Teraz jest Pn 23 cze, 2025 14:20


W grach wolimy do piachu czy happy end ?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint

Jakie zakończenia preferujesz:

Dobre - wróg pokonany, wojna zakończona.
5
11%
¦wietne - wróg pokonany, wojna zakończona, a gracz bohaterem
0
Brak głosów
¦mierć gracza (przymusowa np "Wietnam 1968-1969")
2
4%
Złe - gracz zostaje np. złapany do niewoli lub jest inwalidą po wojnie.
3
7%
Niedokończone - np gracz swoje odsłużył a wojna nadal trwa.
6
13%
Refleksyjne - Zmuszające do myślenia o wojnie, np podane statystyki o wojnie o której kampania traktuje itp. lub podobne do złych.
23
51%
Inne ? - jakie ?
6
13%
 
Liczba głosów : 45

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

W grach wolimy do piachu czy happy end ?

PostN 12 gru, 2004 00:24

Jakie zakończenia kampani wolicie ? że wszystko się dobrze kończy czy właśnie całkiem inaczej? Zakładam ten temat bo może pomóc mi w wyborze zakończeń do następnych kampani...

Osobiście zaznaczę że przejadły mi się jakieś "Happy Endy" ostatnio wolę zakończenia jak np. w Resie. Choć i tak te nie jest idealne ;] Wybrałem -Refleksyjne w ankiecie
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 12 gru, 2004 00:44

Niestety, nie można wybrać 4-ech naraz, a happy end jest ostatnią rzeczą na jaką mam ochotę - więc wszystko byle nie happyend ;]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 12 gru, 2004 01:55

Refleksyjne zakończenie czemu nie, zakończenie takie jak w OFPR kończące się śmiercią gracza też było bardzo ciekawe i skłaniające do refleksji, jedynie te świetne mi nie pasuje nie nawidzę wychwalania jednostki bo mi się to źle kojarzy.

Jednak przeciwko zakończeniu dobremu jak to tu zostało ujęte też swego czasu kłóciłem się z MaRcinem bo on mówił że chce zrobić zakończenie bardziej refleksyjne. Ja natomiast mimo że niechciałem świetnego to jednak dobre uważałem za najlepsze rozwiązanie. (wróg rozbity, nasza armia zwycięska). na szczęście dużo mamy jeszcze czasu i na pewno znajdziemy konsensus.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Arika

Major

Major

  • Posty: 515
  • Dołączył(a): Cz 05 sie, 2004 21:40
  • Lokalizacja: Lublin/Wisznice

PostN 12 gru, 2004 10:43

YacieK napisał(a): a co jest zwycięskiego w wygranej wojnie?


Są rzeczy których nie można zmierzyć wartością materialną. Takie jak obrona interesów własnego państwa, niezależność, niepodległość, demokracja, honor etc. Ich nie da się porównać do strat materialnych ani tych w ludziach. Zwycięska wojna to taka w której obroniliśmy te wartości.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostN 12 gru, 2004 11:43

Szyszku wspaniałomyślnie podpowiem :rotfl2:

alternatywne
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 12 gru, 2004 11:45

Niedopowiedziane, pozostawiające wiele spraw niewyjaśnionymi i umożliwiające kontynuację.
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostN 12 gru, 2004 17:35

¦mierć gracza (przymusowa np "Wietnam 1968-1969")

Jak ja to lubie :D:D
U mnie najlepesz było by ukazanie okrucieństwa wojny... Myśle że do myślenia dawało by "uziemienie" bohatera np. na wózku... myśle e to gorsze od śmiwerci męczyć się przez lata... Zakończenie które by dawało do myślenia, głębszych refleksji oraz ukazania całej prawdy o tych błahych powodach konfliktów...
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline

Pietras_Stinger

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:41
  • Lokalizacja: Piekielna Przeginia Duchowna

PostSo 18 gru, 2004 22:30

Ja preferowałbym zakończenie zmuszające do refleksjii lecz trochę inne...
Koniec wojny, gracz fizycznie wychodzi w dobrym stanie, lecz psychicznie jest wykończony. I tu jakaś cutscenka jak opowiada jak w koszmarach przypominają mu się wydarzenia z tamtych dni itp. W końcu popełnia samobójstwo lub umiera na atak serca.
Dobre?

Rainbow

PostN 19 gru, 2004 00:26

Zakończenie z Res'a było happyendowo-tragiczne. Wyspę wyzwolili, jednak Wiktor dostał z tanka :P Podsumowaując jest ono bardziej tragicznie, dlatego, że jak się okazało Guba zaatakował po raz drugi 2 lata później.

Co do samej ankiety jestem również za refleksyjnym.
Offline
Avatar użytkownika

Kac

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:19
  • Lokalizacja: Nowa Sól

PostN 19 gru, 2004 11:10

Ja bym wolał, żeby to zależało od gracza, czyli w zależności od tego jak będzie grał tak kampania się skończy. Tak jak na przykład w kampanii "Vietnam 1969" autorstwa Spanky'ego-G. Kampania kończyła się albo dobrze, czyli gracz wraca jako bohater wojenny, źle - gracz wraca do domu, ale z naganą i innymi podobnymi i trzecie i ostatnie, czyli gracz zostaje schwytany przez Vietcong i reszte życia spędza w obozie.
Offline
Avatar użytkownika

Poncho

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 101
  • Dołączył(a): Pt 24 gru, 2004 22:47
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostN 26 gru, 2004 10:44

Nieliniowa kampania rules! :spoko: Ale zakończenia refleksyjne też dobre.
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostCz 10 mar, 2005 22:49

Mam własny pogląd na refleksyjność.
Uśmiercenie bohatera na siłę po tym wszystkim co gracz przeszedł jak dla mnie pachnie łajdactwem: gracz ginie mimo że nie popełnia żadnego błędu - po prostu jako statysta w cutscence.
Najlepiej człowieka pogrążyć nie uśmiercając go, ale pokazując, że wszystko co robił było g* warte: po wielkiej bitwie będzie następna, a po niej jeszcze jedna i tak bez końca.
I w tym momencie gracz opuszcza swoją postać już na dobre, pojawiają się credits, a wojak pozostaje sam pośród szaleńczej wojny, nadchodzącej kontrofensywy, zgliszcz i łun pożarów itp.
Mnie bardzo podobał się sposób narracji i zakończenia w "cieńkiej cyerwonej linii", tam wojna sprawiała wrażenie jakby nigdy nie miała się skończyć - kto oglądał zrozumie. Kompania braci też jest niezłym wzorem.
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostSo 12 mar, 2005 23:27

Panda napisał(a):Mam własny pogląd na refleksyjność.
Uśmiercenie bohatera na siłę po tym wszystkim co gracz przeszedł jak dla mnie pachnie łajdactwem: gracz ginie mimo że nie popełnia żadnego błędu - po prostu jako statysta w cutscence.
Najlepiej człowieka pogrążyć nie uśmiercając go, ale pokazując, że wszystko co robił było g* warte: po wielkiej bitwie będzie następna, a po niej jeszcze jedna i tak bez końca.
I w tym momencie gracz opuszcza swoją postać już na dobre, pojawiają się credits, a wojak pozostaje sam pośród szaleńczej wojny, nadchodzącej kontrofensywy, zgliszcz i łun pożarów itp.
Mnie bardzo podobał się sposób narracji i zakończenia w "cieńkiej cyerwonej linii", tam wojna sprawiała wrażenie jakby nigdy nie miała się skończyć - kto oglądał zrozumie. Kompania braci też jest niezłym wzorem.


Grałeś w moją kampanię SF -1967 ? Do zassania na ofp.bmj.pl
Obrazek
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: W grach wolimy do piachu czy happy end ?

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: W grach wolimy do piachu czy happy end ?

PostN 08 wrz, 2024 13:51

http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości

cron