Teraz jest N 22 cze, 2025 19:30


FFUR ale bez SuperAI

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

FFUR ale bez SuperAI

PostPt 12 wrz, 2008 18:28

Mam takie pytanie czy istnieje taki porządny Replacement Pack jak w rodzaju FFURa tylko bez SuperAI? Widze ile osób sie żali na to AI (że ciężko sie gra, itp.), a ja chciałbym żeby mi tylko pozamieniało modele jednostek podstawowych i ich wyposażenie, żebym mógł na przykład zainstalować ten pack i spokojnie zaraz po instalacji włączyć se kampanie CWC i mieć nowe jednostki, bronie, pojazdy, itp. :buja:
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 12 wrz, 2008 18:29

Jak lud na łatwiznę idzie. Co tu si.ę, panie, porobiło...

Nie przypominam sobie istnienia czegoś takiego. Moze wczesne FFURy, nie pamiętam. Spróbuj CSLA.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 12 wrz, 2008 18:35

ale lamisz;



Kaczuszko, GRAA 3.0.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostPt 12 wrz, 2008 18:36

GRAA polepsza AI, nawet z wyłączonym super widzeniem.
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostPt 12 wrz, 2008 19:38

Wydaje mi sie, że jest taki mod. To Y2K3. Pamiętam, że AI tam było opóźnione w rozwoju i ruszało się jak muchy w smole. Mod wymienia w 99% cały sprzęt.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 12 wrz, 2008 19:45

SaS TrooP napisał(a):GRAA polepsza AI, nawet z wyłączonym super widzeniem.

lol ? Od jakiegoś miecha w OFP gram tylko na modzie GRAA i żadnych zmian w zachowaniu się AI nie zauważyłem, jak było głupie, tak jest. Przejście kampanii Cold War Crisis nie sprawiło mi żadnych dodatkowych problemów.

GRAA to najlepsze rozwiązanie, waży mało ~60 MB ale zamienia tylko jednostki i broń oraz dodaje efekty specjalne (wybuchy pojazdów i dym).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostPt 12 wrz, 2008 20:11

Czyli podsumowując musze zerknąć na GRAA i Y2K3 ok już przetrząsam google :spoko:

@ EDIT

Kurcze no :/ w GRAA po stronie zachodu są żołnierze wyposarzeni w M4 na których mi zalerzy, no a w Y2K3 są fajniejsze pojazdy, ale żołnierze użyają tych dennych M16, szkoda że nie można 2 modów na raz :cry:
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostPt 12 wrz, 2008 20:32

Dokładnie nie pamiętam, ale Y2K3 chyba posiada narzędzie do edycji. Jak Ci tak zależy na M4, można by dać wszystkim wojakom tę giwerę i dźwięk z np. LSR Weapons Pack.
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostPt 12 wrz, 2008 20:35

jak mi sie zdaje to to sie równa z przeróbką w configu tak? ja już przerabiałem config podmieniając karabiny żołdakom z HYK US Infantry z tych JAMa na LSR (M4 SOPMOD AIMPOINT, itp.)
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 12 wrz, 2008 20:46

kaczucha napisał(a):w GRAA po stronie zachodu są żołnierze wyposażeni w M4 na których mi zależy...

jakie M4 ? To jest M16... M4 mają tylko piloci i załoga czołgów. A po za tym słownik ;)

A co do tej zamiany w configu, to równie dobrze możesz w GRAA zamienić wszystkie pojazdy na te które Ci się podobają... sam powymieniałem wszystko na nowe (RHS, ORCS i reszta ciekawych)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostPt 12 wrz, 2008 21:39

@Maćko
Lepiej w Y2K3 wymienić M16 na M4, niż w GRAA praktycznie cały sprzęt, ironsighty, animacje itd. Kupa roboty.
@Kaczucha
Przed chwilą sprawdziłem. Można edytować config w Y2K3. Jak już przerabiałeś, to sobie poradzisz. Jak nie, to wyklepię odpowiednią instrukcję.
Ważne info
Y2K3 zainstaluj tylko w wersji 7.2. Po patchu 7.3 gra strasznie tnie, nawet na mocnych kompach.
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostPt 12 wrz, 2008 23:13

dzięki wszystkim za porady dalej dam se już rade :spoko:

@ EDIT

Wiarus mógłbyś podać namiary na ten config bo przerabiam jak narazie ten plik tekstowy config.txt w:
Kod: Zaznacz cały
\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\Y2K3\bin\configs\Unit Replacement\config.txt


Tam zamieniam bronie itp, ale jak se zapisze to za nic nie działa jest jak było nie kumam :co: , a otwierając config w:

Kod: Zaznacz cały
\Program Files\Codemasters\Operation Flashpoint\Y2K3\bin\config.bin


to w notatniku są same kwadraty :cry:
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostSo 13 wrz, 2008 22:21

Potrzebne będą:
:arrow: Y2K3 wersja 7.2
:arrow: program cpp2bin (znajdziesz w necie)
:arrow: addon LSR Weapons Pack 3
:arrow: addon JAM 3 (addon JAM z Y2K3 usuń)
Wchodzisz do Unit Replacement i otwierasz w notatniku config.cpp i znajdujesz linijkę:
Kod: Zaznacz cały
class M16 : Riffle

i wklejasz ten wpis (stary usuń):
Kod: Zaznacz cały
class M16 : Riffle
   {
                          scopeWeapon=2;
                          scopeMagazine=2;
                                    model="\LSR_uswp\m4\lsr_m4_sopmod_aim.p3d";
                                    modelOptics="\LSR_uswp\opt\opt_aimpoint_m4.p3d";   
                                    optics=1;
                                    opticsZoomMin=0.330;
                                    opticsZoomMax=0.330;                             
                                    valueWeapon=0;
                          valueMagazine=1;
                                    displayName="M4 SOPMOD Aimpoint";
                                    displayNameMagazine="M4 mag";
                                    shortNameMagazine="M4 mag";
                     reloadMagazineSound[]={"\LSR_uswp\sounds\M16reload.wss",0.010316,1};
                                    drySound[]={"weapons\M16Dry",0.003162,1};
                                    magazines[]={"M16"};
                                    modes[]={"Single","FullAuto"};
     
   class Single
      {
         ammo=LSR_m4_Single_Bullet;
         multiplier=1;
         burst=1;
         displayName="Single";
         dispersion=0.0003;
         sound[]={"\LSR_uswp\sounds\M4fire.wss",db0,1};
         soundContinuous=0;
         reloadTime=0.075;
         ffCount=1;
         recoil="LSR_m4Recoil";
         autoFire=0;
         aiRateOfFire=0.850000;
         aiRateOfFireDistance=500;
         useAction=0;
         useActionTitle="";
      };
   class FullAuto
      {
         ammo=LSR_m4_Full_Bullet;
         multiplier=1;
         burst=1;
         displayName="Auto";
         dispersion=0.0008;
         sound[]={"\LSR_uswp\sounds\M4fire.wss",db0,1};
         soundContinuous=0;
         reloadTime=0.075;
         ffCount=30;
         recoil="LSR_m4FullRecoil";
         autoFire=1;
         aiRateOfFire=0.850000;
         aiRateOfFireDistance=500;
         useAction=0;
         useActionTitle="";
      };      
   };

Następnie znajdujesz linijkę:
Kod: Zaznacz cały
class M16GrenadeLauncher


i wklejasz to:
Kod: Zaznacz cały
class M16GrenadeLauncher
   {
      scopeWeapon=2;
      scopeMagazine=0;
      weaponType=1;
      valueWeapon=2;
      valueMagazine=2;
      displayName = "M4 Aimpoint/M203";
      model="\LSR_uswp\m4\lsr_m4_m203_aim.p3d";
      picture="";
      uiPicture="igrenadier";
      muzzles[]={"M16Muzzle","M203Muzzle"};
      class M16Muzzle : M16
      {
         magazines[]={"M16","M4"};
      };
      class M203Muzzle : GrenadeLauncher
      {
         displayName="$STR_DN_M203";
         modelOptics="\LSR_uswp\opt\opt_m203.p3d";
         sound[]={"\DynamicRange\Weapons\GLWlaunch.wss",1,1};
            reloadMagazineSound[]={"\DynamicRange\Weapons\GLWreload.wss",0.000316,1};
         magazines[]={"GrenadeLauncher","INQ_GrenadeW","Flare","FlareGreen","FlareRed","FlareYellow","c8xM203Vest","c8xM203grenade"};
      };
      canDrop=1;
   };

Zamykasz, zapisujesz i przy pomocy cpp2bin konwertujesz do formatu bin. Następnie wklejasz config.bin do folderu Bin w Y2K3. I wojacy mają M4 Sopmod Aimpoint. :smile:
Offline
Avatar użytkownika

kaczucha

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 154
  • Dołączył(a): Wt 15 lip, 2008 18:22

PostSo 13 wrz, 2008 23:43

jeden problem pogania drugi :cry: teraz mi wyskakuje że brakuje addonu lsr_uswpn, mimo że wszystko skopiowałem JAMy i LSRy do folderu addons. W kampanii CWC nie mam pokazówek bo wyskakuje cały czas że brakuje lsr_uswpn, a broń w łapie mam. Zrobiłem wszystko jak kazałeś tylko jeszcze sam pojedynczym żołdakom pozamieniałem wyposażenie na odpowiednie i nie zrobiłem pomyłki w skryptach bo 2 razy sprawdzałem :!:
Nachwyt szeroko i jesteś mistrzem.

;p
Offline
Avatar użytkownika

Stary wiarus

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 240
  • Dołączył(a): So 25 lis, 2006 14:32

PostN 14 wrz, 2008 14:10

kaczucha napisał(a):tylko jeszcze sam pojedynczym żołdakom pozamieniałem wyposażenie na odpowiednie

Błąd. Namieszałeś w configu i nie odkręcisz tego. Zastępczo możesz użyć config z folderu Exploding bodies (lepsze efekty) albo Noexploding bodies. I zrób dokładnie, tak jak napisałem. I nic nie zmieniaj.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 0 gości

cron