Teraz jest Cz 07 sie, 2025 19:30


To Jest CHAOS!!!!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

DOJO

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Wt 06 lut, 2007 16:13
  • Lokalizacja: Wola Skorzęcka ( obok Gniezna)

To Jest CHAOS!!!!

PostN 11 lut, 2007 11:00

Witajcie, ¦ciągnąłem karabin mp40 i bar, (do kampani) na rysunku był karabin (np. mp40) jak gostek go trzyma, a u mnie jast karabin np.mp40 i ma przed lufą OGIEĂ‘ JAKBY CAłY CZAS STRZELAł (a nie strzelam)

czy to jest wina gry, a może addonu :?:

:idea: może mam pobrać patcha?!


pomożecie?
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostN 11 lut, 2007 11:20

Wina addonu :)
Ostatnio edytowano N 11 lut, 2007 18:24 przez kaaleth, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostN 11 lut, 2007 11:30

MP-38 i MP-40 to pistolet maszynowy. BAR to swoisty RKM :).
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostN 11 lut, 2007 15:37

BAR to swoisty RKM

Zaiste swoisty rkm :P
Tak dla tych co jescze nie wiedzą...
To co używa amunicji pistoletowej (np. 9mm parabelum; 0,45 acp itp) to pistolety, rewolwery i pistolety maszynowe...
To co używa amunicji karabinowej (np. 7,62x51 NATO itp) to karabiny (ręczne i samopowtarzalne oraz wyborowe), karabiny maszynowe (obecnie Uniwersalne Karabiny Maszynowe- UKM) i teoretycznie karabiny szturmowe (ale to raczej teoria- czasem jako bron szturmowa zalicza się taką broń jak Fg42).
Amunicji pośredniej (np. 5,56x45 czy 5,45; 7,62x39 itp) używa się do zasilania broni szturmowej...
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

DOJO

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Wt 06 lut, 2007 16:13
  • Lokalizacja: Wola Skorzęcka ( obok Gniezna)

PostN 11 lut, 2007 18:07

Ale na rysunku od addonu nie było tego ognia...
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostN 11 lut, 2007 18:26

Może brakuje jakichś addonów. Też tak kiedyś miałem z kałaszkami od Vilass'a. Po zainstalowaniu innych modów Vilass'a wszystko chodziło.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 11 lut, 2007 19:36

Może zacznijmy od tego jak ten addon się nazywa, skąd go ściągnąłeś i czy w readme nic nie napomknięto o jakiś dodatkowych addonach. Zapewne brakuje wpisu w cfgModels, jakbyś mógł, to rozpakuj addon, otwórz config.cpp notatnikiem i skopiuj zawartość tego configa i zobaczy się co dałoby się zrobić.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

DOJO

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Wt 06 lut, 2007 16:13
  • Lokalizacja: Wola Skorzęcka ( obok Gniezna)

PostN 11 lut, 2007 20:21

Nazwa: mp40
Skąd: Wasza strona (szukałem w wyszukiwarce downloadu)

Zawartość pliku config.cpp

Kod: Zaznacz cały
// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

#define WeaponNoSlot            0// dummy weapons
#define WeaponSlotPrimary      1// primary weapons
#define WeaponSlotSecondary   16// secondary weapons
#define WeaponSlotItem         256// items
#define WeaponSlotBinocular   4096// binocular
#define WeaponHardMounted      65536

class CfgPatches
{
   class Mp_Mp40_SoldierW
   {
      units[] = {MP_Mp40_SoldierW};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.01;
   };
   class Mp_Mp40
   {
      units[] = {Mp_Mp40};
      weapons[] = {};
      requiredVersion = 1.01;
   };
};

class CfgAmmo
{
 
 class default {};

 class BulletSingle : default {};
 
 class Mp_Mp40Magx : BulletSingle
 {
  hit=12;indirectHit=0.1;indirectHitRange=0.1;
 };

};
class CfgWeapons
{
 class Default {};
 class MGun: Default {};
 class Riffle: MGun {};
 class Mp_Mp40Mag: Riffle
 {
  scopeWeapon = private;
  scopeMagazine = public;

  modelOptics="\data3d\optika_M16.p3d";
  picture="\dtaext\equip\m\m_M16.paa";
  optics = true;
  opticsZoomMin=0.35; //was 0.21
  opticsZoomMax=0.35;

  displayName =  Mp Mp40;
  displayNameMagazine = Mp Mp40;
  shortNameMagazine = Mp_Mp40;
 
  ammo = Mp_Mp40Magx;
  count = 32;
  multiplier=1;
  burst=1;
  modes[]={"Single","FullAuto"};
   class Single
  {
   ammo= Mp_Mp40Magx;
   count=32;
   multiplier=1;
   burst=1;
   displayName="Mp Mp40 Single";
   dispersion=0.001;
   sound[]={"\Mp_Mp40\MP40_shoot1.wav",db0,1};
   soundContinuous=0;
   reloadTime=0.0857142;
   ffCount=1;
   recoil="sniperSingle";
   autoFire=0;
   aiRateOfFire=0.01;
   aiRateOfFireDistance=500;
   useAction=0;
   useActionTitle="";
  };
  class Fullauto
  {
   ammo= Mp_Mp40Magx;
   count=32;
   multiplier=1;
   burst=1;
   displayName="Mp Mp40 Auto";
   dispersion=0.01;
   sound[]={"\Mp_Mp40\MP40_shoot5.wav",db0,1};
   soundContinuous=0;
   reloadTime=0.0857142;
   ffCount=1;
   recoil="mgunBurst3";
   autoFire=1;
   aiRateOfFire=0.01;
   aiRateOfFireDistance=500;
   useAction=0;
   useActionTitle="";
  };

  dispersion=0.03;

  sound[]={"\Mp_Mp40\MP40_shoot5.wav",db0,1};
  reloadMagazineSound[]={"\Mp_Mp40\reload.wav",db-40,1};
  drySound[]={"weapons\M16dry",db-40,1};

  soundContinuous=false;
  reloadTime=0.065;
  ffCount=1;
  recoil=sniperSingle;
  recoilFixed=riffleSingleFixed;
  autoFire = true;
  aiRateOfFire=0.01; // delay between shots at given distance
  aiRateOfFireDistance=500; // at shorter distance delay goes lineary to zero

  useAction = false;
  useActionTitle = "";
};
 class Mp_Mp40
 {
  scopeWeapon = public;
  scopeMagazine = private;

  weaponType = WeaponSlotPrimary;

  displayName = Mp Mp40;
  model="\Mp_Mp40\Mp_mp40.p3d";
  picture="\dtaext\equip\w\w_M16.paa"
  muzzles[] = {Mp_Mp40MagMuzzle};
 
  class Mp_Mp40MagMuzzle : Mp_Mp40Mag
  {
   magazines[] = {Mp_Mp40Mag};
  };
 };
};

class CfgVehicles
{
   class All{};
   class AllVehicles : All{};
   class Land : AllVehicles{};
   class Man : Land{};
   class Soldier : Man{};
   class SoldierWB : Soldier{};
   class Mp_Mp40_SoldierW : SoldierWB{
      displayName="Mp Mp40 Soldier";
      weapons[]={"Mp_Mp40","Throw","Put"};
      magazines[]={"Mp_Mp40mag","Mp_Mp40mag","Mp_Mp40mag","Mp_Mp40mag","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade","HandGrenade"};
   };
};

class CfgNonAIVehicles
{
   class ProxyWeapon {};
   class ProxyMp_Mp40 : ProxyWeapon {};
};


R - Dodałem tagi code
Ostatnio edytowano Pt 16 lut, 2007 20:58 przez DOJO, łącznie edytowano 2 razy
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostN 11 lut, 2007 20:27

Nazwa: mp40
Skąd Wasza strona (szukałem w wyszukiwarce downloadu)

&^&*%*^% dużo nam to mówi... Autora byś chociaż podał...
Offline
Avatar użytkownika

DOJO

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Wt 06 lut, 2007 16:13
  • Lokalizacja: Wola Skorzęcka ( obok Gniezna)

PostN 11 lut, 2007 20:33

AUTOR:
marss911
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 11 lut, 2007 21:12

Kod: Zaznacz cały
class CfgModels
{
      class Default {};
   class Weapon: default {};
   class Mp_mp40: Weapon {}; 
};


Wklej to pod cfgPatches (miedzy końcem tej sekcji a początkiem cfgAmmo), zapisz, spakuj MakePBO i nadpisz starą wersje addonu.

Ps. Na przyszłość configi zapisuj w tagach [CODE]
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

DOJO

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Wt 06 lut, 2007 16:13
  • Lokalizacja: Wola Skorzęcka ( obok Gniezna)

PostPn 12 lut, 2007 18:17

Dzięki - ale jak daje efekty cytatu, kodu lub koloru, to coś nie wychodzi
- Wierz mi, próbowałem...
Offline
Avatar użytkownika

DOJO

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): Wt 06 lut, 2007 16:13
  • Lokalizacja: Wola Skorzęcka ( obok Gniezna)

PostPn 12 lut, 2007 18:40

Jest Gorzej niż myślałem, wyświetla się teraz tradycyjny BłÂˇD

,,Wystąpił problem z aplikacją Operation Flashpoint i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.''

i kolejny problem... :ups:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPn 12 lut, 2007 18:42

Olej ten badziewny addon i korzystaj z Liba ? :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

Severb

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 385
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 00:45
  • Lokalizacja: Die Warschau

PostPn 12 lut, 2007 23:27

Tyle, że on jest potrzebny w kampanii :)
Radzę ci tak. Olej tę kampanię i graj w kampanie, które potrzebują całych modów, a nie 5mb'owych addonów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Charlhib i 6 gości