Teraz jest Cz 19 cze, 2025 23:54


Operation Flashpoint: Dragon Rising

Rozmowy na temat innych produkcji.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 11 mar, 2009 02:05

Jonez napisał(a):To idiotyczne gdyby będąc żołnierzem Marines wskoczył nagle w Abramsa po to by pona*****ać trochę cięższym sprzętem "bo tak jest fajne".

Tu czepiam się raczej ograniczenia silnika niż struktury samych misji. W CoD 2 pojazdy były traktowane jako całość (w CoD4 były już tylko elementem scenografii), co oznacza, że załoga była ich integralną częścią. Jeśli zostanie to tak samo rozegrane, nie będzie możliwe swobodne wsiadanie do żadnych pojazdów (bo fizycznie nie będą one posiadały załogi). Ograniczenie dostępu do pojazdów w ArmA czy OFP zależało od twórcy misji i wielu faktycznie uniemożliwiało przejmowanie tanków czy heli, pozwalając jednak na kradzież samochodów czy przejmowanie Urali, co IMO jest lepszym rozwiązaniem.

Jonez napisał(a):5. AI zachowuje się bardziej "ludzko" w porównaniu do Armowego (ArmA2:OFP2, 2:2)

Fakt, chociaż to nie dowód kunsztu Codemasters, a amatorszczyzny BISu.
Ciekawi mnie jak im wyjdzie korzystanie z osłony jaką dają pojazdy. Mam nadzieję, że nie stwierdzą, że ich to przerasta jak panowie z Activision. Korzystanie ze zwykłych osłon wyszło w serii CoD świetnie, o tyle żeby żołnierze kryli się za pojazdem, musieli użyć skryptu doczepiającego żołnierzy do czołgu (epizod z ogrodami diabła). Potem z niego zrezygnowali całkowicie.

Serię Delta Force cenię bardzo wysoko (szczególnie przedostatnią część, BHD). Pomimo swojej skrajnej liniowości miała niesamowity klimat i dynamikę, przy której CoD4 się chowa. Więc jeśli OFP:DR osiągnie podobny poziom narzekać nie będę :] .
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 11 mar, 2009 02:34

Kireta napisał(a):Tu czepiam się raczej ograniczenia silnika niż struktury samych misji. W CoD 2 pojazdy były traktowane jako całość (w CoD4 były już tylko elementem scenografii), co oznacza, że załoga była ich integralną częścią. Jeśli zostanie to tak samo rozegrane, nie będzie możliwe swobodne wsiadanie do żadnych pojazdów (bo fizycznie nie będą one posiadały załogi). Ograniczenie dostępu do pojazdów w ArmA czy OFP zależało od twórcy misji i wielu faktycznie uniemożliwiało przejmowanie tanków czy heli, pozwalając jednak na kradzież samochodów czy przejmowanie Urali, co IMO jest lepszym rozwiązaniem.
Zgadzam się w całej rozciągłości;

Kireta napisał(a):Fakt, chociaż to nie dowód kunsztu Codemasters, a amatorszczyzny BISu.
Też prawda.

Kireta napisał(a):Ciekawi mnie jak im wyjdzie korzystanie z osłony jaką dają pojazdy.
To akurat dla mnie sprawa marginalna - jest dużo więcej ważniejszych rzeczy do zrobienia.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 27 mar, 2009 19:41

Ostatnio edytowano Pt 27 mar, 2009 20:33 przez Jon, łącznie edytowano 3 razy
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostPt 27 mar, 2009 19:57

Nie wiem co chcieli pokazać tym trailerem, bo ja tylko zauważyłem, że
1. Współpracy ludzi i pojazdów jak na razie nie ma.
2. Nie ma realistycznego modelu zniszczeń dla czołgów.
Dużo gadania developerskiego, a sam ingame raczej jałowy.
Poza tym postacie w trailerze poruszają się strasznie sztywno, jak w stareńkim ET albo CS
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostŚr 01 kwi, 2009 10:26

Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 01 kwi, 2009 14:30

Wciąż nie rozumiem dlaczego na forum CFOG tak gnoją to Ofp, że niby BF3
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 01 kwi, 2009 15:11

Jonez napisał(a):Wciąż nie rozumiem dlaczego na forum CFOG tak gnoją to Ofp, że niby BF3

Pewnie boją się, że marka Flashpoint skończy jak Rainbow Six, Close Combat, Fallout, Ghost Recon...
Może to i trochę paranoiczne, ale faktem, dla wielu znanych i kochanych marek przejście w mainstream skończyło się katastrofą dla fanów

Trailer, typowo reklamowy - feria wystrzałów i eksplozji, która faktycznie nic nie pokazała.

Ale nie w sposób przeoczyć tego: "Welcome to open world modern warfare". Niezły strzał w stopę, bo to co będzie świetnym hasłem reklamowym dla miłośnika strzelanek u (obecnie mocno przewrażliwionego) fana OFP wywoła RAGE!!! ;-).
<śmieje się jak głupi wyobrażając sobie tą pianę>
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostŚr 01 kwi, 2009 15:43

No i oto dzięki temu trailerowi nie kupię OFP2, dziękujemy! Gdy widziałem to ujęcie z pierwszej osoby z M4 to miałem wrażenie, że to trailer jakiegoś BFa czy CoDa 4. Z dość dobrego symulatora, który był wyjątkowy bo nie było tego co w MoH czy CoD, że strzelanie to pestka. W OFP czy w ArmA żeby zastrzelić kogoś to jest jakiś mały wysiłek, a tu już widać, że w ruchu będzie się walić heady bez problemu. Tak jak w CoDach. Nie wiem, może to tylko złudzenie. Zobaczymy co pokażą kolejne trailery.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 01 kwi, 2009 18:21

Ok, na mnie też nie zrobiło to najlepszego wrażenia, ale trochę pieprzysz.


Na krótkim dystansie, dla wytrenowanego żołnierza, zabić kogoś - to jest właśnie mały wysiłek. Przy czym krótki dystans - to metrów 15, nie 200 jak w Ofp. Śmiem twierdzić, że jeśli wszystko odwzorują tak jak widać na prezentacjach z E3 (apropo odwzorowania broni np), to i prędkość naboju powinna być realistyczna, zatem będzie trzeba tylko szybko i sprawnie wycelować (biorąc poprawkę np. na ruszający się cel) i... oddać strzał. Dokładnie tak jak w realnym świecie. I teraz zderz swoje pieprzenie z wyobrażeniem właśnie takiego 'łatwego' zabijania na 200 - a nie 15 ! metrów.

Kireta, true, z drugiej strony... te trailery jeszcze NIC nie pokazały tak naprawdę...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostCz 09 kwi, 2009 20:45

gry-online.pl napisał(a):Przeciwnicy wcale jednak nie rzucili się hurmem w moim kierunku, tylko zabezpieczyli cały okoliczny teren, przewidując najprawdopodobniej, że żaden żołnierz nie odważyłby się zaatakować w pojedynkę.

Ale tekst :twisted:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostCz 09 kwi, 2009 22:57

kluczowym słowem jest tutaj grupa, bowiem – w odróżnieniu od założeń rozgrywki w części pierwszej – w Dragon Rising to właśnie ona jest podstawą wszelkich działań.

Czyli jak rozumiem, wg. nich w OFP biegało się cały czas samotnie

zaoferuje bowiem świetny tryb kooperacji (do czterech osób)

Faktycznie świetny

Dwóch ludzi i dwie postacie sterowane przez komputer? Troje ludzi i jedna postać pod kontrolą SI? Żaden problem.
prawie-jak nowość

dowodzący oddziałem szef programistów dwukrotnie ponawiał natarcie i dopiero w momencie, kiedy – trzymając się z dala od punktu oporu przeciwnika – postanowił wezwać wsparcie w postaci bojowego wozu piechoty, ostrzeliwującego ukrytych wrogów, udało mu się cokolwiek zdziałać. Każda inna próba podejścia kończyła się anihilacją pozostałych członków oddziału.
Tutaj pytanie, czy to liniowośc czy upośledzenie w prowadzeniu druzyny ?


żołnierz przeniesie ze sobą tylko tyle, ile zmieści mu się do kieszeni i plecaka.
W 21 wieku USMC w dobie kryzysu cofneło się do armii radzieckiej z czasów Wielkiej Wojny Ojczyznianej, + jeden nosi amunicje a drugi dostaje Mosin...tfu M16a4

Średnio ta 'recenzja' (bo to za duże słowo) obiektywna, ale za to niezmiernie zabawna :D
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 11 kwi, 2009 18:05

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 11 kwi, 2009 18:33

Ano, ładnie. Chociaż wątpię, że w wersji końcowej, po wszystkich optymalizacjach, gra będzie tak wyglądać.
Bardzo podoba mi się, z drugiej strony, system rozkazów, podobny do tego z Battlefielda 2. Widać też, że Codemasters nie sili się na megarealistyczny symulator żołnierza, jakim będzie (chyba?) ArmA II. Jak dla mnie - może być. Chcę pograć w symulację - odpalam ArmA II. Chcę pograć w FPS'a - odpalam najnowsze Call of Duty. Chcę kompromisu między tymi dwoma gatunkami - włączam OFP: DR.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 11 kwi, 2009 18:47

Maverick napisał(a):megarealistyczny symulator żołnierza, jakim będzie (chyba?) ArmA II
:hahaha:

Poddaję się. Wygląda na to, że mamy CoD 4 MW 2. Trochę fajnie, trochę szkoda.


Marki Flashpoint, bardzo szkoda.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostSo 11 kwi, 2009 18:57

Bardzo ładnie, miejmy nadzieje że tak będzie...
Nigdy nie lubiłem Holo :/
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości