Panowie mam pewien problem związany z dźwiękiem dodawanym do addonu. Ma to być dźwięk, który można znaleźć w wyzwalaczu, a dokładniej w polu efekty wyzwalacza/wyzwalacz.
Wpis w configu wygląda tak:
- Kod: Zaznacz cały
class CfgSFX
{
sounds[]={woda};
class woda
{
sounds[]={woda1, woda2, woda3, woda4};
name = Woda;
woda1[]={"woda1.ogg", db+90, 0.20, 0,0,0};
woda2[]={"woda2.ogg", db+90, 0.20, 0,0,0};
woda3[]={"woda3.ogg", db+90, 0.20, 0,0,0};
woda4[]={"woda4.ogg", db+90, 0.20, 0,0,0};
empty[]= {, , , , 1 , 5, 20};
};
};
Niby wszystko jest ok, dźwięk można znaleźć w wyzwalaczu, ale po odpaleniu podgladu wyskakuje error. "woda4/#/.ogg error Nieznany typ operatora" czy jakos tak. I dzwieku nie słychac. Odrazu mówie, że sample są w formacie .ogg ,16 bit i 44100 kilohertz, mono. Może ktoś z was wie co jest nie tak?