana:
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostPn 23 paź, 2006 19:46

Jak dla mnie te Hindy WY-MIA-TA-J¡!!
genilna robota. Wszystko się błyszczy, żadnych niedoróbek, piękne texy i niesamowite dźwięki. 10/10 pod każdym wzgledem
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostPn 23 paź, 2006 22:48

A czy może ktoś wie coś o T-72/90 :?: Kiedyś nad nimi pracowali
Ostatnio edytowano N 24 gru, 2006 21:50 przez ktos, łącznie edytowano 1 raz

Diego

PostWt 24 paź, 2006 10:23

Mi HINDY się podobają . A problemów z teksturami i tymi otwierającymi ( a raczej nie otwierającymi ) się drzwiami to ja nie mam . Wszystko wyśmienite i ogólnie miodzio. Warto poświęcić czas na pobranie ich , wraz z potrzebnymi addonami. :)
Offline
Avatar użytkownika

Lewarek

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pt 20 paź, 2006 19:03

PostWt 24 paź, 2006 15:14

OK, problem został naprawiony, thx :) .
PS. RHS wydało nowe addony !!. Chłopaki szaleją i to miesiąc przed premierą ArmA :spoko:
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 24 paź, 2006 19:44

Loony napisał(a):Jak dla mnie te Hindy WY-MIA-TA-J¡!!
genilna robota. Wszystko się błyszczy, żadnych niedoróbek, piękne texy i niesamowite dźwięki. 10/10 pod każdym wzgledem


No nie wiem. Oryginalnym daję 9/10 po intensywnych testach. Powód? Niedopracowane skrypty (strzelcie sobie z S-8 i popatrzcie na wyrzutnie rakiet na widoku zewnętrznym, zrozumiecie o co chodzi*). Ale rzecz jest w 100% warta polecenia ^^ już napisałem do RHS i Scarsa o wykorzystanie Hindów ;)

10/10 z moim configiem i odświeżonym Jakiem-B (niebawem wrzucę na moje eFTePe)

*edit - musiałem się pomodlić, wybaczcie ^^ naturalnie chodzi mi o Mi-24P CAS, gdzie jednocześnie wystrzeliwane są 2 rakiety, a skrypt "odpala" 4 wyrzutnie.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostŚr 25 paź, 2006 16:48

RHS dostało jakiegoś speedu: codziennie wydają jakieś addony. Dla tych co nie nadążają powiem, że dzisiaj wydali T-72 i VDV
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostŚr 25 paź, 2006 18:57

zGuba napisał(a):
Loony napisał(a):Jak dla mnie te Hindy WY-MIA-TA-J¡!!
genilna robota. Wszystko się błyszczy, żadnych niedoróbek, piękne texy i niesamowite dźwięki. 10/10 pod każdym wzgledem


No nie wiem. Oryginalnym daję 9/10 po intensywnych testach. Powód? Niedopracowane skrypty (strzelcie sobie z S-8 i popatrzcie na wyrzutnie rakiet na widoku zewnętrznym, zrozumiecie o co chodzi*). Ale rzecz jest w 100% warta polecenia ^^ już napisałem do RHS i Scarsa o wykorzystanie Hindów ;)

10/10 z moim configiem i odświeżonym Jakiem-B (niebawem wrzucę na moje eFTePe)

*edit - musiałem się pomodlić, wybaczcie ^^ naturalnie chodzi mi o Mi-24P CAS, gdzie jednocześnie wystrzeliwane są 2 rakiety, a skrypt "odpala" 4 wyrzutnie.


Pewnie niedlugo wydadzą jakaś łątke na to :P
Obrazek
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostŚr 25 paź, 2006 23:15

Zmienię config i będzie dobrze ^^
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostCz 26 paź, 2006 11:03

Na BIForums już można pobrać wersję 1.01 oraz nową paczkę T55 więc zobaczymy czy poprawiono ten skrypt. Jeżeli jest tak jak na screenach Inqusitora to w wersji 1.01 znajdziemy chyba Hindy w malowaniu czeskim. Może.
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostCz 26 paź, 2006 14:23

Czeskie Hindy najprawdopodobniej ujrzą światło dzienne wraz z nową wersją CSLA.
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostCz 26 paź, 2006 14:28

Mogliby jeszcze wydać nowszą wersję T-64 i T-62
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 26 paź, 2006 15:20

:mrgreen: mam już ten mój config.

Różnica jest delikatna, ale jest ^^

http://ofp.pl/zguba/hind/RHSHindConfig1.01A.zip

Info w readme.

edit: Zapomniałem o zmianie jednej zmiennej... już zaktualizowałem plik na serwerze.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostCz 26 paź, 2006 22:14

Chyba znalazłem bug: Hindy nie chcą strzelać do AH-64 od Marco Polo (do wszystkich innych śmigłowców strzelają)

PS: w wersji 1.01 jest tak samo
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 26 paź, 2006 22:22

To wina... hmmm, prawdopodobnie nieeksplodującej amunicji. Albo zbyt mocnego pancerza w MPIV AH64. To samo dzieje się, gdy Mi-24 ma strzelać do innego Mi-24 :/ o ile wiem, winna za to jest stała ArmorStructural=?, która każe AI traktować pojazd jako mniej lub bardziej opancerzony. :co:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Charlhib i 11 gości