Teraz jest Pn 23 cze, 2025 19:42


Pewien Deathmatch w Saint Louis

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

Pewien Deathmatch w Saint Louis

PostŚr 10 lis, 2004 13:06

Po pewnym deatchmatch'u w Saint Louis (Malden) naszło mnie parę reflaksji. Po pierwsze muszę przyznać, że lekko irytował mnie sposób respawn'owania - czesto zdarzało się, że gracze w niewielkim odstępie czasu respawn'owali się niedaleko siebie. Nie jestem pewien czy miejsce było całkiem losowe, bo nie znam od kuchni robienia misji MP, ale wydaje mi się, że było na mapie kilka wyznaczonych miejsc w pobliżu których następował respawn. Tak czy inaczej osoba, która pojawiła się jako druga zwykle miała jakieś 2-3 sekundy życia przed sobą - zazwyczaj tyle by odwrócić się i zobaczyć błysk wystrzału. Jeśli dopisało szczęście i w zasięgu wzroku były jakieś krzaki to udawało sie skoczyć i od razu przypaść do ziemi, ale jesłi pojawiałeś się na otwartym terenie to mogiła. Właściwie zawsze miałem dylemat czy paść od razu na ziemię czy ruszyć biegiem do najbliższej kryjówki. Nie jestem pewien czy to dlatego, że jestem newbie i jest na to jakiś sposób, czy po prostu trzeba się pogodzić z tym, że życie jest brutalne. Na pewno wielu nie zwróci na to uwagi, albo nawet uzna że właśnie w tym jest "smaczek".

W sumie to w ogóle nie wiedziałem jak się do tego zabrać. Chwilę wcześniej grałem w jakiś zwariowany deathmatch z użyciem rewolwerowych granatników, gdzie pozostawanie w nieustannym ruchu było zazwyczaj wszystkim (zwłaszcza gdy już cię ktoś namierzył), a chwilę pożniej zasady gry zmieniły się diametralnie. Koniec końców nie zdołałem dojść do wniosku czy lepiej zalec w jakimś wygodnym miejscu i czekać na okazję, czy szybko i w miarę możliwości skrycie przemieszczać się z miejsca na miejsce szukając wroga (ale i tak wybrałem to drugie, bo nie po to gram żeby siedzieć pół godziny w krzakach :wink: ).

W każdym razie przekonałem się jak istotną rolę odgrywa umiejętność lokalizowania zagrożeń za pomocą słuchu.

Co nie zmienia faktu, że dostałem "tęgie baty" :]
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 10 lis, 2004 13:55

Aldi to nie był czasem niemiecki DM? Wg mnie on jest nawet fajny, ale rozmieszczenie resów psuje zabawę bo resujesz się ty, i ktoś za tobą lub przed tobą...Ktoś nie pomyślał...
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 10 lis, 2004 14:03

Coś takiego jest w zwykłych misjach mp.Na nogovie w ruinach zamku na pustyni ,trzeba mieć fuksa żeby dobrze trafić.Bardzo podobne...i to prawda ,ostro mogą cię stłuc...na chyba cześć prób przetrwałem max 5 sekund.To chyba to samo co opisujesz.Mogło to być jak paintball na Malden ,było by lepiej...
Offline
Avatar użytkownika

Zabix

Major

Major

  • Posty: 931
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 11:30

PostŚr 10 lis, 2004 16:53

No wiesz w ciągu 2-3 sekund to mozna dużo zrobić albo dużo zabic...
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 10 lis, 2004 17:16

Zabix napisał(a):No wiesz w ciągu 2-3 sekund to mozna dużo zrobić albo dużo zabic...


Hmm...nie jestem przekonany :? W każdym razie stawia to na "dzień dobry" gracza na gorszej pozycji i w sumie odbiera trochę przyjemności z gry. W końcu nie bez powodu tworzy się "bezpieczne enklawy" w resach. Dziś na przykład podczas DM zrespawnowało mnie na środku pustego betonowego placu - do najbliższej kryjówki z 50 metrów, a widoczność wynosiła około 200-300 metrów...zdążyłem może połowę przebiec ;).
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 10 lis, 2004 17:19

Za dwie-trzy sekundy to ja się obrócić zdąże ,gdybym miał granatnik i w jednym miejscu było 15 osób to idzie dużo zabić...było jeszcze kilka misji tego typu.Zrobionych przez BIS.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 10 lis, 2004 19:35

Przemysław Bryndza napisał(a):Za dwie-trzy sekundy to ja się obrócić zdąże ,gdybym miał granatnik i w jednym miejscu było 15 osób to idzie dużo zabić...było jeszcze kilka misji tego typu.Zrobionych przez BIS.


Nie chcę cię martwić, ale w MP na 15 osób w jednym miejscu liczyć nie możesz :twisted: A poza tym nie wystarczy się obrócić - trzeba jeszcze zauważyć kolesia czającego się w półmroku na ciebie.
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostŚr 10 lis, 2004 20:00

Nie pisałem ,że chodzi mi o mp ,miałem na myśli misję w edytorze.Raz chciałem mieć jaknajwięcej -pkt i z abramsa chukłem chyba 20 żołnierzy...
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 10 lis, 2004 22:44

z abramsa to ja mewy ustrzeliwuję ;) :twisted:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 11 lis, 2004 00:19

Ale mnie byś nie trafił :twisted: Btw, ciekawe czy na Joy'u da się mewą ewolucje kręcić? :lol: Aldi, to co opisałeś - to właśnie jeden z powodów dla których, cóż, uważam, że DM to naprawdę chybiony pomysł w OFP :] Co innego CTF czy choćby TDM... :twisted:
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 11 lis, 2004 00:24

Jonez napisał(a):Ale mnie byś nie trafił :twisted: Btw, ciekawe czy na Joy'u da się mewą ewolucje kręcić? :lol: Aldi, to co opisałeś - to właśnie jeden z powodów dla których, cóż, uważam, że DM to naprawdę chybiony pomysł w OFP :] Co innego CTF czy choćby TDM... :twisted:


To zależy jak się to zrobi. Chociaż faktycznie DM w "czystej formie" raczej szybko się nudzą. Zawsze można dodać jakiś ciekawy element.
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pewien Deathmatch w Saint Louis

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pewien Deathmatch w Saint Louis

PostN 08 wrz, 2024 12:42

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pewien Deathmatch w Saint Louis

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Pewien Deathmatch w Saint Louis

PostPt 06 gru, 2024 08:59

http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron