Teraz jest Śr 06 sie, 2025 14:10


kampania "PANCERNY SZLAK"

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

kampania "PANCERNY SZLAK"

PostŚr 28 mar, 2007 23:25

http://www.sendspace.com/file/1a4stt - wersja 3 poprawiona dn. 19.04.07
http://www.sendspace.com/file/zo5m4q - wersja zmieniona dla modu ECP dn. 3.09.07
-----------
Witam. W załaczeniu moja kampania pt. "Pancerny Szlak", którą realizowałem od września 2006. Jest to wersja beta.

Kampania ta bazuje na wersji źródłowej OFP ( Resistance, wersja 1.96)
Do kampanii nie są potrzebne żadne dodatkowe addony !
Ciężar kampanii to 850 Kb.
Sprawdzałem jej działanie na sprzęcie Atlon 1700+, karta Matrox 550 - wszystkie misje działają płynnie.

Kampania to 18 misji na wyspie Nogova , które w większości powiązane są ze sobą - w niektórych misjach położenie pojazdów oraz ich stan techniczny jest przenoszony do misji następnej (rada, nie kończyć misji stojąc tuż obok wraku pojazdu :-) ).

Gra oparta jest na przygodach czołgisty Johna, który przechodzi kolejne losy konfliktu od zwykłego szeregowca (drivera) aż po dowódcę zgrupowania 5 rot pancernych.
Chociaż walki skoncentrowane są głównie na potyczkach pancernych są również misje, gdzie gracz musi wykazać się innymi umiejętnościami.

Niestety dialogi w intro i outro są tylko tekstowe - zbrakło mi już czasu i chęci na podkłady dźwiękowe.

Jeżeli ktoś uzna że chce wykorzystać (skrypty), zmienić misje (inny sprzęt, pojazdy lub inna wyspa , zrobić angielskie dialogi, dodać muzykę itp.) lub przerobić na Armę, to daje pełne prawo z zastrzeżeniem o zapisie autorstwie wersji źródłowej ("autor: Kadryl").
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano N 09 wrz, 2007 21:15 przez Kadryl, łącznie edytowano 13 razy
Offline

Legion

Kapral

Kapral

  • Posty: 99
  • Dołączył(a): Pt 18 lis, 2005 15:22

PostCz 29 mar, 2007 19:51

Zagrałem i przeszedłem pierwszą misję, jestem raczej pozytywnie zaskoczony.
Grało się całkiem przyjemnie, na dodatek misja stanowiła pewne "wyzwanie" (dwa razy mnie załatwili) przejechanie przez most pod ostrzałem było nawet emocjonujące :)

Są też całkiem fajnie kutscenki (podobało mi się ujęcie z wnętrza śmigłowca, kiedyś próbowałem coś takiego zrobić i wiem, że jest z tym trochę kłopotów). Dialogi też są w miarę wiarygodne tylko szkoda, że aktorzy nie poruszają chociaż ustami.

Niestety nie wiadomo skąd na Novodze się wzięli Ruscy i Amerykańce, ale może to jest dopowiedziane później.

Są jednak też niedoróbki – rozśmieszyły mnie płonące pojazdy, pod które po prostu podłożono ogniska :) a jest tyle fajnych skryptów imitujących ogień, którymi można wywołać całkiem realistyczne pożary.
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

odp

PostPt 30 mar, 2007 09:08

Dziękuje Legion za cenne uwagi, na pewno z nich skorzystam.

Pierwsza misja to pierwsze kroki wg. poradnika, dopiero później odkryłem że wiele problemów jest już rozwiązanych (są gotowe skrypty). Zaczynałem od "zera" z myślą - a później te ogniska wywalę i znajdę lub wymyślę coś. No i kompletnie o nich zapomniałem :oops:

Publikując kampanie miałem dylemat: kiścić ją jeszcze miesiąc i porobić dźwieki (nawet do "lipów" musi być jakiś sensowny wav) czy też puścić materiał na żywioł jako wersja beta - wybrałem to drugie.

Jeżeli chodzi o Amerykanów i Ruskich to częściowo wyjaśni się pod koniec kampanii ale nie wszystko 8) Wyjaśnienie mam bowiem na razie w głowie jako scenariusz do 2 części kampanii. :wink:
Ostatnio edytowano N 09 wrz, 2007 21:15 przez Kadryl, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Legion

Kapral

Kapral

  • Posty: 99
  • Dołączył(a): Pt 18 lis, 2005 15:22

Re: odp

PostPt 30 mar, 2007 12:53

Posty: 2

Jeśli zrobiłeś tą kampanię na podstawie samych poradników nie pytając ani razu na forum o nic to jesteś wielki :D

Przebrnąłem przez drugą misję, tu już jest trochę wpadek.
Początek był fajny: strzelanie „na wiwat” do wrogich ciężarówek jadących na przeciwległym brzegu zatoki (nie udało mi się żadnej trafić :/ ), poza tym prawie ostrzelałem cywilów na wyspie (lubię takie smaczki gdy widać, że poza tłukącymi się wojskowymi ktoś tu jeszcze mieszka ;) )

Potem dołączył do nas konwój i się zaczęło. Podczas przejazdu przez ogrodzony teren zboczyliśmy na brzeg i jedna z ciężarówek wjechała do wody... Potem gdzieś ostrzelała nas cała banda z RPGów, czołgowi wiele nie zrobili i brnęliśmy dalej, ale ciężarówki zostały z tyłu... (później się okazało, że jedna jakimś cudem przejechała)

Dojechaliśmy do posterunku i dowódca kazał wysiąść, a gdy zaatakowali Czerwoni zamiast wrócić do konserwy broniliśmy się na piechotę... Ja przeżyłem, z resztą gorzej (choć w posterunku ktoś jeszcze stał na nogach jak się skończyła jatka).
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

odp

PostPt 30 mar, 2007 13:20

Cieszę się że idziesz do przodu: 2 misje w ciągu 2 dni to jest bardzo dobry wynik - wiele razy w testach ginełem, choć znałem rozstawienie i ruchy wroga - zajeło mi to więcej czasu :twisted:

trochę wpadek
- bardzo istotne jest dla mnie jakie błędy: czy naprzykład misja się nieskończyła ?
W misji nr 2 dowódcą jest niestety AI, on prowadzi konwój trasą trochę losową, jadą jak łamagi :cry: dlatego ta utopiona ciężarówka - nie znalazłem rozwiązania tego problemu.
Pomocne jest, że jako gunner trzeba wyczyścić teren ze wszystkich wrogich żołnierzy bo inaczej ciężarówki zostają ostrzelane i cały konwój zwalnia (czołg również). Może tutaj niepotrzebnie skoncentrowałeś się na cywilach w momencie kiedy wrogi żołnierz czaił się w krzakach z drugiej strony ?!

... zamiast wrócić do konserwy broniliśmy się na piechotę
- Musiałem wyładować załogę aby zrobić z gracza dowódcę - chodzi o dostęp do pocisków HE - (nie da się tego zrobić w pojeżdzie - tak mi się wydaje :? ). Misja powinna się skończyć po utrzymaniu posterunku przez około 10 minut - przyjeżdża wsparcie.
P.S> na samym początku warto trafić w pędzącą ciężarówkę i uazy ponieważ jadą one właśnie atakować posterunek (z nimi sie później walczy)
Offline

Legion

Kapral

Kapral

  • Posty: 99
  • Dołączył(a): Pt 18 lis, 2005 15:22

PostPt 30 mar, 2007 15:48

- bardzo istotne jest dla mnie jakie błędy: czy naprzykład misja się nieskończyła ?

Tak, po kilku minutach jatki misja się kończyła.
- Musiałem wyładować załogę aby zrobić z gracza dowódcę - chodzi o dostęp do pocisków HE - (nie da się tego zrobić w pojeżdzie - tak mi się wydaje ).

Dowódcą mianowali mnie dopiero gdy zostałem sam :D
Offline
Avatar użytkownika

james_gastovski

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 318
  • Dołączył(a): N 02 kwi, 2006 14:56

PostCz 05 kwi, 2007 12:45

Na razie zagrałem w dwie pierwsze misje - przeszedłem każdą z nich już za pierwszą próbą. Na razie kampania bardzo fajna. Ciekawe cutscenki, dość dobre dialogi - przyczepiłbym się tylko do braku znaków interpunkcyjnych. Ciekawe misje. Z chęcią będę grał dalej.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn.
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostCz 05 kwi, 2007 12:59

Dzięki james z miłe słowa.
... przeszedłem każdą z nich już za pierwszą próbą

No nieżle :D , a już się obawiałem że za dużo żołnierzy z "rpg" i ludziska zniechęcą się do gry.
Offline
Avatar użytkownika

james_gastovski

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 318
  • Dołączył(a): N 02 kwi, 2006 14:56

PostCz 05 kwi, 2007 13:10

Swoją drogą: jeśli chcesz, mogę bez problemu zrobić korektę dialogów itp. Mam się tym zająć?
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn.
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostCz 05 kwi, 2007 13:14

Tak, jest to wersja beta także wszelkie korekty są b. wskazane.
Przy okazji jeżeli ktoś miałby ochotę porobić dialogi głosowe (ja sam nie dysponuje takim sprzetem) to byłoby super.
Offline
Avatar użytkownika

james_gastovski

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 318
  • Dołączył(a): N 02 kwi, 2006 14:56

PostCz 05 kwi, 2007 15:16

No dobra - korekta zrobiona:
http://rapidshare.com/files/24473541/Pa ... k.rar.html

Co do kampanii - grałem dopiero w dwie pierwsze misje, ale przy robieniu korekty chcąc nie chcąc "trochę" sobie poczytałem, co będzie dalej. I muszę powiedzieć, że zapowiada się baaardzo ciekawie. Dobra robota, Kadryl :spoko:
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPt 06 kwi, 2007 00:08

¦ciągnołem i odpaliłem. Fajniutka ta misja z konwojem :grin: . Nie sądziłem, że dam radę wystrzelać te UAZ-y i Urala w biegu, ale udało się (koszt - 17 SABOT-ów). Nigdy też nie myślałem, że siedząc w Abramsie będę się bał strzelców RPG. A potem uderzyli taką masą, że zwątpiłem czy dam radę (sam odstrzeliłem 18-tu, strach myśleć ilu ich było :grin: ). He, he... Nareszcie Prawdziwa Kampania Pancerna!

PS: Topienia ciężarówek można uniknąć rozstawiając punkty trasy niemal co zakręt - takie łamagi należy prowadzić na sznurku. A "kratkę" z dystansem do punktu zgrabnie ukryć (tylko punkt końcowy zostawić widoczny).
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 06 kwi, 2007 08:42

Dzięki za info. o punktach trasy. Jeżeli możesz to wrzuć na moje PW jak schować "kratkę" z dystansem punktów pośrednich.
Po świętach postaram się wstawić wersję kampanii już z Waszymi uwagami i poprawkami.

Nareszcie Prawdziwa Kampania Pancerna!

Sądzę, że prawdziwa kampania pancerna rozpocznie się dopiero od misji 5 "Mirov" stopniowo podnoszac napięcie :wink:
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostŚr 11 kwi, 2007 08:46

Kilka dni mineło od ostatnich postów a o sukcesach w kolejnych misjach ani widu ani słychu.
Ponieważ wiem że kampanie "zassało" co najmniej 20 osób pojawiła się obawa że misja 3 i 4 są:
a) za trudne (nie do przejścia)
b) za nudne
c) inne uwarunkowania, wyżej nie zdefiniowane
Misje te mogę ewentualnie skorygować i zmienić, potrzebuje tylko informacji o zaistniałym problemie.
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 11 kwi, 2007 16:07

Niestety ale właśnie powód b) powstrzymuje mnie przed zaliczeniem "zwiadu", nie każdy ma w sobie żyłkę odkrywcy, a jestem z natury leniwy :grin: . Misji ogólnie brakuje adrenaliny, czołgiem nie można się przecież skradać. Jak starczy chęci to dzisiaj ją przejdę. Wierzę, że to tylko chwilowy spadek formy.
[EDIT]
Misja 4, Ufff... było... ich... całkiem... kurde... sporo... ale przynajmniej nastrzelałem się z SVD do woli. Przydałby się jakiś alternatywny środek transportu, choćby traktor w gospodarstwie pilnowany przez żołnierzy zbierających "podatek" od miejscowych, bo po odstrzeleniu pościgu pozostaje jakieś 15 minut trzymania [W].
[EDIT2]
Błąd w misji 5(Mirov). Po rozpoczęciu misji wojacy co prawda przyłączają się do drużyny, ale nadal stoją w miejscu jak wrośnięci w beton, reszta załóg zresztą też i misja stoi.
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości