Teraz jest N 22 cze, 2025 09:52


Po ostrzale artylerii..

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

Po ostrzale artylerii..

PostPt 04 kwi, 2008 23:40

Nie wiem czy się dostałem do odpowiedniego działu ale jeśli nie to proszę adminów o przeniesienie tego tematu do bardziej pasującego i nakrzyczenie na mnie :twisted:

Mam taką sytuacje: W lesie stoi sobie, na czymś w stylu polany trzy chaty, które zostają ostrzelane przez artylerie. Do samych chat nie mam zastrzeżeń, bo w modzie, który używam ładnie ulegają zniszczeniu, przewracają się itd. Samo zastrzeżenie mam do lasu, efektów po ataku i do trupów.
Las jak każdy wie niestety dzięki engine OFP jest niedopowalenia. Więc by nadać sytuacji dramatyzmu: czy możliwe by było wygenerowanie skryptem małych płomieni, które można by było rozmieścić na różnych wysokościach w różnych miejscach?? Czy istnieje też dym, który nie byłby na tyle gęsty, jak dym z grantów dymnych i był o wiele mniejszy??
Czy to też da się zrobić skryptem?
A co do ciał, najczęściej zostają one wraz z pociskami wysłane w kosmos. Czy jest jakiś sposób, by po ostrzale zostały one teleportowane do zniszczonej wioski??

Może ktoś ma też jakieś gotowe rozwiązania innych ciekawych efektów specjalnych adekwatnych do sytuacji??

(ja wiem, że to jest kilka pytań w jednym temacie więc nawiązują blisko do siebie. Ponadto chciałbym go zakończyć udostępnieniem wszystkim kompletnej, oskryptowanej, niewymagającej addonów lokacji miejsca bombardowania.)
Ostatnio edytowano So 05 kwi, 2008 00:14 przez LostBeyondRetri, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek

Berna

PostSo 05 kwi, 2008 00:13

Mozesz zarzucić ten dym http://s008.wyslijto.pl/?file_id=00402568221401954120
daje niezły efekt. Stawiasz sobie kilka addonów (ja stawiałęm puste motory w krzakach-tak ze nie było ich widać) w inicjacji wpsiujesz komende podana w readme i masz pozar lasu. Dym jest dosc wysok. Możesz jeszcze wykorzystać to http://s006.wyslijto.pl/?file_id=34153682872729873101

pozdro.
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostSo 05 kwi, 2008 11:14

Spróbowałbym też z Catfire 2 i 1, jeżeli zależy ci na obszarze. Catfire 1 zajmuje powierzchnię mniej-więcej 50m.
Co do użycia to wystarczy wpisać this inflame true
Znajdziesz je w Pustyobjects
Link:
Catfire 1 - http://files.filefront.com/CATFire1pbo/ ... einfo.html

Catfire 2 - http://files.filefront.com/CATFIRE2pbo/ ... einfo.html
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostSo 05 kwi, 2008 12:47

Berna, tylko zostaje jeden problem. Motory podczas ostrzału zostają wyrzucone w atmosfere, więc trzeba by je tam teleprotować skryptem po zakończeniu ostrzału.

Operator, starałbym się raczej to zrobić bez addonów. Nie wiem czy się uda ale addony to ostateczność.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 05 kwi, 2008 13:17

Zapalone ognisko umieszczone pod ziemią komendą na wysokość. Nie pamiętam czy to da się zrobić ale spróbować nie zaszkodzi. W którymś z editor upgrade'ów były drzewa do wstawiania, SebNamPack i wyspa Meekong Delta też chyba miały.

Co do ciał, wystarczy je potem teleportować. Lub teleportować inne, 'gotowce'.

Kod: Zaznacz cały
Ciało1 SetPos GetPos Trupiarnia1;Ciało2 SetPos GetPos Trupiarnia2
o ile dobrze pamiętam. Trupiarnie to wyzwalacze, ciało1 i 2 to nazwy martwych jednostek.
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

PostSo 05 kwi, 2008 15:06

Tylko jak leciała komenda na umieszczenie ogniska pod poziomem gleby??

BTW: znalazłem kilka fajnych skryptów, które się będą ładnie komponować do całości, więc wszystkim zainteresowanym w najbliższym okresie udostępnie demo misje z połączeniem takiego ataku w całość.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LeafMaster

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): So 19 kwi, 2008 14:17
  • Lokalizacja: Everon

PostŚr 21 maja, 2008 21:19

Hmm.. Jak to zrobić? Proste :twisted:
Robisz ten objekt i nazwij go na przykład "Fire1".
Potem w jego inicjacji w pisz taki kod:
Kod: Zaznacz cały
Fire1 setpos [getPos Fire1 select 0, getPos Fire1 select 1,(getPos Fire1 select 2)-2]


Teraz ten objekt Fire1 będzie metr pod ziemią :spoko:
Działa ci? :clever: :clever:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 21 maja, 2008 23:06

Leaf, nie bez powodu nikt mu nie odpowiedział...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Berna

PostCz 22 maja, 2008 00:43

Teraz ten objekt Fire1 będzie metr pod ziemią


Nie sądze :]
Offline
Avatar użytkownika

LeafMaster

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): So 19 kwi, 2008 14:17
  • Lokalizacja: Everon

PostCz 22 maja, 2008 10:03

Aaaa... Z kąd to miałem wiedzieć, Jonez? :neutral:
Spoko już nic nie mówie :twisted:

PS. Ten skrypt mi działa co napisałem, Berna
:grin:

Berna

PostCz 22 maja, 2008 12:47

Faktycznie ognisko jest pod ziemią. Zwracam honor :razz: Wiec to sie tyczy tylko ogniska.
Teraz pytanie czy podczas ostrzału ognisko nie wyfrunie :?:
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 22 maja, 2008 13:13

2 metry, a nie metr i nie pofrunie, obiekt ogniska nie ma właściwości lotnych :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

LeafMaster

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 32
  • Dołączył(a): So 19 kwi, 2008 14:17
  • Lokalizacja: Everon

PostPt 23 maja, 2008 16:25

Zagadzam się z tobą, Jerry. Nie możliwe. Jedyne co może ulec destrukcji. Jeżeli schowanie pod ziemią nie zadziała, zostaje jedynie cam create albo teleport przez wyzwalacz... :PPPP

Berna

PostPt 23 maja, 2008 16:28

Sprawdziłęm ognisko jest pod ziemią + skrypt dymu który dałem w postach powyżej. Wszystko jest git, wiec Lost ma sprawe załatwioną. Jedynie co proponuje to dac ognisko 1m lub 0.5 m pod ziemią, zeby dym byłbardziej widoczny.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Po ostrzale artylerii..


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 1 gość

cron