Teraz jest N 22 cze, 2025 16:00


Bitwa o St. Sedlo v1.00

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Espanol16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 13:54
  • Lokalizacja: Lidzbark Warm. (LW)

Bitwa o St. Sedlo v1.00

PostPt 31 sie, 2007 14:40

Witam! Niedawno moja ekipa stworzyła misję SP pod tytułem Bitwa o St. Sedlo. W tej misji stajemy po stronie zachodu by ukraść tajne plany obrony Rosjan w okolicach Petrowic. Proszę was też o testowanie tej misji i umieszczanie ewentualnych uwag, zauważonych bugów itp., ponieważ brakuje nam ludzi do testowania :/ .

Link do ściągnięcia misji
Ostatnio edytowano Śr 12 wrz, 2007 16:46 przez Espanol16, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 31 sie, 2007 16:00

Szczerze. żadna rewelacja. Co z tego że dałeś własną muzykę jeśli ona nie pasuje do misji. Brak nazwy żołnierza, żadnych efektów specjalnych, typu nagłe zwroty akcji, żadnych komunikatów. I błąd przy końcu misji, żeby się zaliczyła musiałem wejść do samochodu, a było to trudne ponieważ nie byłem dowódcą, i musiałem kilim swoich :twisted: , żeby zaliczyć misje. W briefingu trochę namieszałeś, brak zdjęcia w overievie. Jak dla mnie misja jest za łatwa, i jeszcze jeden błąd nie wpisałeś dowódcy grupy w inicjacji "group this allowFleeing 0" przez co nasi się wracali do początku i sam musiałem rozwalić czerwonych. I jeszcze jedno po co tam ciężarówką jechać :?: Przecie to jest blisko. żadnego intra ani outra.

Moja ocena 4/10

Ale nie załamuj się :twisted: jak byś zobaczył moje pierwsze misje to byś po prostu z krzesła spadł. :]
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Espanol16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 13:54
  • Lokalizacja: Lidzbark Warm. (LW)

PostPt 31 sie, 2007 16:55

Zamiast dowódcy to punktowi trasy wpisałem w inicjacji "Group AlphaSquad AllowFleeing 0", aleto chyba nie to samo bo jak dowódca ginie to reszta oddziału wycofuje się. Zaraz to zmienie.
Powiedz też jaką muzykę powinienem zastosować w tej misji (jeśli takową ktoś ma to niech mi prześle na maila [espanol16@interia.pl], byłbym wdzięczny)
Co do oceny się zgadzam. żadna rewelacja. Intro i outro postaram się dać w jak najbliższym czasie.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 31 sie, 2007 19:27

A właśnie że co do oceny mam rację. Twoja misja jest bardzo prosta w budowie, taką to już mój brat 9 letni umie zrobić (bo go nauczyłem :twisted: ) nie obraź się wiem że jesteś początkujący, mógł byś tam dodać jakiś zwrot akcji, np. że w pewnym momencie misji nadciągają znaczne posiłki wroga, po czym nadlatują nasze helikoptery bojowe aby pomóc nam w odparciu nieprzyjaciela, ta misja jest po prostu za krótka. Jakieś przemieszczające się patrole dodać, trochę obiektów, namiotów, samochodów itp. żeby ta misja wyglądała trochę realniej.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

HAV

PostSo 01 wrz, 2007 00:17

Reklamowanie (w postaci graficznej) stron www nie związanych z tematyką ofp/arma jest zabronione. Proszę poprawić sygnaturę i posty - chcesz reklamować - wklej to jako link.
Offline
Avatar użytkownika

Espanol16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 13:54
  • Lokalizacja: Lidzbark Warm. (LW)

Bitwa o St. Sedlo v1.01

PostSo 08 wrz, 2007 15:51

Nowa wersja Bitwy o St. Sedlo !!


Co nowego:

intro

Drużyna nie wycofuje się

zwroty akcji

Oczywiście proszę o testowanie i szczere komentarze
¦ciągnij misję

Uwaga!

Intro nie chce się skończyć!

Mój plik intro.sqs:

Kod: Zaznacz cały
;Intro.sqs

TitleCut["Amerykańskie czołgi w drodze na wał Petrowicki","BLACK IN",5]
_cam = "CAMERA" CamCreate [0,0,0]
_cam CameraEffect ["INTERNAL","BACK"]

_cam CamSetTarget Abrams
_ox = GetPos f0 Select 0
_oy = GetPos f0 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,5]
_cam CamCommit 0
~5

_ox = GetPos f0a Select 0
_oy = GetPos f0a Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam CamCommit 10

@(Abrams Distance f1<135)

_ox = GetPos f1 Select 0
_oy = GetPos f1 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,2]
_cam CamCommit 0

@(Abrams Distance f1>135)

8 FadeMusic 0
~5

TitleCut ["", "BLACK OUT",1]
~1
_cam CamSetTarget T1
_ox = GetPos f3 Select 0
_oy = GetPos f3 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,3]
_cam CamCommit 0
TitleCut ["Wał Petrowicki", "BLACK IN",1]

@f4start

_ox = GetPos f4 Select 0
_oy = GetPos f4 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,10]
_cam CamSetFOV 0.4
_cam CamCommit 0
~5
_cam CamSetTarget Abrams
_cam CamCommit 5

@(Speed T1==0)

_cam CamSetTarget T2
_ox = GetPos Abrams Select 0
_oy = GetPos Abrams Select 1
_cam CamSetPos [_ox-20,_oy-20,10]
_cam CamSetFOV 0.7
_cam CamCommit 5
~15

_cam CamSetTarget Abrams
_ox = GetPos f5 Select 0
_oy = GetPos f5 Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,5]
_cam CamCommit 0

@victory

_ox = 0
_oy = 15
_oz = 3
?(failure):_cam CamSetTarget T2
?(failure):_ox = -30
?(failure):_oy = 0
?(failure):_oz = 20

_cam CamSetRelPos[_ox,_oy,_oz]
_cam CamCommit 0
TitleCut ["", "BLACK OUT",3]
~3
_cam CameraEffect ["TERMINATE","BACK"]
CamDestroy _cam
koniec=true
Exit


Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Sudayev

Major

Major

  • Posty: 509
  • Dołączył(a): So 11 lut, 2006 15:44

PostN 09 wrz, 2007 00:26

Mnie ta misja sie nie podoba. Moze sie czepiam, ale przykladam duza wage do realizmu sytuacji. Skad na jakis cypelku ciezarowka 5t ? Jakos nie znajduje to logicznego uzasadnienia. W glebi ladu to OK ale na waskim jak palec cypelku ciezarowka po to aby nia podjechac 100 metrow. Przydalby sie lepszy briefing. Nie wspomne o juz Scooterze, ktory pasuje tu jak yymm ymmmmmmmm Filip z konopii bo nic innego na mysl nie przychodzi.
OFP Jungle Fever | Beta Test Team
Offline
Avatar użytkownika

Espanol16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 13:54
  • Lokalizacja: Lidzbark Warm. (LW)

PostN 09 wrz, 2007 14:33

Sudayev napisał(a):Mnie ta misja sie nie podoba. Moze sie czepiam, ale przykladam duza wage do realizmu sytuacji. Skad na jakis cypelku ciezarowka 5t ? Jakos nie znajduje to logicznego uzasadnienia. W glebi ladu to OK ale na waskim jak palec cypelku ciezarowka po to aby nia podjechac 100 metrow. Przydalby sie lepszy briefing. Nie wspomne o juz Scooterze, ktory pasuje tu jak yymm ymmmmmmmm Filip z konopii bo nic innego na mysl nie przychodzi.


Mówisz o starej wersji 1.00. ¦ciągnij mniej zabugowaną wersję 1.01. poprawiono m.in. "cypelek", Scooter nie jest Filipem z Konopii (bo go nie ma), brefing napisany od nowa (ba, cała misja jest robiona od nowa) jest zdjęcie w owerviewie, jest intro, zwroty akcji itp.

Patrzcie na numerki!
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 09 wrz, 2007 14:44

@Espanol16:
Prawdopodobnie nie jest spełniony któryś z warunków zatrzymania czasowego "@".
Aby znaleźć problem wstaw za każdym warunkiem :
Kod: Zaznacz cały
TitleCut ["warunek", "Plain down"]

dzięki temu zlokalizujesz moment zablokowania intra.

P.S. warunek "?(failure)" można zapisać:
?(failure): _cam CamSetTarget T2; _ox = -30; _oy = 0; _oz = 20
Offline

seba852

Cywil

Cywil

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): So 11 sie, 2007 16:10
  • Lokalizacja: LW

Bitwa o St. Sedlo v1.02

PostPt 05 paź, 2007 17:51

Nowa wersja w przygotowaniu!
    -poprawione intro.

    -kwestie będą mówione.

    -misja bardziej dynamiczna.

    -outro.


Screen:
Obrazek

Proszę o testowanie wcześniejszej Bitwy o St.Sedlo, bo brakuje nam testerów, a chcemy uniknąć baboli :twisted:
Ostatnio edytowano So 06 paź, 2007 13:54 przez seba852, łącznie edytowano 1 raz
Moje misje

Ekipa SiK:
Espanol16 - missionmaker
seba852 - missionmaker

seba852 & ekipaSiK
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 05 paź, 2007 18:59

Ekhm!, co to jest "qutro"?
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Espanol16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 13:54
  • Lokalizacja: Lidzbark Warm. (LW)

PostSo 06 paź, 2007 08:29

Ups, ale byk :oops:
Chodzi o outro.
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostSo 06 paź, 2007 22:53

Przestestowałem misje z numerkiem 1.01

Misja mogłaby być nawet niezła, gdyby nie jeden wkurzający szczegół.
Ustawiłeś wszystkim jednostką zachowanie bojowe, przez co wlęczą się czołgając nawet 300 metrów od celu. :/
Z racji tego, że nie za bardzo lubię wolne misje zamiast czołgać się z nimi, sprintem udałem się do miasteczka, które trzeba było przyszturmować.
Z racji dużego skilla;) jako samotny wilk po kilku sekundach wkraczałem jako wśród dymu palących się transporterów wroga do zdobytego miasteczka. A mój dowódca był dopiero 350 metrów ode mnie :boje:
Rozejrzałem się, znalazłem UAZ'a i heja po mapy. Gdy wpadły one w moje rączki, dostałem info o zbliżających się czołgach. Ile sił w nogach, pobiegłem jak najszybciej do ruin kościoła. Nie wiem, czy to przypadek ale gdy byłem kilkanaście metrów od kryjówki do miasta przyjechały czołgi i zaczęły ostrzeliwać moje plecy. Dodaje to trochę adrenalinki :]
Gdy dobiłem do ruin mój dowódca <notabene straszny idiota ;-) > czołgał się dalej w kierunku miasta. Nie wiem czy nie przewidział tego, że czołgi go mogą zmasakrować, czy może lubi się czołgać i chciał tą przyjemność wydłużyć?
Oczywiście kilka sekund później dowódca razem z resztą oddziału docenili wieczny odpoczynek, a załogi czołgowę zastanawiały się czemu amerykańce ślą takich idiotów na wojne;)
Jako jedyny ocalały dobiegłem do bazy NATO.

Podsumowując
zalety:
-znaczne zmiany w porównaniu do wersji 1.00
-czołgi przyjeżdżają w doskonałym momencie
-użyłeś najlepszego kawałku z ofp, moim zdaniem. Napewno jest lepszy od scootera, który wogóle się tam nie nadawał

wady:
-Nastrój "bojowy" zamiast "czujny"; tak samo było w wersji 1.00, co też było jej najpoważniejszym błędem.
-Dojazd jest lekko nudny; otoczenie jest trochę statyczne
-Briefing z małą ilością inf.; nierealistyczny


Mam kilka sugesti co do tej misji. Napiszcie do mnie to pogadamy;)

EDIT: literówka, no może dwie;)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 07 paź, 2007 17:23

:oops: przepraszam;)

Ale bez tego opisu nie ma jak opisać błędów :]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 07 paź, 2007 19:38

I teraz jest ten moment, w którym przepraszam i obiecuje poprawe??
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron