Teraz jest Pn 23 cze, 2025 20:36


FALLOUT mod - teoria...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

FALLOUT mod - teoria...

PostCz 06 sty, 2005 00:25

alderous napisał(a):Owszem i dziwię się, że nikt nie wpadł na to by go zrobić (a na przykład robią Aliens czy Star Wars). Broń właściwie ta sama (pomijając różne futurystyczne gadget'y, które też da się zrobić), Problemów z pojazdami czy budynkami żadnych (pojazdy jakie widziałem w Fallout Tactics łudząco przypominały HMMWV i Sherman'a, a reszta to coś a la :( Madmax II lub III), żadnych dziwnych pojazdów i humanoidy jako dominujący gatunek ( :wink: ). Co prawda fauna postapokaliptycznych pustkowi byłaby trudna do zrobienia, ale podstawowe elementy (w sumie większość elementów świata Fallout'a) można byłoby zrobić przerabiajac to co już jest. Wykonanie map to też dużo łatwiejsza robota niż np. wietnamskiej dźungli, bo to w końcu spustoszone ziemie (mało obiektów, więc też mały lag).

Problem w tym, że gros pracy trzeba by włożyć w robienie postaci "ludzkich" (raiders'i, Brotherhood of steel, ghule, supermutanci, "przeciętni" mieszkańcy fallout'a i może również deathclaw'y) i w tworzenie tekstur, a zwłaszcza jeśli chodzi o to drugie to jest duży "deficyt".

Ale klimat byłby niesamowity...<wzdech>..szkoda :(


http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=7676

jak sie okazuje zrobienie mapy nie jest wielkim problemem
w ofp jest kilka zniszczonych budynkow, a i te nie zniszczone nie wygladaja najlepiej i stwarzaja klimat opuszczonych.

packi AGS moznaby lekko przybrudzic a smieci z BAStards Tonal wykonac od nowa praktycznie w mgnieniu oka.

z samej gry fallout 2 mozna wyciagnac od groma grafiki, muzyki, dzwiekow...

w trybie multi mogliby scierac sie ze soba enklawa i rajdersi :D
a single player to moglaby byc kampania z wszystkimi przygodami jakie byly w F1 albo 2, lepiej 1 i 2 ;-)

jak napisal Alderous, bron w wiekszosci przypadkow juz istnieje, co mozna by jeszcze wykozystac w takim modzie z rzeczy ktore juz sa dostepne w ofp ?
jakies propozycje ? pomysly ?
teoretyczne rozwazania jeszcze nikomu nie zaszkodzily ;-)


DOPISANE
heh, chyba z rozpedu pomylilem subfora, jesli tu nie pasuje to prosze moderacje o przesuniecie.


Wysłany 5 Sty 2005, 23:59:

kilka screenow z sieci ktore mogly by posluzyc jako reference files:
http://www.jucaushii.ro/img/VanBuren_Fallout3/04.jpg
http://www.jucaushii.ro/img/VanBuren_Fallout3/09.jpg
http://www.jucaushii.ro/img/VanBuren_Fallout3/10.jpg
http://www.jucaushii.ro/img/VanBuren_Fallout3/07.jpg
http://www.jucaushii.ro/img/VanBuren_Fallout3/01.jpg
http://www.jucaushii.ro/img/VanBuren_Fallout3/11.jpg
http://edomekuvat.soneraplaza.fi/fallou ... elu/a3.jpg
http://edomekuvat.soneraplaza.fi/fallou ... elu/a2.jpg
http://edomekuvat.soneraplaza.fi/fallou ... elu/a3.jpg
http://edomekuvat.soneraplaza.fi/fallou ... elu/a4.jpg
http://www.gamebanshee.com/screenshots/ ... nshot1.jpg
http://www.gamebanshee.com/screenshots/ ... shot13.jpg
http://webcenter.ru/~agonch/fallout3t1.gif
http://www.the-spoiler.com/RPG/Interpla ... evefo2.jpg
http://web.gameguru.ru/wallpapers/wallp ... _1_800.jpg
http://web.gameguru.ru/wallpapers/wallp ... _1_800.jpg
http://web.gameguru.ru/wallpapers/wallp ... _3_800.jpg
http://web.gameguru.ru/wallpapers/wallp ... _4_800.jpg
http://www.c3.hu/~frc/fallout2/web/img/ ... lout_p.jpg

zreszta wystarczy ruszyc glowa :-) albo pograc chwile w Fallouta ;-)

AMUNICJA:

Obrazek
.223 FMJ
A case of ammunition, .223 caliber, full metal jacket.
AC Mod: -20. DR Mod: -20. Dmg Mod: 1/1. It weighs 2 pounds.

Obrazek
.44 Magnum FMJ
A brick of ammunition, .44 magnum caliber, full metal jacket.
AC Mod:0. DR Mod: -20. Dmg Mod: 1/1. It weighs 2 pounds.

Obrazek
.44 Magnum JHP
A brick of ammunition, .44 magnum caliber, jacketed hollow-points.
AC Mod: 0. DR Mod: 20. Dmg Mod: 2/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
.45 Caliber
Ammunition. .45 Caliber.
AC Mod: 0. DR Mod: 0. Dmg Mod: 1/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
2mm EC
Ammunition.
AC Mod: -30. DR Mod: -20. Dmg Mod: 3/2. It weighs 1 pound.

Obrazek
4.7mm Caseless
Ammunition. Caliber: 4.7mm, caseless.
AC Mod: -5. DR Mod: -10. Dmg Mod: 3/2. It weighs 1 pound.

Obrazek
5mm AP
A brick of small caliber ammunition. 5mm armor piercing.
AC Mod: 0. DR Mod: -35. Dmg Mod: 1/2. It weighs 1 pound.

Obrazek
5mm JHP
A brick of small, lightweight ammunition. Caliber: 5mm, jacketed hollow-point.
AC Mod: 0. DR Mod: 35. Dmg Mod: 2/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
9mm Ball
A collection of ancient 9x19mm rounds. Heavy grease to preserve them from the environment. Standard bullets.
AC Mod: 0. DR Mod: 0. Dmg Mod: 1/1. It weighs 2 pounds.

Obrazek
10mm AP
Ammunition. Caliber: 10mm, armor piercing.
AC Mod: 0. DR Mod: -25. Dmg Mod: 1/2. It weighs 1 pound.

Obrazek
10mm JHP
Ammunition. Caliber: 10mm, jacketed hollow-points.
AC Mod:0. DR Mod: 25. Dmg Mod: 2/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
12 ga. Shotgun Shells
Shotgun ammunition. This particular ammo is marked: "12-gauge shells, not for use by children under the age of 3."
AC Mod: -10. DR Mod: 0. Dmg Mod: 1/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
14mm AP
Large caliber ammunition, 14mm armor piercing.
AC Mod: 0. DR Mod: -50. Dmg Mod: 1/2. It weighs 1 pound.

Obrazek
BB's
A package of BB's from before the war. In excellent condition. Stainless steel.
AC Mod: 0. DR Mod: 0. Dmg Mod: 1/1. It weighs 2 pounds.

Obrazek
Explosive Rocket
A rocket with a large explosive warhead.
AC Mod: 0. DR Mod: -25. Dmg Mod: 1/1. It weighs 3 pounds.

Obrazek
Flamethrower Fuel
A cylinder containing an extremely flammable liquid fuel for flamethrowers.
AC Mod: -20. DR Mod: 25. Dmg Mod: 1/1. It weighs 10 pounds.

Obrazek
Flamethrower Fuel MK II
A cylinder containing an extremely flammable liquid fuel for flamethrowers.
AC Mod: -20. DR Mod: 0. Dmg Mod: 1/1. It weighs 10 pounds.

Obrazek
HN AP Needler Cartridge
Ammunition. This cartridge appears to be armor-piercing ammo for the HN Needler Pistol. The hypodermic tips are made of a strong alloy and are incredibly sharp.
AC Mod: -10. DR Mod: 0. Dmg Mod: 2/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
HN Needler Cartridge
Ammunition. This appears to be ammo for the HN Needler Pistol. Each 'bullet' is a small hypodermic designed to inject a target with its contents upon impact.
AC Mod: -10. DR Mod: 0. Dmg Mod: 1/1. It weighs 1 pound.

Obrazek
Micro Fusion Cell
A medium sized energy production unit. Self-contained fusion plant. It weighs 5 pounds.

Obrazek
Rocket AP
A rocket shell, with a smaller explosive, but designed to pierce armor plating. It weighs 3 pounds.

Obrazek
Small Energy Cell
A small, self-contained energy storage unit. It weighs 3 pounds.

Wysłany 6 Sty 2005, 0:25:

Big Guns:

Obrazek
Avenger Minigun
Damage: 10-14
Min Str: 7
Range: 40
Weight: 30 lbs

Ammo: 120 x 10mm

Obrazek
Bozar
Damage: 25-35
Min Str: 6
Range: 35
Weight: 22 lbs

Ammo: 30 x .223 FMJ

Obrazek
Flamer
Damage: 45-90
Min Str: 6
Range: 5
Weight: 18 lbs

Ammo: 5 x Flamethrower Fuel

Obrazek
Improved Flamer
Damage: 45-90
Min Str: 6
Range: 5
Weight: 29 lbs

Ammo: 5 x Flamethrower Fuel

Obrazek
Light Support Weapon
Damage: 20-30
Min Str: 6
Range: 40
Weight: 22 lbs

Ammo: 30 x .223 FMJ

Obrazek
M60
Damage: 18-26
Min Str: 7
Range: 35
Weight: 30 lbs

Ammo: 50 x 7.62mm

Obrazek
Minigun
Damage: 7-11
Min Str: 7
Range: 35
Weight: 28 lbs

Ammo: 120 x 5mm

Obrazek
Rocket Launcher
Damage: 35-100
Min Str: 6
Range: 40
Weight: 18 lbs

Ammo: 1 x Rocket

Obrazek
Vindicator Minigun
Damage: 10-14
Min Str: 7
Range: 40
Weight: 30 lbs

Ammo: 100 x 4.7mm Caseless

Wysłany 6 Sty 2005, 0:33:

Energy Weapons:

Obrazek
Alien Blaster
Damage: 30-90
Min Str: 2
Range: 10
Weight: 5 lbs

Ammo: 30 x Small Energy Cell

Obrazek
Gatling Laser
Damage: 20-24
Min Str: 6
Range: 40
Weight: 29 lbs

Ammo: 30 x Micro Fusion Cell

Obrazek
Laser Pistol
Damage: 10-22
Min Str: 3
Range: 35
Weight: 7 lbs

Ammo: 12 x Small Energy Cell

Obrazek
Laser Rifle
Damage: 25-50
Min Str: 6
Range: 45
Weight: 12 lbs

Ammo: 12 x Micro Fusion Cell

Obrazek
Laser Rifle (Ext. Cap.)
Damage: 25-50
Min Str: 6
Range: 45
Weight: 17 lbs

Ammo: 24 x Micro Fusion Cell

Obrazek
Magneto-Laser Pistol
Damage: 10-22
Min Str: 3
Range: 35
Weight: 7 lbs

Ammo: 12 x Small Energy Cell

Obrazek
Plasma Pistol
Damage: 15-35
Min Str: 4
Range: 20
Weight: 4 lbs

Ammo: 16 x Small Energy Cell

Obrazek
Plasma Pistol (Ext. Cap.)
Damage: 15-35
Min Str: 4
Range: 20
Weight: 8 lbs

Ammo: 32 x Small Energy Cell

Obrazek
Plasma Rifle
Damage: 30-65
Min Str: 6
Range: 25
Weight: 17 lbs

Ammo: 10 x Micro Fusion Cell

Obrazek
Solar Scorcher
Damage: 20-60
Min Str: 3
Range: 20
Weight: 5 lbs

Ammo: sunlight

Obrazek
Turbo Plasma Rifle
Damage: 35-70
Min Str: 6
Range: 35
Weight: 19 lbs

Ammo: 10 x Micro Fusion Cell

Obrazek
YK32 Pulse Pistol
Damage: 32-46
Min Str: 3
Range: 15
Weight: 5 lbs

Ammo: 5 x Small Energy Cell

Obrazek
YK42B Pulse Rifle
Damage: 54-78
Min Str: 3
Range: 30
Weight: 9 lbs

Ammo: 10 x Micro Fusion Cell

Wysłany 6 Sty 2005, 0:44:

Small Guns:

Obrazek
.223 Pistol
Damage: 20-30
Min Str: 5
Range: 30
Weight: 7 lbs

Ammo: 5 x .223 FMJ

Obrazek
.44 Magnum Revolver
Damage: 12-18
Min Str: 5
Range: 15
Weight: 6 lbs

Ammo: 6 x .44 Magnum

Obrazek
.44 Magnum (Speed Load)
Damage: 12-18
Min Str: 5
Range: 15
Weight: 6 lbs

Ammo: 6 x .44 Magnum

Obrazek
9mm Mauser
Damage: 5-10
Min Str: 3
Range: 22
Weight: 3 lbs

Ammo: 7 x 9mm Ball

Obrazek
10mm Pistol
Damage: 5-12
Min Str: 3
Range: 25
Weight: 4 lbs

Ammo: 12 x 10mm

Obrazek
10mm SMG
Damage: 5-12
Min Str: 4
Range: 25
Weight: 7 lbs

Ammo: 30 x 10mm

Obrazek
14mm Pistol
Damage: 12-22
Min Str: 4
Range: 24
Weight: 5 lbs

Ammo: 6 x 14mm AP

Obrazek
Assault Rifle
Damage: 8-16
Min Str: 5
Range: 45
Weight: 7 lbs

Ammo: 24 x 5mm

Obrazek
Assault Rifle (Exp. Mag.)
Damage: 8-16
Min Str: 5
Range: 45
Weight: 7 lbs

Ammo: 100 x 5mm

Obrazek
Combat Shotgun
Damage: 15-25
Min Str: 5
Range: 22
Weight: 11 lbs

Ammo: 12 x 12 ga. Shotgun Shells

Obrazek
Desert Eagle .44
Damage: 10-16
Min Str: 4
Range: 25
Weight: 5 lbs

Ammo: 8 x .44 Magnum

Obrazek
Desert Eagle (Exp. Mag.)
Damage: 10-16
Min Str: 4
Range: 25
Weight: 5 lbs

Ammo: 20 x .44 Magnum

Obrazek
FN FAL
Damage: 9-18
Min Str: 5
Range: 35
Weight: 9 lbs

Ammo: 20 x 7.62mm

Obrazek
FN FAL (Night Sight)
Damage: 9-18
Min Str: 5
Range: 35
Weight: 11 lbs

Ammo: 20 x 7.62mm

Obrazek
FN FAL HPFA
Damage: 11-22
Min Str: 5
Range: 35
Weight: 11 lbs

Ammo: 20 x 7.62mm

Obrazek
H&K CAWS
Damage: 15-25
Min Str: 6
Range: 30
Weight: 6 lbs

Ammo: 10 x 12 ga. Shotgun Shells

Obrazek
H&K G11
Damage: 10-20
Min Str: 5
Range: 35
Weight: 9 lbs

Ammo: 50 x 4.7mm Caseless

Obrazek
H&K G11E
Damage: 13-23
Min Str: 6
Range: 40
Weight: 9 lbs

Ammo: 50 x 4.7mm Caseless

Obrazek
HK P90c
Damage: 12-16
Min Str: 4
Range: 30
Weight: 8 lbs

Ammo: 24 x 10mm

Obrazek
Hunting Rifle
Damage: 8-20
Min Str: 5
Range: 40
Weight: 11 lbs

Ammo: 10 x .223 FMJ

Obrazek
Jonny's BB Gun
Damage: 1-3
Min Str: 3
Range: 22
Weight: 15 lbs

Ammo: 100 x BB's

Obrazek
M3A1 "Grease Gun" SMG
Damage: 10-20
Min Str: 4
Range: 20
Weight: 7 lbs

Ammo: 30 x .45 Caliber

Obrazek
M72 Gauss Rifle
Damage: 32-43
Min Str: 6
Range: 50
Weight: 10 lbs

Ammo: 20 x 2mm EC

Obrazek
Needler Pistol
Damage: 12-24
Min Str: 3
Range: 24
Weight: 5 lbs

Ammo: 10 x HN Needler Cartridge

Obrazek
Pancor Jackhammer
Damage: 18-29
Min Str: 5
Range: 35
Weight: 13 lbs

Ammo: 10 x 12 ga. Shotgun Shells

Obrazek
Pipe Rifle
Damage: 5-12
Min Str: 5
Range: 20
Weight: 11 lbs

Ammo: 1 x 10mm

Obrazek
PPK12 Gauss Pistol
Damage: 22-32
Min Str: 4
Range: 50
Weight: 5 lbs

Ammo: 12 x 2mm EC

Obrazek
Red Ryder LE BB Gun
Damage: 25-25
Min Str: 3
Range: 32
Weight: 15 lbs

Ammo: 100 x BB's

Obrazek
Sawed-Off Shotgun
Damage: 12-24
Min Str: 4
Range: 7
Weight: 5 lbs

Ammo: 2 x 12 ga. Shotgun Shells

Obrazek
Scoped Hunting Rifle
Damage: 8-20
Min Str: 5
Range: 40
Weight: 11 lbs

Ammo: 10 x .223 FMJ

Obrazek
Shotgun
Damage: 12-22
Min Str: 4
Range: 14
Weight: 5 lbs

Ammo: 2 x 12 ga. Shotgun Shells

Obrazek
Sniper Rifle
Damage: 14-34
Min Str: 5
Range: 50
Weight: 8 lbs

Ammo: 6 x .223 FMJ

Obrazek
Tommy Gun
Damage: 3-20
Min Str: 6
Range: 32
Weight: 7 lbs

Ammo: 50 x .45 Caliber

Obrazek
XL70E3
Damage: 12-19
Min Str: 5
Range: 35
Weight: 10 lbs

Ammo: 20 x 5mm

Wysłany 6 Sty 2005, 0:52:

Drugs:

Obrazek
Buffout
Highly advanced steroids. While in effect, they increase strength and reflexes. Very addictive.

Obrazek
Jet
Jet is a powerful metamphetamine that stimulates the central nervous system. The initial euphoric rush rarely lasts more than a few minutes, but during that time, the user is filled with a rush of energy & strength.

Obrazek
Mentats
A pillbox of mind-altering chems. Increased memory related functions, and speeds other mental processes. Highly addictive.

Obrazek
Psycho
An unique delivery system filled with strange and unknown chemicals of probably military origin. It is supposed to increase the combat potential of a soldier.

Obrazek
Rad-X
Anti-radiation chems to be taken before exposure. No known side effects.
Ostatnio edytowano Cz 06 sty, 2005 02:00 przez offtime, łącznie edytowano 2 razy
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 06 sty, 2005 01:57

Medical Supplies:

Obrazek
Antidote
A bottle containing a home-brewed antidote for poison. A milky solution with floating pieces of Radscorpion flesh. It weighs 1 pound.

Obrazek
Broc Flower
The plentiful flower that forms the base for the powder of healing.

Obrazek
Doctor's Bag
This bag contains instruments and chems used by doctors in the application of their trade. It weighs 5 pounds.

Obrazek
Field Medic First Aid Kit
A small kit containing basic emergency medical equipment. Bandages, wraps, antiseptic spray, and more. It weighs 2 pounds.

Obrazek
First Aid Kit
A small kit container basic medical equipment. Bandages, wraps, antiseptic spray, and more. It weighs 2 pounds.

Obrazek
Healing Powder
A very powerful healing powder - though it will bring the feeling of sleep to your head. It weighs 1 pound.

Obrazek
Jet Antidote
This antidote cures the addiction effects of Jet.

Obrazek
Paramedics Bag
This bag contains instruments and chems used by paramedics in the field. The tools contained are specifically designed for high trauma and emergency cases. It weighs 6 pounds.

Obrazek
Radaway
A chemical solution that bonds with radiation particles and passes them through your system. Takes time to work.

Obrazek
Stimpak
A healing chem. When injected, the chem provides immediate healing of minor wounds.

Obrazek
Super Stimpak
An advanced healing chem. Very powerful. Superstims will cause a small amount of damage after a period of time due to the powerful nature of the chemicals used. It weighs 1 pound.

Obrazek
Xander Root
The rare root that gives healing properties to the powder of healing.

Wysłany 6 Sty 2005, 1:09:

I WIELE WIELE WIECEJ ;-)

materialy pochodza z http://www.gamebanshee.com/fallout2/

sporo rzeczy pominelem dlatego ze np mele weapons beda kiepsko sie prezentowac w ofp choc od biedy cos tam mozna zrobic
w kazdym razie na dobry poczatek mozna przystosowac (pobrudzic, zarzucic troche rdzy) na mase rzeczy ktore juz dawno kraza w swiatku ofp.

nie jestem dobrym texture makerem ale kilka rzeczy moglbym poprzerabiac, stronke dla takiego moda tez moglbym zrobic ;-)
troche moze byc problem z rzeczami z lat 50siatych, takimi jak samochody ktore goruja w falloucie, ale od biedy jeden czy dwa z tej epoki mozna zrobic od zera a reszte to ogolnie fikcyjne wykorzystac, armored units pasuja wszystkie z 2 wojny sw. po malych przerobkach w stylu mad max ;-)

zastanow sie Alderous ;-) moze zapoczatkujesz taki mod ? ;-)

Wysłany 6 Sty 2005, 2:16:

zawsze mnie zastanawialo dlaczego ak-47 nie dali ani w f1 ani w f2 .... (nie wiem czy bylo w tactics bo nie gralem nigdy)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 06 sty, 2005 13:16

Obrazek
Obrazek

wiecej info tutaj

Wysłany 6 Sty 2005, 12:19:

http://www.powercustom.com/MissPower/im ... S2_med.jpg --- :D to znalazlem przypadkiem, ale jest na tyle fajne ze musze to gdzies postnac ;-)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 06 sty, 2005 13:44

Obrazek
Micro Fusion Cell
Obrazek
Small Energy Cell

jak wiemy te dwa rodzaje amunicji rownierz sluza jako paliwo do auta
dosc prosty skrypt dajacy mozliwosc tankowania auta sprawdzalby czy gracz posiada taka amunicje i moglby zabierac graczowi ja w zamian za podniesienie ilosci paliwa w aucie, oczywiscie za zgoda gracza poprzez jakies action menu.

auto jak kazdy pojazd w ofp moze przewozic amunicje i bron tak wiec nie ma problemu z tym aby co fajniejsze i bardziej przydatne rzeczy gracz wozil ze soba, tak samo NPC mogliby podruzowac z graczem jako czesc oddzialu.

radiacje moznaby rozwiazac poprzez trigery odbierajace punkty zycia jesli gracz znajdzie sie w polu ich dzialania.

maly problem widze jesli chodzi o body armor, ale zdobywanie tegoz elementu mogloby sie odbywac w czasie przechodzenia z misji do misji, na koniec jakiegos questa (misji) gracz dostawalby nowy armor i juz w nastepnej misji wygladalby inaczej.

Wysłany 6 Sty 2005, 12:53:

a tu troche innych linkow ktore moglyby sie przydac:

http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=5701
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=5080
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=2086
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=7681

no i oczywiscie fallout musi miec:
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=6355
;-)

Wysłany 6 Sty 2005, 13:03:

szukam dalej i co ? :-)
ano to:
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=6598
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=5306
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=5514
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=1797
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=1491

jest tak wiele rzeczy ktore juz istnieja ;-)
trzeba tylko kogos kto je sprowadzi do stanu postnuklearnego ;-)
tzn, nada texturom wyglad zardzewialych ;-)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 06 sty, 2005 17:18

kilka screenow z sieci, kolejne reference files:
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/nowi ... ut3_04.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/nowi ... ut3_03.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/nowi ... ut3_02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/nowi ... ut3_01.jpg

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/fan_ ... Sajdon.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/scre ... tro_01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/screeny/ft_end2.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/screeny/ft_end3.jpg

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... hemoth.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... date01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... croach.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_dragon.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... -armor.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_ghoul.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_hornet.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_hornet.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... 0bot02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... lifter.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... %20bot.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... rmor02.JPG
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... rmor03.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... rmor01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... ider01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... ider02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... aver01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... %20bot.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... %20bot.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... tant01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... tant02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... female.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... r_male.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_wolf.jpg

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_apc.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_apc_02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_bus.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_hummer.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... mer_02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_raider.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_scout.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... out_02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_tank.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... ank_02.jpg

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_01.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_03.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_04.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_05.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_06.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_07.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_sarge.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... thclaw.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_melee.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/rend ... orpion.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_dudes.jpg

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_bio.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/render/ft_fem.jpg

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_02.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_03.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_03a.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_04.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_06.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_07.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_09.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_10.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_11.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_12.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_13.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_14.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_16.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_17.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_19.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_20.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_21.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_22.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_23.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_24.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_25.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_26.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_27.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_28.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_29.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_30.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_31.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_32.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_33.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_34.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_38.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_39.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_40.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_41.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_42.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_43.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_44.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/szkice/ft_45.jpg

Wysłany 6 Sty 2005, 16:22:

http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/scre ... ria_03.jpg
http://www.fallout3.phx.pl/obrazki/fan_ ... Sajdon.jpg

materialy pochodza z http://www.fallout3.phx.pl/
Offline
Avatar użytkownika

Mekto

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 113
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:09
  • Lokalizacja: Zamość

PostCz 06 sty, 2005 20:41

To teraz ja dodam swoje 3 grosze
Mozna by w tym addonpacku uzyc hummerow CBT(sa wedlug mnie najlepsze) i dac textury podobne jak w tym addonie:
http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=5721
Do tego przetexturowac autobus Bisu i dac taran do niego i ew km to juz mamy czesc packa pojazdow
I moze jeszcze dac przetexturowanego shermana
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 06 sty, 2005 21:11

nawet zrobienie postaci nie powinno byc zbyt trudne zwarzywszy na to ze wiele rzeczy z gier takich jak quake, half life, unreal polekkiej modyfikacji idealnie by pasowalo do takiego moda...

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostCz 06 sty, 2005 21:12

Częśc postów została wydzielona do nowego wątku. Prosimy tam umieszczać swe opinię, komentarze, etc na temat moda Fallout. Ten topic służy do propozycji związanych z modyfikacją.

Offtime w pierwszym poście napisał(a):Jak napisal Alderous, bron w wiekszosci przypadkow juz istnieje, co mozna by jeszcze wykozystac w takim modzie z rzeczy ktore juz sa dostepne w ofp ?
jakies propozycje ? pomysly ?
teoretyczne rozwazania jeszcze nikomu nie zaszkodzily
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 06 sty, 2005 22:24

teoretyczny przebieg kampanii:

kampania zaczyna sie cutscenka dosc obszerna wprowadzajaca nas w realia swiata postnuklearnego
na koncu cutscenki otrzymujemy pierwsze zadanie (quest do wykonania)
np isc gdzies tam i zdobyc samochod, ukrasc go komus czy cos w tym klimacie, dostajemy na poczatek jakas kiepska giwerke albo nawet zadnej i sobie idziemy :-)
w kazdej misji mozna by dodawac dodatkowe questy do wykonania dzieki ktorym zdobywalibysmy takie rzeczy jak giwerki, zbroje itp
tak samo napotkani NPC ktorzy mogliby sie do nas przylaczyc mogliby wymagac od nas jakis questow w zamian za przylaczenie sie do nas.

na mapie kilka trigerow ktore w momencie obrania przez nas niefortunnej drogi podrurzy z lokacji do lokacji generowaly by sytuacje losowe takie jak niespodziewane pojawienie sie rajdersow na naszej drodze ;-)

multum mozliwosci panowie i panie ;-)

ktos ma jakis fajny pomysl na qesta ? ;-)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 07 sty, 2005 11:49

alderous napisał(a):zastanow sie Alderous moze zapoczatkujesz taki mod ?


Niestety entuzjazm nie wystarczy, a starając się myśleć realnie nie dałbym rady. Już w chwili obecnej wszystko co robiłem "leży" (poza partycypowaniem w kampanii Marshal'a ale i tu muszę się ograniczać). powód jest prosty - za trzy tygodnie sesja i w sumie dopiro za dwa miesiące mogę liczyć na to że "złapię oddech". W każdym razie teoretyczne rozważanie nikomu jeszzcze nie zaszkodziły.

Jeśli chodzi o mnie to nie mogę powiedzieć że znam fallouta, bo nie przeszedłem ani jedynki ani dwójki (jak widzę wiele mnie jeszcze czeka). W każdym razie dla mnie fallout byłby pociągający z minimalnym udziałem karabinów gauss'a, broni bezłuskowej itp.. Z mojego punktu widzenie o wiele ciekawszy byłby regres tzn. broń obecnie używana: M16, AK, FNFAL, shootgun'y itd. plus dużo barwnych samoróbek i broni krótkiej. W tym sensie byłby to Madmax z dużą ilością broni palnej. Ponieważ OFP leży pod względem walki wręcz trzeba by ją sobie odpuścić, ale pojazdy z jednym stanowiskiem ogniowym wystarczą. Akurat walka na drodze w stylu Madmax byłaby ciekawa.

Nie wiem czy ktoś zetknął się z grą paragrafową "Wojownik autostrady"? Tamta rzeczywistość postapokaliptyczna była bardzo ciekawa, a poza tym wcale nie spowodowana wymianą ognia między NATO i WP.

Co do samego moda to myślałem o jego "plastyce". Sądzę że powinne dominować brązy i rude kolory czyli rdza, pył i brud (Nawet na niebie). Patrząc na budynki to większość stanowią ruiny naprędce połatane (dużo blachy falistej), a więc coś co łatwiej jest zrobić. Bardzo mało wyposażenia wnętrz. Poza tym reszta jest dosyć bunkrowata lub przypomina lepianki. Kłopot może stanowić to że przydało by się dużo śmieci, gruzu i wraków. Nie należy jednak przesadzać, bo AI będzie miała kłopoty z nawigacją pomiędzy nimi. Konieczne byłoby wprowadzenie własnych tekstur dróg tj. takich które są bardzo zniszczone, pełne dziur, przebija przez nie jakaś trawa itp. Generalnie im większe wrażenie "rozpadu" dałoby się uzyskać tym lepiej.

W kwestii promieniowania to nie można zapomnieć o liczniku Geiger'a jako seconadary weapon lub hand weapon. Fallout bez trzeszczenia licznika Geiger'a to jak Aliens bez dźwięku motion-scanner'a.

Ciekawe mogły by być też mutanty popromienne działające podobnie jak zombiaki w OFP.

Ogólnie rzecz biorąc sądzę, że taki mod więcej powinien mieć z Fallout Tactics niż z dwóch pierwszych falloutów. Wymusza to charakter gry jaką jest OFP.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 07 sty, 2005 13:40

dobry poczatek :-)

na dobry poczatek moznaby zmodyfikowac T¡ wyspe, tak aby nie wymagala pasku BAStards a pozostawic packi AGS, dodajac swoj wlasny z takimi rzeczami jak przetexturowane bisowskie drogi z peknieciami, kilka zardzewialych wrakow aut, i troszke bisowskich budynkow poprudzonych i zabitych blacha falista ;-)
bardzo wazny addon na takiej mapie na dobry poczatek to by bylo TO, mam kilka ladnych texturek zardzewialej blachy ktore urzywam przy produkcji modeli do baz US w modzie The Unsung.
zrobienie gracza nie byloby wielkim problemem jesli uzyloby sie TEGO modelu jako podstawy.
bron wspolczesna na poczatek, zreszta zeby nie bylo ze taki duzy koles uzywa malej pukawki to z tego co pamietam to ktos juz zrobil wulkana tak wiec nie jest zle, a od biedy bym sciagnal takie cacko z unsungowego UH ;-)
co do pojazdow to na dobry poczatek jest tego wiecej niz potrzeba ;-)
-1-
-2-
i wiele wiele innych :-)
roznych degeneratow tez jest masa na necie ;-)
a bardziej znaczace postacie bez mrogniecia okiem mozna zrobic na bazie TAKICH modeli ;-)

pomysl... ;-)
jak po sesji nadal bedziesz mial zapal... kto wie ;-)
wydaje mi sie ze publika po zobaczeniu choc kilku fantow nie poprzestalaby tylko na gadaniu, fallout to kultowa gra, a z braku fallouta 3 taki mod mialby szanse powodzenia, rzecz polega tylko na tym ze ludzi trzeba zainteresowac jakimis addonami a nie tylko gadka o nich ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 07 sty, 2005 14:22

Energy Weapons, dragi i medical supplies można sobie śmiało odpuścić na samym początku - moim zdaniem lepiej skupić się na tym co wykonalne, oraz w 100 % zgodne z engine'm. Co do textur, sądzę, że dużo ciekawych tex, i może nawet postaci lub obiektów szło by wyciągnąć nie np. z UT2k3/4, lecz HL'owego moda Wasteland. Walki toczone są właśnie w klimatach madmaxa, w postnuklearnym świecie, i to właśnie na Madmaxie i Fallout'cie twórcy się wzorowali.

Co do broni - wystarczyłoby dorobić odpowiednią amunicję [jakby co, służę soundami - możnaby też wyciągnąć\przekonwertować niektóre z Fallouta?], dodać i przerobić część istniejącej broni i et voila - mamy Weapon Pack.

Budynki... tak jak mówił Offtime, wystarczyłoby "pobrudzić" i odrobinę wyniszczyć istniejące obiekty np. z packów AGS, etc. I wg. Mnie np. do tego nadawałaby się textury z WasteLand [no i do dróg, etc...], do tego budynki BIS'u...

Samochody, pojazdy - Tak jak mówił Offtime :-) Większość przydatnych pojazdów istnieje, tylko często jest... za "czysta" :] Tu również tex z WasteLand mogłby się przydać... Więc w większości przypadków textury + drobne poprawki. I mamy pack pojazdów :)

Tak więc... do zrobienia jest sporo, ale i tak śmiesznie mało w porównaniu do tworzenia moda od podstaw, czyt. tworzenia wszystkiego samemu, tak jak to jest w większości przypadków. Tu po prostu wystarczy zebrać odpowiednie materiały, a potem przerobić, tak by pasowały do klimatu.

Można by również wykorzystać niedawno wydane ruskie plecaki by ORCS.

PS: Jeśli idzie o muzykę to [Imho] świetnie w tym przypadku sprawdziłby się Nine Inch Nails i [Ewentualnie?] Rage Against The Machine.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 07 sty, 2005 15:20

jesli chodzi o muzyke to bez problemu mozna wyciagnac z fallouta ;-)
ogolnie z samej gry fallout jedyne co mozna wyciagnac to grafika 2d do zrobienia odpowiedniego interfejsu i muzyka.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 07 sty, 2005 15:37

Co do muzyki z Fallout'ów to mam wszystko ściągnięte ze strony Interplay, która niestety już nie istnieje. Szczególnie muzyka z jedynki była niesamowita. Dodatkowo bardzo dużo muzyki jest w Fallout Tactics, przy czym jest to bardziej ambient, budujący klimat.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 10 gości