Teraz jest N 22 cze, 2025 09:57


Ostatnia walka v1.00

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

koleś14

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pn 06 lis, 2006 11:27

Ostatnia walka v1.00

PostN 07 paź, 2007 17:01

Witam!
Dzisiaj ukończyłem swoją misję pod tytułem "Ostatnia walka" (wiem, że tytuł dość nieciekawy, ale nie mogłem wymyślić innego :razz: ). Bardzo proszę o zagranie i wyrażanie swoich opinii bo będą mi one bardzo pomocne przy tworzeniu kolejnych misji.

Link do misji: Ostatnia walka v1.00

Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostN 07 paź, 2007 17:20

"Invalid download link." I to by było na tyle :PPPP
Nie ściąga się.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 07 paź, 2007 17:23

To chyba tylko tobie :razz: u mnie wszystko ok.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 09 paź, 2007 19:24

Dobra, zaliczone, to oceniamy...

Na starcie brak intra, błąd pierwszy, który obniża ocenę.
Brak możliwości wyboru broni, nie obniżamy, bo w realu zwykle nie jest to możliwe.

Na początku jedziemy w BMP, fajnie jest, ale trochę za długo. Potem drobny błąd w skrypcie obsługującym łączenie teleportu z WP, ale nie przeszkadza grze. No to nacieramy. Szedłem na równi z naszymi, nie straciłem ani jednego żołnierza podczas ataku. żaden BMP nie uległ zniszczeniu. Wszystko za jednym, pierwszym razem, dlatego minus za łatwiznę. Po zdobyciu miasta długo nic się nie działo, dlatego ruszyłem na bazę, którą za drugim podejściem rozwaliłem. W międzyczasie reszta obroniła miasto.

Potem fajne i nie krótkie, dobrze poprowadzone Outro i ładny finish.

Co do trudności to ciut za łatwe, biorąc poprawki na to, że grałem z FFURem/SLX 2.5, a tam można miec artylerię (którą rozwaliłem paru ludzi, ale żadnego pojazdu), czy też brac jeńców. Mimo wszystko za proste. Tak poaztym to prócz tego intra, to nie widzę zbytnio większych minusów.

Misja: Ostatnia Walka
Wersja: v1
Autor: Koleś14
Strona: Wschód
Wyspa: Kołgujew
Pozycja: Dowódca drużyny
Czas trwania: Wieczór (zachód słońca, 17 p.m.)

Plusy:
+ Brak większych błędów
+ Outro
+ Fabuła
+ Gameplay

Minusy:
- Brak intra
- Za łatwe
- Inne małe błędy

Overall score:

8 na 10 punktów

Testowano na: FFUR/SLX 2007 2.5

Dziękuję za uwagę. Dobra robota ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostWt 09 paź, 2007 19:30

Następny, ja nie mogę zaraz Yac przyjdzie i ci po życiorysie pojedzie ]:->
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 09 paź, 2007 20:55

No wiesz, jak posada jest wolna... :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostWt 09 paź, 2007 21:28

Posada, owszem wolna ;] ale u w ekipie nikt sie raczej juz ofp nie zajmuje, co widac ;]

Co do testu Martina: w misji chyba najważniejsze jest to jaką posiada misja grywalność, a nie czy ma zajebiste brifeingi, overwievy czy jeszcze inne cuda. Jest to ważny element, ale nie na tyle żeby gameplay przysłaniać. IMO Twoja ocena jest zawyżona o co najmniej 2-3 oczka ;]
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 09 paź, 2007 22:10

niepowiedziałbym. O briefingu nie dobrałem się, bo był dobry, a o overwiev zapomniałem.

Anyway, mam kompa, teraz tyle czasu minie ile go kupowałem i ArmA, to będę szedł po QG, wtedy możemy pogadac...
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostWt 09 paź, 2007 22:34

Overview jest dobry. Nic do zarzucenia :)
Briefing też niczego sobie. Standardowy, ale dobrze wykonany.

Co do misji to zbyt długa w pewnych momentach (jak chociażby przejazd bewupem na początku) i o wiele za łatwa. Wojska w samym mieście to może z 10 wojaków w jednym miejscu... wjeżdża bewup i koniec. A kontratak to chyba trzech piechurów... uh...
A zdobycie bazy to tez śmieszna sprawa... jeden M2A2 (ktory nie atakuje) i pięciu czy sześciu wojaków.
Zbyt banalne ;]

I outro też takie sobie... Penwie robiles na FFURze, a na normalnym ofp sie kaszani troche suatwienie jednostek :P ale to tylko dobry błąd. i dialogi sztywne ;]

popracuj jeszcze i przyłóż się do roboty. widać, że nie jest to misja robiona w kilka minut, ale tez nie włożyłeś w nią odpowiednio dużo czasu.
Pracuj pracuj i pracuj :P
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostŚr 10 paź, 2007 14:52

Sama łatwośc to główny błąd. Wolałbym bliski kontakt 3-ciego stopnia z Abramsem. A tak w sumie to ja uważąm, ze na same miasto to było 10 żołnierzy, a nie tylko na jedno miejsce. Mimo wszystko fajna misja.
Offline
Avatar użytkownika

Espanol16

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Pt 31 sie, 2007 13:54
  • Lokalizacja: Lidzbark Warm. (LW)

PostPt 12 paź, 2007 21:14

No tak...

Na początku brak intra, co by na pewno umiliło grę, ale do życia nie jest potrzebne. Misja czasami robi się za długa, jak np. przejazd BMP. Rozumiem intencje autora, chciał zacząć przejazd w bazie, ale można przecież wstawić flagę, fortecę i drut i baza gotowa.
Misja zdecydowanie za prosta. Może nie byłaby taka prosta, gdyby było mniej naszych?
No i jeszcze 1 sprawa: mi misja nie chciała się zakończyć. Może mi jeden zwiał, i kicha?

Zalety:

:arrow: Fabuła
:arrow: Stylistyka (overview, potpowiedzi)

Wady:

:arrow: Poziom trudności
:arrow: Brak intra
:arrow: W pewnych momentach misja za długa

Moja ocena: 5+/10

Pamiętajcie, że nie widziałem outra.
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 13 paź, 2007 12:28

mnie nie interesuje strona techniczna za bardzo. I nie wiem po jaką cholerę wypakowujecie misje i oglądacie je w edytorze. To jest sprawa autora, jak je wykona i mnie interesuje tylko to, by była fajna i gameplay the same.

Może ciut zawyżyłem ocenę, ale misja jest ZA DOBRA, żeby było tylko na 5+/10. Czy wiesz ile to jest? to będzie w okolica dostatecznego/dostatecznego + na skali szkolnej. A ta misja jest conajmniej dobra...
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostSo 13 paź, 2007 13:44

Dobra, następnym razem się do tego dostosuje Yac :wink:
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Ostatnia walka v1.00

PostPt 13 gru, 2024 23:10

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Ostatnia walka v1.00


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron