Dobra, zaliczone, to oceniamy...
Na starcie brak intra, błąd pierwszy, który obniża ocenę.
Brak możliwości wyboru broni, nie obniżamy, bo w realu zwykle nie jest to możliwe.
Na początku jedziemy w BMP, fajnie jest, ale trochę za długo. Potem drobny błąd w skrypcie obsługującym łączenie teleportu z WP, ale nie przeszkadza grze. No to nacieramy. Szedłem na równi z naszymi, nie straciłem ani jednego żołnierza podczas ataku. żaden BMP nie uległ zniszczeniu. Wszystko za jednym, pierwszym razem, dlatego minus za łatwiznę. Po zdobyciu miasta długo nic się nie działo, dlatego ruszyłem na bazę, którą za drugim podejściem rozwaliłem. W międzyczasie reszta obroniła miasto.
Potem fajne i nie krótkie, dobrze poprowadzone Outro i ładny finish.
Co do trudności to ciut za łatwe, biorąc poprawki na to, że grałem z FFURem/SLX 2.5, a tam można miec artylerię (którą rozwaliłem paru ludzi, ale żadnego pojazdu), czy też brac jeńców. Mimo wszystko za proste. Tak poaztym to prócz tego intra, to nie widzę zbytnio większych minusów.
Misja: Ostatnia Walka
Wersja: v1
Autor: Koleś14
Strona: Wschód
Wyspa: Kołgujew
Pozycja: Dowódca drużyny
Czas trwania: Wieczór (zachód słońca, 17 p.m.)
Plusy:
+ Brak większych błędów
+ Outro
+ Fabuła
+ Gameplay
Minusy:
- Brak intra
- Za łatwe
- Inne małe błędy
Overall score:
8 na 10 punktów
Testowano na: FFUR/SLX 2007 2.5
Dziękuję za uwagę. Dobra robota
