Teraz jest So 06 wrz, 2025 16:22


Wrażenia z pola bitwy - dyskusja

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPt 17 sie, 2012 14:47

Tak.
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 17 sie, 2012 14:54

Śmiech śmiechem, swoją rolę spełniło :twisted:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

PostPt 17 sie, 2012 15:55

A tety dożyły końca misji? Kiedyś jak graliśmy, to jeden chyba zebrał z 5 rpg, ale przetrwał w tej misji.
W ogóle 5-osobowe straty z którymkolwiek Bluesie to doskonały wynik. Będzie jakiś materiał filmowy? :D
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPt 17 sie, 2012 15:58

Mustang185 napisał(a):Będzie jakiś materiał filmowy? :D
Mam nadzieję że tak :]
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

szOpman

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 404
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 18:43
  • Lokalizacja: Kalisz

PostPt 17 sie, 2012 19:12

Tak jak przewidywałem teciak "Dimitri" padł dość szybko (kij z tym w jaki sposób, obstawiam że zabił swoich i się zemścili), natomiast 'Wołodia' czyt. Psycho, Ja i do pewnego czasu Szjader (dlaczego gdy potem wydawałem AI rozkaz cofania zaczynało kręcić bączki? :D ) dotrwała w sumie bez obrażeń.

Oczywiście dość często po pancerzu bębniły serie karabinów, próbując wykorzystać moje upodobanie do wystawania sobie prze klapę, jednakże żadnego RPG chyba nie wyrwaliśmy (kilku się już składało ale zostali szybko zdekapitowani odłamkowym).
Jedynie podczas odpierania natarcia pancernego w Prigorodkach, gdzie mieliśmy do czynienia z praktycznie jednoczesnym pojawieniem się 2xT55 po obu stronach, wyrwaliśmy na czoło jeden czy dwa strzały, na szczęście skutecznie powstrzymane przez pancerz reaktywny (lub erekcyjny wg psycho).

Na koniec jedna mała prośba: jeśli możesz, to Mustangu dorzuć kilka paczek amunicji do WKM-u dowódcy bo 2x100 pocisków to jednak dość skąpo. ;)

Na koniec nr2: nie wiem czy dodał to ostatni ACE czy już było, ale symulacja wybuchu amunicji czołgowej wygląda po prostu mmMMmmm. Nie będę przeklinał. :E
Offline
Avatar użytkownika

Jasina

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 433
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2010 13:26
  • Lokalizacja: Inowrocław

PostPt 17 sie, 2012 22:25

Po dzisiejszym wieczorze mam mieszane uczucia. Z jednej strony misja z dowozem zaopatrzenia się udała, a z drugiej ta 3 dniowa przerwa po tym incydencie z KameX'em (to było niechcący przysięgam!!!) :(. No ale trudno, następnym razem będzie lepiej. :]
nick w grze: Jasina
kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/Jasina85
Offline
Avatar użytkownika

Ragnar

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 236
  • Dołączył(a): Pn 07 wrz, 2009 23:41

PostSo 18 sie, 2012 14:06

Jasina! Przypadkiem nacisnąłeś klawisz ACE patrząc na Kamexa? I jeszcze kliknąłeś przypadkiem ogłusz?
Obrazek
No sorry Jasinko. Takie Bajki to mi tu nie wkręcisz.
Offline
Avatar użytkownika

KameX

Kapral

Kapral

  • Posty: 63
  • Dołączył(a): Pt 10 cze, 2011 20:42
  • Lokalizacja: Lubań

PostSo 18 sie, 2012 14:13

Obrazek

Następnym razem przypadkowo wyciągnę ze skrzynki RPG i przypadkowo strzelę w twoją stronę.
Offline
Avatar użytkownika

szOpman

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 404
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 18:43
  • Lokalizacja: Kalisz

PostSo 18 sie, 2012 16:25

Co do wczorajszej misji to mam taką małą uwagę do twórcy (exe bodaj?): T55 vs T72 w pozycji hull down z reaktywnym pancerzem = zmarnowane po ok 10 pocisków każdego z trzech typów (jeśli nie więcej) bez żadnego efektu (raz siła pocisku omal nie wywaliła go na plecy ale grawitacja jakoś się wybroniła).
Pomyśl nad tym żeby:
1. był jakikolwiek sposób na ubicie wrogiej pancerki (pomijając strzał z RPG7 w dupę, zabijając jednocześnie pół drużyny, lol :D )
2. teciak mógł strzelać, bo gdyby coś mu się w główce nie popsuło to z całą pewnością nie zdołalibyśmy oddać nawet 5-ciu strzałów ;)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 18 sie, 2012 16:29

Te zapory od któregoś patcha są zabugowane, trzeba je obniżyć.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

szOpman

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 404
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 18:43
  • Lokalizacja: Kalisz

PostN 19 sie, 2012 11:36

Niemiecki patrol:
bardzo fajna misja, bardzo fajne wykonanie, naprawdę świetna robota moich podkomendnych (dzięki Ghost za dużą pomoc), wszystkie rozkazy były wykonywane w locie, płynnie i bez zgrzytów, a niczego innego do szczęścia nie potrzeba.
Szkoda tylko, że nie było u nas w drużynie kamerzysty, bo czyszczenie miasteczek praktycznie bez zatrzymywania, czy reorganizacja konwoju w biegu wyglądały naprawdę ładnie i zgrabnie.
Wisienką na torcie jest jeszcze dodatkowo brak strat, nie wliczając Algraba trafionego jakąś zabłąkaną sojuszniczą kulą. Słowem, gratulacje dla wszystkich.

Gniazdo os:
po początkowym lekkim nieogarze wszystko zaczęło jakoś się kręcić i wraz z upływem misji rosła także jakość organizacji, by pod koniec dojść do poziomu już w pełni zadowalającego. Ogólnie wykonanie bez jakiś wodotrysków ale udane, doszliśmy gdzie dojść mieliśmy, zabraliśmy kogo zabrać mieliśmy (napotkany incydent pominę, gdyż nijak mnie on obchodzić nie musi), po czym ewakuowaliśmy się bez żadnych strat (przynajmniej w mojej drużynie). Po prostu dobrze wykonana robota.

Ostatnia-misja-której-nazwy-nie-pamiętam-mbGustik:
dla odmiany było sporo śmiechu, co idealnie dopełniło 'udania' wieczoru.
Agresywne szturmy, sprawne czyszczenie, wszystko wykonywane na luzie i sprawnie, utracenie w mojej drużynie jedynie kejsiego, choć niestety w dość głupi sposób, to jedna strona medalu.
Na drugą, o wiele bardziej barwną składa się natomiast: wyeliminowanie wrogiego Urala z ZU zderzając się z nim czołowo (słabe te hamulce nam dali) milion mniej lub bardziej zabawnych/dabilnych spostrzeżeń przy czyszczeniu, wreszcie moje wyczyny kaskaderskie przy ucieczce pojazdami (wyskakując z górki jakimś cudem odbiliśmy się od korony przydrożnego drzewa, zrobiliśmy małą śrubę i wylądowaliśmy bokiem na wielkim głazie po drugiej stronie drogi, kilka centymetrów dalej mając przepaść), pozyskanie osobistego niezidentyfikowanego obiektu latającego (powstałego przy próbie ściągnięcia naszego pojazdu przyczepiając go liną do drugiego), następujące po tym zestrzelenie owego wiszącego nad naszymi głowami latadła i całkiem widowiskowy touchdown na zboczu doliny, a na koniec oczywiście epicka-rozk..walająca-sytuacje-przechodząca-do-historii-epickich-historyjek-ACPL opowieść Rayana pt. "Jak 'Trójka' rozbita została".
Mistrzostwo! :D

Podsumowując, wieczór zarąbisty, niezwykle owocny i w pełni godny pokazania na YT (mam nadzieję że ktoś się tym zajmował).
Podziękowania i gratulacje dla wszystkich, którzy wzięli w nim udział, oby więcej takich. ;)
Offline
Avatar użytkownika

gustlik

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 382
  • Dołączył(a): So 18 wrz, 2010 10:16
  • Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

PostN 19 sie, 2012 13:03

w zanadrzu dwie kolejne misje sasem :) Szkoda ze skrypt podejmowania chinokiem pontonu nie działa :(
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 19 sie, 2012 17:53

szOpman napisał(a):Co do wczorajszej misji to mam taką małą uwagę do twórcy (exe bodaj?): T55 vs T72 w pozycji hull down z reaktywnym pancerzem = zmarnowane po ok 10 pocisków każdego z trzech typów (jeśli nie więcej) bez żadnego efektu (raz siła pocisku omal nie wywaliła go na plecy ale grawitacja jakoś się wybroniła).
Pomyśl nad tym żeby:
1. był jakikolwiek sposób na ubicie wrogiej pancerki (pomijając strzał z RPG7 w dupę, zabijając jednocześnie pół drużyny, lol :D )
2. teciak mógł strzelać, bo gdyby coś mu się w główce nie popsuło to z całą pewnością nie zdołalibyśmy oddać nawet 5-ciu strzałów ;)


Domyślam się, że chodzi o Highway to Velka Ves, tak ?
Przed patchem 1.62 lub nowym acem nie było z tym problemu z dingującym pancerzem. Wcześniej jego pancerz pochłaniał 1-2 celne strzały i załoga uciekała z puszki, żeby się nie usmażyć.


ad.2 Nie strzelał ten czołg schowany koło stodoły ?
Ostatnio edytowano N 19 sie, 2012 18:20 przez Exe, łącznie edytowano 1 raz
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

szOpman

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 404
  • Dołączył(a): Śr 23 cze, 2010 18:43
  • Lokalizacja: Kalisz

PostN 19 sie, 2012 20:56

Nie srzelał. Jedynie nieznacznie lufą obracał i WKM-em nawalał dopiero jak mu piechota idealnie pod celownik wyszła.
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostPn 20 sie, 2012 11:51

jak pisałem wina patcha/nowego Ace. Przed apdejtem graliśmy też i było git.
Widocznie bug tak chciał.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dyskusje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron