Teraz jest Cz 07 sie, 2025 19:48


Flashpoint a realizm

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostPn 19 lut, 2007 23:49

Chcieliśmy szybko ArmA i dostaliśmy na szybko ArmA , proste.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

smola93

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 479
  • Dołączył(a): Pt 06 sty, 2006 22:28
  • Lokalizacja: ZE WSI :-)

PostWt 20 lut, 2007 01:40

ArmA ma duży potęcjał, po poprawieniu blędów i kilku fajnych modach myśle ze będzie to swietna gra, zresztą przecież bardzo podobnie bylo na początku wydania flashpointa. widać BI nie wyciągneło wniosków...

A żeby nie było że nie na temat to: flashpoint ma być symulatorem walki. ale bez przesady. prawdziwa wojna to nie tylko przejście 200m, postrzelanie sobie i przejscie 200m do ewakuacji. bardziej realistycznym produktem, jest vbs...
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 20 lut, 2007 10:17

żaden symulator nie będzie w życiu realistyczny. Zabrakłoby klawiszy na klawiaturze! Największym problemem w ogóle gier komputerowych jest to, że postać ma z góry określone ruchy i musi je wykorzystywać. Na polu walki ruchy żołnierza są neograniczone i może je wykorzystywać w określony sposób.
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostWt 20 lut, 2007 11:35

W wszystkich strzelankach np: nie mozna przytulić się do sciany, a potem luknąć jaka jest sytuacja, tu jak się wychylisz to często dostajesz kulkę (od playera niż fraga oczywiśćie).

Niestety ok 2-3 lat jest taka sytuacja, że coraz częsciej mamy doczynienia przerostu obrazu nad treścią, rynek zachodni i amerykański napędza produkcję kart graficznych a producenci dostarczają naowe kolorowe zabawki i coraz częscie będzie można kupić jakić kit a nie gre, ale za to z jaką grafiką xD
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 20 lut, 2007 14:11

Czesiek napisał(a):W wszystkich strzelankach np: nie mozna przytulić się do sciany, a potem luknąć jaka jest sytuacja

R6 : Vegas

Trzeba wybrać , albo grę z dobrą grafiką ale z wysokimi wymaganiami , albo grę średniej jakości z małymi wymaganiami. Nie można mieć wszystkiego....
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostWt 20 lut, 2007 18:02

no nie wiem nie grałem w vegas bo mam za słabego kompa i tym się nieprzejmuje, grafika jak i grywalność jest potrzebna, ale oba elementy powinny być wywarzone.

Berna

PostWt 20 lut, 2007 22:46

Ale Wy jesteście detaliści. Ja pier... nicze :roll:
Pierwszy "komputer" jaki miałem to był Comodore. Kilka gier, jakies kwadraty i człowiek cieszył miche jak głupi. Potem przyszła Amiga 500. Gry w które na niej grałem utwkiły mi w pamięci i zostana w niej na zawsze. Grafika nie powalała, realizm jakis tam był, jednak te gry miały ducha!
Teraz kazdy ma peceta, gre z grafiką taka że głowa mała i jeszcze narzeka. Chcecie miec realizm pola walki zgłoście sie na misje do Afganistanu postrzelacie do Talibów moze większość z Was polegnie i nie bedzie juz wypisywała bezsensownych tematów, zagadnien na które i tak nie mamy wpływu.

Przepraszam-uniosłem się :P :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostCz 22 lut, 2007 11:04

Berana -> ja się z tobą nie zgadzam, są gry które potrzebują dobrej grafiki, ale też są takie co nie muszą być w tym elemencie dopieszczone. Gry z gatunku cRPG, RTS, przygodówki, w pewnym stopniu wyścigi samochodowe tak naprawdę nie muszą być dopracowane graficznie. Dla przykładu ja nadal uważam, że fallout jest najlepszym crpg na świecie i do tej pory nikt go nie pokonał (nawet te bzdurne Baldur'S Gaty), gdy miałem kilka lat temu jeszcze W98 to grałem w ultime 1! i mi to nie przeszkadzało. Tak samo jest ze strategiami w tym gatunku ważne jest aby wszystkie jednostki niebyły podobne i odróżniały się kolorami i styka! Natomiast w wyścigach sprawa jest już trochę odmienna tam grafika jest na tyle potrzebna żeby poznać po jakiej nawierzchni się jedzie a reszta może być nawet 2D. Co do strzelanek "coś" pokroju Quake morze mieć grafikę pokroju Dooma, ale już symulator nie, a to dlatego, że tu jest bardzo ważn,e spostrzeżenie celu i jego identyfikacja. Każdy wie, że zapuźno spostrzeżona jednostka zmierzająca w naszą stronę potrafi dostarczyć rozrywki :) . Jak to by wyglądało jakby pseudo i full symulatory wyglądały z kiepską grafiką. Odsyłam do Delfa Force Land Warrior, w tej grze ciemni terroryści na tle pustyni, są jak kaczki na strzelnicy, bez problemu można ich z 1 km zdjąć a nawet większej odległości, a jak to wygląda w OPF? ciężko jest dostrzec żołnierza nawet a 800m (szczególnie jak człowiek się śpieszy).

Zapomniałem dodać: a od kiedy hammerki nie mają kuloodpornych szyb? czy w latach 84-94 były jeszcze tak słabo opancerzone?
Offline

helmutt

Kapral

Kapral

  • Posty: 85
  • Dołączył(a): Wt 29 lis, 2005 07:50
  • Lokalizacja: Lublin

PostCz 22 lut, 2007 15:24

{RB} THE NATURAT napisał(a): Mówię mu że grafika to nie wszystko. Powiedział że dlatego ofp jest do 4 liter bo to nie realistyczne dwie kulki i padasz :D (no comments)

To niech przyjmie na klatę owe "dwie kulki". Zobaczymy ile będzie po tym stał :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Razorback

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): Pt 11 sie, 2006 08:18

PostSo 24 lut, 2007 01:16

Czesiek napisał(a):Zapomniałem dodać: a od kiedy hammerki nie mają kuloodpornych szyb? czy w latach 84-94 były jeszcze tak słabo opancerzone?


W OFP w wersji 1.96 masz kuloodporne szyby :], co do realizmu Flashpoint jest grą wymagajacą myslenia, jak chcecie sie tylko kretynsko zabijac, prosze bardzo macie CSa, gra w sam raz dla 12 - latkow, ktorzy boja sie realizmu a dokladnie to wspomnianych wczesniej dwoch kulek, jaki jest silnik taki jest, tego sie nie zmieni, mozna tylko pobawic sie configami i botow i broni.
Offline
Avatar użytkownika

Czesiek

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Pn 05 lut, 2007 16:24
  • Lokalizacja: wawa

PostSo 24 lut, 2007 12:03

Jak jesteś członkiem zespołu to nie wymaga jakiegoś tam myślenia wystarczy wiedzieć jak nie dostać :P swoją drogą nie lubię gier, gdzie główny bohater jest czołgiem, idzie przez ogień jak hologram i wchłania w siebie kule jak terminator (np seria medal of honor). Oczywiście gra me pewne niedociągnięcia: 1- na treningu mogli by uczyć trochę taktyki pola walki, 2- booty twojego zespołu powinny mieć bardziej swobodne ruchy, a nie trzymają się sztywno pewnych formacji narażając się na ogień, 3- nie ma tak naprawdę dużego miasta wszystko to jest maciupkie, ale muszę przyznać fajnie wygląda :) , jak i miasta to i brakuje portu :P z prawdziwego zdarzenia no i to wszystko co zauważyłem.

PS: wychylania się za rogu też brakuje

Co do hammera masz racje grałem wcześniej w inną wersję gry i było do kitu, ale teraz też jest przegięcie, jak rusek wali z km'a to powinien po 2-3 strzałach przebić szybę, a tu niespodzianka samochód niezniszczalny :D wóz nawet jak jest opancerzony to nie znaczy, że jest w nim bezpiecznie, ale na szczęście to tylko gra ;) :? :?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 24 lut, 2007 12:52

PS: wychylania się za rogu też brakuje
Są na to mody.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 24 lut, 2007 13:11

Tak samo jest ze strategiami w tym gatunku ważne jest aby wszystkie jednostki niebyły podobne i odróżniały się kolorami i styka!


O tak! Do dzisiaj zagrywam się w Red Alert 1.
Co do starszych komputerków... Pegasus! :D Kuba skądś wytrzasnął stareńką Contre i też idzie sobie pograć, ba a jakie to trudne. :) W dzisiejszym świecie ludzie są za bardzo przyzwyczajeni do "luksusów" i jak widzą stareńkiego RA1 to nie chce im się wieżyć, że to pierwszy na świecie C&C.
Będąc raz w empiku widziałem jak dzieciaki gdzieś do 12 lat grały sobie w Heroesa IV zdaje się, mi się on nie podoba, ale grafika może być, widziałem jeszcze gdzieś gre takich delikwentów w H&D2 i właśnie w OFP. Przy HIV dużo komentarzy nie było, ale przy H&D2... "Ja pie***** jaką to ma zrypaną grafikę". CO?! Kurde, jak ja to dostałem to byłem w niebo wzięty, fajna balistyka broni, świetne misje, świetny klimat, fabuła, ragdoll i niesamowite AI przeciwnika na Veteran, a oni mówią, że gra do bani bo grafika nie teges? Grafika nie teges? LOL! Jedna z lepszych gier pod względem graficznym na której idzie pograć na GF4MX bez żadnych problemów. O OFP już nie chcecie słyszeć, wierzcie mi. :twisted:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Flashpoint a realizm

PostPt 13 gru, 2024 16:27

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Offline

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 134037
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Flashpoint a realizm

Poprzednia strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości