Przed chwila odbył sie pierwszy test mojego modelu i początek był nawet obiecujący (pojawiło sie toto w edytorze) ale po kliknieciu podgladu gra wyszła mi do windowsa

Podejrzewam ze problem tkwi w configu
class CfgModels // Definiujemy model - tylko dla Resistance!
{
class default {};
class Vehicle: default {};
class Car: Vehicle {};
class Jeep: Car {};
class samochod: Jeep {};
};
class CfgPatches // defnicja czy addon to broń, wyspa, animacja, jednostka, twarz
{
class mynewcar
{
units[] = {mynewcar};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.0;
};
};
class CfgVehicles // definicja pojazdów
{
class All {};
class AllVehicles: All {};
class Land: AllVehicles {};
class LandVehicle: Land {};
class Car: LandVehicle {};
class Jeep: Car {};
class mynewcar: Jeep
{
displayName="My New Car"; // nazwa która będzie wyświetlana w edytorze
model= \samochod\samochod; // ścieżka modelu p3d
side=3; // strona - w tym przypadku po stronie cywili (0 dla ruskich, 1 dla amerykanów, 2 dla partyzantów)
crew="Civilian2"; // domyślny kierowca (cywil 2)
maxSpeed=500; // maksymalna prędkość w km/h
transportSoldier=0; // zmienna określająca czy pojazd moze mieć pasażerów oraz ilu, w tym przypadku zero oznacza brak pasażerów
};
}
z tego co pisze w powyższym przykładzie jest to config dla Resistance a jak juz wczesniej pisałem nie posiadam tego dodatku więc co mam tu pozmieniać żeby to współgrało z Cold War Crisis?? Poza tym podczas tworzenia modelu kompletnie opuściłem pasażera wiec pewno i z tego powodu przydało by sie jakos zmodyfikowac ten config.
A w ogóle czy ten config jest poprawny? np to:
"model= \samochod\samochod; // ścieżka modelu p3d" - gdzie tu niby jest ta scieżka?? moje pbo nazywa się turtorialsam.pbo a nie samochod.pbo
