Dla potrzeb kampanii zrobilem skrypt ruchomych piasków (zapadanie się pojazdów na pustyni w ruchomym piachu).
Aby uruchomić trzeba do folderu misji skopiować następujące pliki:
"piach.sqs", "init.sqs", "description.ext", do podfolderu \sounds "piach.ogg"
Na mapie muszą być dwa obiekty logiczne o nazwie:
"os" i "puste" ("puste" gdzieś w morzu)
W miejscach gdzie chcecie użyć zjawiska topienia pojazdu wprowadzcie wyzwalacz (uruchamiający się wielokrotnie) aktywowany przez kogokolwiek:
o nazwie:
- Kod: Zaznacz cały
w1
o warunku:
- Kod: Zaznacz cały
this and piach
aktywacji:
- Kod: Zaznacz cały
[w1] exec "piach.sqs"; piach = false
W misji można użyć większą liczbę wyzwalaczy (miejsc topienia), należy zmienić nazwę wyzwalacza np. w2, w3, w4 itp. oraz dopasować parametr [w1] do nazwy wyzwalacza.
W załaczeniu przykładowa misja.
życze miłej zabawy
kadryl
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.