Teraz jest So 06 wrz, 2025 11:43


Wrażenia z pola bitwy - dyskusja

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

wynarator

Kapral

Kapral

  • Posty: 57
  • Dołączył(a): Pn 26 kwi, 2010 21:22

PostSo 01 wrz, 2012 23:52

BRDMy do wyrzucenia bo nie nadają się do tej misji - wyjechałem na twarz konwoju, gdybym miał opcję wychylenia się to pewnie bym coś do nich krzyczał i próbował się dogadać, a tak to trzeba było napierniczać. Muszą być pojazdy z opcją wychyłki, bo inaczej będą gorące spusty.
Ostatnio edytowano So 01 wrz, 2012 23:53 przez wynarator, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 02 wrz, 2012 00:01

Mnie się nie podobało, z powodów, które już pewnie słyszeliście - wolałbym już zwykła nap...alankę na pograniczu. Misja ma potencjał i po poprawkach chętnie znów zagram.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

PostN 02 wrz, 2012 09:23

Breaking News! W spornym regionie Zernovo znów doszło do rozlewu krwi. Żołnierze Południa rozpoczęli czystki etniczne, z ich rąk ponieśli śmierć cywile obywatelstwa Północy zamieszkujący tam. Wywołało to interwencję sił Północy i starcia graniczne, nieoficjalne raporty mówią o kilkunastu zabitych i rannych po obu stronach konfliktu.



No cóż, nie do końca wyszło tak, jak miało być. Pochwała za fajny role-play przy pierwszym spotkaniu red-civ ;) Czemu blu zabił cywili? ;0

Teren misji jest może i dość duży, ale założyłem, że 1) cała/większość aktywności stron skupi się na trójkącie trzech miast na środku 2) dowódcy na początku podzielą swoje siły na kilka patroli, które będą gdzieś tam jeździć i patrzeć za wrogiem.
Wyszło inaczej i pierwszą godzinę się nie widzieliśmy. No cóż.

BRDM nie ma zbytnio na co wymienić - chyba, że BMD. Ale to już zupełnie inny kaliber pod względem uzbrojenia, dużo większe 'pierdolnięcie' ma. Może M113? Strzelec w nim chyba może rozmawiać z ludźmi obok pojazdu.

A partyzanci co? Chcecie lepszy sprzęt? No na początku rzeczywiście, dość biednie, ale z SKS też się ubije wroga ;) Do tego podobno spotkaliście się z cywilami - dlaczego nie kupiliście od nich czegoś? Przecież kasę mieliście w bazie.
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 02 wrz, 2012 09:31

FPS w misji spróbuj poprawić, bo u nie których z nas, nawet tych z mocniejszymi kompami (np. Rafał) była tragedia.
Co do podmiany pojazdów: może być m113 lub btr-40.
Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 09:35 przez Exe, łącznie edytowano 1 raz
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Mustang185

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1032
  • Dołączył(a): N 04 kwi, 2010 00:30
  • Lokalizacja: Jasło

PostN 02 wrz, 2012 09:34

Ta, wyszło sporo bugów, których nie było przy testowaniu. O wszystkim wiem już, poprawię.
Offline
Avatar użytkownika

Dudi

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): Wt 14 gru, 2010 22:54

PostN 02 wrz, 2012 10:13

Mustang185 napisał(a): Czemu blu zabił cywili? ;0


A dlatego, że przed chwilą w tym rejonie wykryliśmy wroga i nasz śmiglak z nim walczył. Po drugie znaleźliśmy jakąś bazę i myśleliśmy, że to ruchu oporu. Kierowca pierwszego pojazdu był uzbrojony w AK i na kilka sekund przed ich przyjazdem słychać było ostrzał z broni większego kalibu niż 7.62mm. Jedyne co nam wszystkim przyszło wtedy do głowy to otworzyć ogień do wszystkiego co może być wrogo nastawione. Nagle pojawiająca się grupa 3 pojazdów świadczya, o tym że prawdopodobnie ruch oporu przyjechał odbić bazę. Gdyby kierowca pierwszego pojazdu wyskoczył bez broni na pewno by przeżył. Więc, odczepcie się wszyscy od naszej grupy, poza tym nikt nie napisał w brefingu, że Blufor jest tymi dobrymi, którzy zaczynają strzelać dopiero jak im przeciwnik wsadzi lufę w 4 litery.
Offline
Avatar użytkownika

Ragnar

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 236
  • Dołączył(a): Pn 07 wrz, 2009 23:41

PostN 02 wrz, 2012 11:17

Tylko Dudi, to co wy zrobiliście to chyba wywołało otwarty konflikt, bo z tego co ja zrozumiałem to tamta strona rzeki gdzie byliście to już był teren redforu. I z tego co zauważyłem, nastawienie 4tella: po co patrolować swój teren wbijamy się na teren wroga i od razu nap***my? Bo jedyne gdzie was spotkaliśmy to na terenie gdzie bazę miał redfor. Takie to trochę było moim zdaniem wszystko aby się nap***ać tylko, co straciło sens całej misji.
Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 11:48 przez Ragnar, łącznie edytowano 1 raz
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 02 wrz, 2012 11:26

Skąd wiesz co robiliśmy wcześniej, skoro spotkałeś nas dopiero 1,5-2 godziny po starcie misji ? :) Z naszej strony było dużo patrolowania i sprawdzania różnych rzeczy.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Ragnar

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 236
  • Dołączył(a): Pn 07 wrz, 2009 23:41

PostN 02 wrz, 2012 11:29

Tak a jak już was spotkaliśmy to nap***cych się z redforem w otwartym konflikcie. Nic tylko jako handlarz broni brać manatki i do afryki sprzedawać im to co nam zostało, no i spokojna emeryturka na Hawajach.


Jon: Nie przeklinać.
Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 11:36 przez Ragnar, łącznie edytowano 2 razy
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 02 wrz, 2012 11:32

Ragnar napisał(a):Tak a jak już was spotkaliśmy to nap***cych się z redforem w otwartym konflikcie. Nic tylko jako handlarz broni brać manatki i do afryki sprzedawać im to co nam zostało, no i spokojna emeryturka na Hawajach.


Ohohoho, to pewnie my pierwsi zaczęliśmy strzelać do redforu :spoko:
A właśnie. Byłeś handlarzem broni poniekąd współpracującym z Redforem. Niby dlaczego blufor miał Cię wziąć za friendly unit ? ;-) U nas było amunicji jak mrówków, dopóki tego od nas z bazy nie wynieśliście. Kolejny powód żeby strzelać do biednych cywili :)
Ostatnio edytowano N 02 wrz, 2012 11:36 przez Exe, łącznie edytowano 1 raz
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 02 wrz, 2012 11:35

Ponieważ zwyczajnie nasze spotkanie z cywilami wyszło inaczej niż planowaliśmy, Mustang. Sorry, ale to jest nieporozumienie, naszą bazę zobaczy każdy kto zajedzie w tamten rejon (dupa a nie partyzanci), a jednorazowa śmierć oddziału kończy dla nich zabawę, bo po prostu nie ma czym walczyć. Dostanie się do handlarzy może być trudne, nie wiadomo gdzie ich szukać ani na ile należy przy tym obawiać się redfor i blufor. IMO pomysł z handlarzami nietrafiony, chyba, że załatwisz komunikację z nimi dla każdej ze stron (mam pewien pomysł).

FPS był związany także z trawą, mówiłeś, że trawy nie da się obciąć via menu ACE, jest to nieprawda. Z kolei menu ACE oferuje trzy ustawienia: full (0), medium (25) i none (50). Równa się to tym, że każdy cwaniak i\lub z niskim FPS wyłączy trawę kompletnie i będzie mieć przewagę nad innymi. 25 to z kolei ustawienie, które na felernym Zernovo nie gwarantuje dobrego perfo na słabszym kompie. Dlatego IMO to menu powinno być wyłączone, a misja powinna odgórnie narzucać wartość "45" dla TerrainGrid.

Inna sprawa, że niektórzy się chyba zapominali momentami - to nie deathmatch, tu nie piszesz na ogólnym:
- X, dorwałem Cię?
- No niestety, a poza tym lubię placki.

Po drugie trzeba ustalić jasno zasady wracania do gry dla tych, którym coś zwiesi albo net rozłączy - np. że muszą siedzieć na kantynie do momentu, gdy w grze załadują im się skrypty. Inaczej taka osoba wchodząc do gry słucha kakofonii rozmów z innych składów, gdzie może np. wyłapać, że Ci to są w mieście, a tamci np. śledzą tych drugich.

Teren gry za duży.

Poza tym misja nie miała jasno określonego "victory condition". Koniec na "myślę, że można kończyć", jest bez sensu, podobnie jak helikoptery na takiej przestrzeni.


I pytanie, czy Redfor nie miał przypadkiem 10 graczy po swojej stronie? Btw, jak to się stało, że w pewnym momencie było 3 cywili?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 02 wrz, 2012 11:40

Jon napisał(a):
FPS był związany także z trawą, mówiłeś, że trawy nie da się obciąć via menu ACE, jest to nieprawda. Z kolei menu ACE oferuje trzy ustawienia: full (0), medium (25) i none (50). Równa się to tym, że każdy cwaniak i\lub z niskim FPS wyłączy trawę kompletnie i będzie mieć przewagę nad innymi. 25 to z kolei ustawienie, które na felernym Zernovo nie gwarantuje dobrego perfo na słabszym kompie. Dlatego IMO to menu powinno być wyłączone, a misja powinna odgórnie narzucać wartość "45" dla TerrainGrid.



Ale ze mnie cfaniak. Mając stałe 8 fps podczas patrzenia w niebo (!) wyłączyłem trawę. Zrobiło mi się z tego 9 fps, do tego zjechałem VD z 1600 do 900, to dało mi kolejny 1 fps. Uhh, ale miałem przewagę nad innymi.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Ragnar

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 236
  • Dołączył(a): Pn 07 wrz, 2009 23:41

PostN 02 wrz, 2012 11:47

Po pierwsze grając Role play, jaki był zamysł tej misji.
Redfor strzelał pierwszy bo wbiliście na ich teren. Po drugie nie mieliście powodu bo nie wiedzieliście nic że cywili ukradli wam broń, amunicje etc. Ponieważ gracza nie było i nikt tego nie widział. Po trzecie skąd wiedzieliście że współpracujemy z Redforem?
Offline

Exe

Major

Major

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): Pn 28 cze, 2010 18:35
  • Lokalizacja: Rzeszów

PostN 02 wrz, 2012 11:50

Hmm, skoro nie współpracowaliście z nami, to musieliście z kimś innym.

Dobra, koniec tematu, bo i tak nic ciekawego nie ustalimy.

Na warsztacie mam 2 misje TvT o mniejszej złożoności i deathmatchowych założeniach. Mam nadzieję, że za niedługo je zagramy.
Widocznie bug tak chciał.
Offline
Avatar użytkownika

Ragnar

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 236
  • Dołączył(a): Pn 07 wrz, 2009 23:41

PostN 02 wrz, 2012 11:52

Hmm, skoro nie współpracowaliśmy z wami to teoretycznie nic o nas nie wiedzieliście bo w brifingu nic o nas nie było. I Szajder spotykając nas ładnie to rozegrał. Dopiero Blakbern mu o tym powiedział.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Dyskusje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron