
Jonez napisał(a):To idiotyczne gdyby będąc żołnierzem Marines wskoczył nagle w Abramsa po to by pona*****ać trochę cięższym sprzętem "bo tak jest fajne".
Tu czepiam się raczej ograniczenia silnika niż struktury samych misji. W CoD 2 pojazdy były traktowane jako całość (w CoD4 były już tylko elementem scenografii), co oznacza, że załoga była ich integralną częścią. Jeśli zostanie to tak samo rozegrane, nie będzie możliwe swobodne wsiadanie do żadnych pojazdów (bo fizycznie nie będą one posiadały załogi). Ograniczenie dostępu do pojazdów w ArmA czy OFP zależało od twórcy misji i wielu faktycznie uniemożliwiało przejmowanie tanków czy heli, pozwalając jednak na kradzież samochodów czy przejmowanie Urali, co IMO jest lepszym rozwiązaniem.
Jonez napisał(a):5. AI zachowuje się bardziej "ludzko" w porównaniu do Armowego (ArmA2:OFP2, 2:2)
Fakt, chociaż to nie dowód kunsztu Codemasters, a amatorszczyzny BISu.
Ciekawi mnie jak im wyjdzie korzystanie z osłony jaką dają pojazdy. Mam nadzieję, że nie stwierdzą, że ich to przerasta jak panowie z Activision. Korzystanie ze zwykłych osłon wyszło w serii CoD świetnie, o tyle żeby żołnierze kryli się za pojazdem, musieli użyć skryptu doczepiającego żołnierzy do czołgu (epizod z ogrodami diabła). Potem z niego zrezygnowali całkowicie.
Serię Delta Force cenię bardzo wysoko (szczególnie przedostatnią część, BHD). Pomimo swojej skrajnej liniowości miała niesamowity klimat i dynamikę, przy której CoD4 się chowa. Więc jeśli OFP:DR osiągnie podobny poziom narzekać nie będę
![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
--The Vault Dweller