Teraz jest Pn 23 cze, 2025 15:28


Powstaje nowy mod!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

Powstaje nowy mod!

PostPt 21 sty, 2005 21:12

Podjąłem brzemienną w skutkach decyzję. Postanowiłem stworzyć mod do OFP. Jestem zmęczony i zirytowany tym, że żaden addon który do tej pory zacząłem nie został ukończony. Problemem jest brak umiejętności (zwłaszcza w kwestii tekstur), ale przede wszystkim wymagania jakie musi spełniać addon by się podobał.

Najwyższa pora to zmienić! Mój mod ma przede wszystkim zadowolić twórców, a nie przyszłych użytkowników i to będzie jego naczelna zasada :twisted:. Nie mam jeszcze nazwy, ani nawet wyobrażenia o co będzie w nim chodzić, ale potrafię podać mniej więcej w jakiej konwencji będzie utrzymany.

Mamy wojnę i nie jest istotne po co ona się toczy, ani gdzie. Liczy się tylko zwycięstwo i na tym należy się skupić, bo nasz nikczemny wróg nie ustaje w realizacji swoich zbrodniczych planów. Losy całego świata spoczywają w naszych rękach. KILL THOSE BASTARDS FOR JESUS!!!!

Z czasem wymyśli się resztę (albo i nie ;)).

Narazie będę korzystał w dużej mierze z addonów BIS, ale sukcesywnie będę je zastępował swoimi. Jako zasadę przyjmuję, że mają mieć ekstremalnie mało polygonów i być cool :twisted: Tekstury będę takie aby "w miarę uszły". Nie będę się wzorował na tym co w rzeczywistości istnieje bo to nudne i nie jest cool! :] Chcę wielkich dział, maksymalnie niepraktycznych konstrukcji z walcami, spychaczami itp. :twisted:

Dominować ma bezmyślna przemoc, destrukcja, chaos i zniszczenie. Do trochę absurdalnego humoru i nadętego patosu.

Jako przykład zaprezentuję pierwszy powstający addon :D

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 21 sty, 2005 21:22

To jest dobre - mogę iść w ciemno :]

Tylko czemu od razu nasunęło mi się skojarzenie z Xavrasem Wyżrynem...
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 21 sty, 2005 21:26

MaRcin napisał(a):Tylko czemu od razu nasunęło mi się skojarzenie z Xavrasem Wyżrynem...


Hmm...jakiś bohater literacki? Coś kojarzę, ale nie pamiętam o co chodzi :?
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostPt 21 sty, 2005 21:28

Mi ten "czołg" przypomina pojazdy bojowe piechoty ( :] ) spod dowództwa marszałka Boba budowniczego. Jest jakaś fabuła moda ?
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 21 sty, 2005 21:29

Bojownik (nazywany również terrorystą) o wolność Państwa Polskigo. Miał brata Jewrieja :]
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 21 sty, 2005 21:31

Przemysław Bryndza napisał(a):Jest jakaś fabuła moda ?


alderous napisał(a):Mamy wojnę i nie jest istotne po co ona się toczy, ani gdzie. Liczy się tylko zwycięstwo i na tym należy się skupić, bo nasz nikczemny wróg nie ustaje w realizacji swoich zbrodniczych planów. Losy całego świata spoczywają w naszych rękach. KILL THOSE BASTARDS FOR JESUS!!


To wam powinno wystarczyć szeregowy! Im mniej wiecie tym dla was lepiej! :]

HAV

PostPt 21 sty, 2005 21:34

O mamo :cojest::hahaha: ....... dajcie mi taki ciągnik

i koniecznie z działającymi kogutami :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 21 sty, 2005 21:38

HAVOC napisał(a):i koniecznie z działającymi kogutami :twisted:


A żebyś wiedział że zrobię. Jak tylko ustale jak to zrobić to go dodam ;] :D
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostPt 21 sty, 2005 21:38

to będzie dobre do usuwania zabudowań :] już sobie wyobrarzam misje "Zapobiegnij Zrównaniu miasta z ziemią przez "koparke" sowietów" :D:D:D:D:D
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostPt 21 sty, 2005 21:39

Ale z tego wiem tyle :
- toczy się bez powodu
- toczy się w miejscu o nazwie : nie istotne
- od nas zależą losy świata, ale nie wiemy czemu
- ważne zwycięstwo i słodka chwała (Będe poetą ;) ), tylko nie wiemy, czy dobrzy są Niemcy, a może ZSRR a może USA ( :shock: )

Oczekuje twojego modu z niecierpliwością ! ! !

szeregowy

Przestrzegam innych, za OT i wścibstwo grozi zdegradowanie, czasem rozstrzelanie :D :D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 21 sty, 2005 21:41

Ronin_[PL] napisał(a):to będzie dobre do usuwania zabudowań :] już sobie wyobrarzam misje "Zapobiegnij Zrównaniu miasta z ziemią przez "koparke" sowietów" :D:D:D:D:D


"Musieliśmy zniszczyć to miasto, aby je uratować" - to autentyczna wypowiedź jednego z amerykańskich oficerów podczas ofensywy Tet w 1968 roku

BTW Nie macie za grosz wyobraźni. Spychacz nie musi być użyty wyłacznie do budowania i burzenia. Można nim też zgarniać piechotę wroga :twisted:
Ostatnio edytowano Pt 21 sty, 2005 21:43 przez alderous, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 21 sty, 2005 21:42

Założenia tego projektu są podobne do Xavrasa opierając się (świadomie, lub nie) na surrrealiźmie wymieszanym z groteską i parodią.

A takie klimaty mi odpowiadają :D
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostPt 21 sty, 2005 21:47

alderous napisał(a): Można nim też zgarniać piechotę wroga :twisted:
Można też niszczyć niepotrzebne drzewa (przydała by sie mapa pod misje "wyrąb droge przez las dla naszych czołgów aby one mogły dojechać do miasta" :twisted: Nie wyobrażam sobie buldorzera bez zultego swiatelka (coś w rodzaju Jeepa Policyjnego z Res'a):D :] .
Popieram pomysł na addon i trzymam kciuki :) Powodzenia :!:.
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline

Oscypek

Major

Major

  • Posty: 858
  • Dołączył(a): Pn 01 lis, 2004 12:12
  • Lokalizacja: Maków Podhalański

PostPt 21 sty, 2005 21:49

Był film, jak pluton w Wietnamie, użył spycharki, do obrony przed KM'ami wroga. Ustaw, żeby pancerz wytrzymał kilka pocisków TOW (To tylko żarcik, nie rozkaz albo sugestia)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 21 sty, 2005 21:50

Tak na marginesie addony będą wydawane na bierząco tzn. nie będę czekał na jakieś "ukończenie moda" czy coś w tym guście. Nie będę ich też dopracowywał przed wydaniem czyli wypuszczę wersję 1.0, a jak coś będę chciał poprawić to wyjdzie 1.1 itd.
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 21 gości