- Kod: Zaznacz cały
;PlayRoadMusic.sqs
_veh = _this select 0
_man = _this select 1
_index = _this select 2
Co do zmieniej _index nie jestem pewien, azaliż nie jest to kolejna zmiena zastrzeżona do listy dialogowej ? Proponuje "1".
-----------------------------------
Skrypt można wywołać wyzwalaczem zgrupowaniem z pustym pojazdem "p" gdy wsiądzie do niego zawodnik "z". (" nazwy własne")
Czyli warunek:
- Kod: Zaznacz cały
(z in p)
aktywacja
- Kod: Zaznacz cały
[z, p, 1] exec "PlayRoadMusic.sqs"
-----------------------------------
Co my widzimy tu dalej:
- Kod: Zaznacz cały
_tracks = [["MarsDrive",123],["track1",258],["track2",200],["track3",207],["track5",154],["track11",53],["7thDecide",237],["MarsDrive",123],["7thIAmGonaFly",244],["7thLifeless",271],["Rtrack2",177],["Rtrack4",66],["Rtrack5",66],["Rtrack7",45],["7thDarken",265]]
To jest macierz utworów ["nazwa muzyki". długośc muzyki w sekundach]
Wszystkie one muszą być zadeklarowane w pliku description.ext.
------------------------------------
- Kod: Zaznacz cały
if musicOn then {goto"turnOff"}
musicOn = true
_veh removeAction musicAction
musicAction = _veh addAction ["Turn music player off", "PlayRoadMusic.sqs"]
Umożliwia wyłaczenie i właczenie utworu z listy dialogowej użytkownika.
------------------------------------
- Kod: Zaznacz cały
_volume = 0.35
if ((typeOf _veh) in ["Jeep","JeepMG","T72"]) then {_volume = 0.45}
if ((typeOf _veh) in ["Ural","UralRepair","UralRefuel","UralReammo"]) then {_volume = 0.55}
Głośność muzyki zależna od rodzaju pojazdu w którym znajdzie się gościu.
-------------------------------------
- Kod: Zaznacz cały
_track = random (count _tracks)
_track = _track - (_track % 1)
Losowa muzyka ze zdefinowanej wyżej macierzy
-------------------------------------
- Kod: Zaznacz cały
0 fadeMusic _volume
#loop
_track = _track + 1
if (_track >= count _tracks) then {_track = 0}
playMusic ((_tracks select _track) select 0)
_endTime = _time + ((_tracks select _track) select 1)
@ ((_time > _endTime) or not musicOn)
if musicOn then {goto"loop"}
exit
Wykonanie utworów jeden po drugim, według czasu im zadanego w macierzy (patrz wyżej) przerwane przez gracza z listy dialogowej użytkownika.
-------------------------------------
- Kod: Zaznacz cały
#turnOff
musicOn = false
_veh removeAction musicAction
musicAction = _veh addAction ["Turn music player on", "PlayRoadMusic.sqs"]
0 fadeMusic 0
exit
Moduł wyłaczenia muzyki aktywowany przez gracza z listy dialogowej.
-------------------------------------
Czyli wykonanie skryptu wymagać będzie tylko wstawienie wyzwalacza (patrz kolor niebieski). Nie sprawdziłem bo nie mam czasu. Pozdrawiam.
