YacieK napisał(a):Doszedłem do wniosku że w mojej wersji "moro" będzie w miare realnie
Kierujac sie tymi samymi zalozeniami spedzilem wczorajszy wieczor nad upgradem (a wlasciwie totalna zamiana) textur chlopakow z LWP. Samo stworzenie tla 1024x768 w rozdzielczosci 120dpi, skladajacego sie ze 140 (albo i wiekszej liczby) dopasowanych kopii malego wycinka textury moro pobranej ze zdjecia kurtki zajelo godzine...
Na razie powstala bazowa textura z (jedynie) zarysowaniem kieszeni i kolnierzyka tylko dla orientacji "na modelu", na detale (i ewentualne zabawy z odcieniami, zagnieceniami, faldami itd itp) przyjdzie czas. Planuje rowniez zmienic siatke na helmie (dlatego zolnierz ma na razie helm bez - ale za to z nowym orzelkiem). Aha, Doszedl pas z przodu - glupio wygladal bedac jedynie na plecach
Yaciek
pozniej wstawie modyfikacje "kostki". Mam wstepny pomysl na ten zwiniety koc o ktorym pisales
Pozdrawiam