Teraz jest Pn 01 wrz, 2025 15:31


Patch 1.05

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostN 04 mar, 2007 17:55

A co do modelu jazdy motorem - jest tak samo jak z samochodami - ostre i wymuszone autocentrownie psuje całą zabawę a zmienić tego nie sposób...no chyba że w głównym pliku konfiguracyjnym.

Tekstury oczywiście znowu znikają...nie rozumiem, jedno poprawią to uwalą drugie...i znowu 3 miesiące czekania na patch który nic nie da, a nawet jeśli - to niewiele.
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostN 04 mar, 2007 17:55

Komu nie chodzi temu nie chodzi :P Anyway było pytanie jak wyłączyć traffe a teraz jak włączyć to zielsko? Zauważyłem, że po zmianie widoczności na mniej niż 1200 zeżera zielsko a ja wolałbym jednak mieć (spadku FPS-ów nie mam a wyspy łyse są). Jakieś sugestie?
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 18:34

ustaw sobie na normal, czy na low, bo tylko na very low nie ma trawy.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 04 mar, 2007 18:43

A na low powinno jej być po prostu mniej...

Choć musiałem nieźle zjechać z ustawieniami, warto było moim zdaniem. Chwilę temu grałem CTF'a 25vs25 i było super.

A na właściwych ustawieniach klocków lego praktycznie nie było :) a jest już to był to ułamek sekundy przed załadowaniem tekstury. Ogólnie widać sporą poprawę, podobnie z grywalnością. Lepszy sprzęt, jeszcze ze 2 patche i ArmA będzie idealna ;)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostN 04 mar, 2007 19:46

Radeon napisał(a):ustaw sobie na normal, czy na low, bo tylko na very low nie ma trawy.


No i dupa blada... Jak tylko zmienie distance np. na 855 to nie ma zielska (a muszę mieć mniej niż 1200 bo dostaje "bonusowo" 6-7 FPS).

Jonez napisał(a):jeszcze ze 2 patche i ArmA będzie idealna


I narzędzia do edycji :P To jest też b. ważne :)
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 20:34

To zmień sobie na normal, próbuj.
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Tygrys205

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): Pn 05 cze, 2006 15:50
  • Lokalizacja: Chrzypsko Wielkie

PostN 04 mar, 2007 21:43

Ehh... dzikie to: w MP zielsko jest a w SP nie ma :neutral:
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 04 mar, 2007 21:47

Bo w MP to server ustala poziom roślinności :]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 04 mar, 2007 22:02

w init.sqs powinno byc setterraingrid 50.0
bo nawet jak stawiasz serwer i masz ustawione low, to w sp nie ma trawy, a w mp jest
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostN 04 mar, 2007 22:28

User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

malindmn

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): So 01 lip, 2006 09:29
  • Lokalizacja: żychlin

PostN 04 mar, 2007 22:54

ile czasu upgraduje sie ten patch???
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostN 04 mar, 2007 22:59

20-30 minut
Obrazek
Offline

Maruk

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): Pn 05 mar, 2007 00:34
  • Lokalizacja: Kijów

PostPn 05 mar, 2007 00:40

Moim zdaniem patch ten nie wiele poprawił, jednakże wniósł do gry coś .... coś nowego dzięki czemu nawet zagrałem w kampanie SP :razz:
Offline
Avatar użytkownika

Tur!

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 10 lut, 2007 16:17
  • Lokalizacja: Thorn

PostWt 06 mar, 2007 21:24

Farciaż :P Mi patch 1.05 daje:
- mniej FPS
- bugi bugi bugi...
- nie mogę w edytorze dać dział stacionarnych itp... jakieś błędy z plikami? :|
- nie ma trawy.. a gra chodzi gorzej ;]
--------------------------------------------
Podsumowanie: Czekamy na v. 1.96 xD <- znając moje szczęście.. będzie to płatny dodatek optymalizujący działanie gry.
"Gdy się nie ma co się lubi, się lubi co się ma"

HP Pavilion Dv6520ea:
CPU: C2D 1.86GHZ
RAM: 1024MB 577MHz
GPU: GMA X3100
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 06 mar, 2007 21:29

Czyli nic nowego , powtórka z rozrywki :)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron