marker napisał(a):hmmm
naprawde fajny addonik... dużo frajdy daje... Tekstury super... mam tylko jedno zastrzeżenie... Otórz rakiet jest po 30 w każdej wyżutni podczas gdy sama wyrzutnia posiad tylko 5 prowadnic... tak specjalnie ?
I czemu nie daje sie wczączyć ani dopalacza ani postawić klacka (miny) ? To tylko działa w MP ?
Ogólnie addonik super... czekamy na reszte...
Rakiet miało być mniej, ale ostatecznie dałem aż 30 bo za szybko schodziły, a przy ich małej sile to nie problem. W sumie używa się ich w DM dosyć często bo przydają się do "oślepiania" przeciwnika gdy działo się jeszcze nie zdążyła załadować.. Chyba nie razi to bardzo. Zresztą może da się inną teksturę w ver. 1.1.
Miny i Booster są domyślnie "wyłączone", bo ich obecność gryzie się nieco z ideą moda (to były tylko takie bajery do MP). Aby działały trzeba wpisać w dwolnej Inicjacji:
MineAvailable = true i
BoostAvailable = true - dzięki temu mogłem w misji MP dać możliwość rezygnowania z nich.
Oczywiście jest to w readme
