Teraz jest Pn 23 cze, 2025 15:39


Powstaje nowy mod!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 10 lut, 2005 22:08

jakie jeszcze pojazdy planujesz do moda ? :P
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 10 lut, 2005 22:12

offtime napisał(a):jakie jeszcze pojazdy planujesz do moda ? :P


Czy ty zpopsiałeś do reszty? :mrgreen:

HAV

PostCz 10 lut, 2005 22:14

Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPt 11 lut, 2005 12:07

hmmm
naprawde fajny addonik... dużo frajdy daje... Tekstury super... mam tylko jedno zastrzeżenie... Otórz rakiet jest po 30 w każdej wyżutni podczas gdy sama wyrzutnia posiad tylko 5 prowadnic... tak specjalnie ?
I czemu nie daje sie wczączyć ani dopalacza ani postawić klacka (miny) ? To tylko działa w MP ?
Ogólnie addonik super... czekamy na reszte...
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 11 lut, 2005 12:15

marker napisał(a):hmmm
naprawde fajny addonik... dużo frajdy daje... Tekstury super... mam tylko jedno zastrzeżenie... Otórz rakiet jest po 30 w każdej wyżutni podczas gdy sama wyrzutnia posiad tylko 5 prowadnic... tak specjalnie ?
I czemu nie daje sie wczączyć ani dopalacza ani postawić klacka (miny) ? To tylko działa w MP ?
Ogólnie addonik super... czekamy na reszte...


Rakiet miało być mniej, ale ostatecznie dałem aż 30 bo za szybko schodziły, a przy ich małej sile to nie problem. W sumie używa się ich w DM dosyć często bo przydają się do "oślepiania" przeciwnika gdy działo się jeszcze nie zdążyła załadować.. Chyba nie razi to bardzo. Zresztą może da się inną teksturę w ver. 1.1.

Miny i Booster są domyślnie "wyłączone", bo ich obecność gryzie się nieco z ideą moda (to były tylko takie bajery do MP). Aby działały trzeba wpisać w dwolnej Inicjacji: MineAvailable = true i BoostAvailable = true - dzięki temu mogłem w misji MP dać możliwość rezygnowania z nich.

Oczywiście jest to w readme :P
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostPt 11 lut, 2005 12:31

Oczywiście jest to w readme

No tak... jak zwykle nie przeczytałem :P
A addonik naprawde pierwsza klasa... strasznie mi się podoba...
Teraz oprócz predatora i Trabanta 4x4 mamy małą myszke..
aha... zdaje mi isę że gąsiennice kręcą się troszeczke za wolno...
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostPt 11 lut, 2005 14:13

2 wyrzutnie, 2 x 5 prowadnic, w każdej po 3 rakiety, jedna za drugą ;) Takie rzeczy już robiono i z bronią strzelecką. Jak dla mnie obecnie jest ok, w razie wątpliwości można znaleźć odpowiednią argumentację dla obecnej postaci tego elementu uzbrojenia DM.

Z łącznie 60 minut spędzonych na grze MP z nowym addonem mogę potwierdzić, że miny są stosunkowo rzadkim powodem zgonu (ale rzadko nie znaczy nigdy). Poza działem i rakietami przeciwnika zdarzają się po prostu eksplozje uszkodzonego ciężko pojazdu, którego nie zdołało się na czas opuścić. Tym niemniej obecność wybuchowych "niespodzianek" daje jakąś szansę ściganym oraz idealnie wpisuje się w obraz ogólnej destrukcji spokojnego dotąd miasteczka Lipany... Takiego chaosu i piekła wśród zabudowań jeszcze nie widziałem w żadnej z misji, ligowych czy kooperacji... może skrypty artylerii w CTI potrafiły by coś takiego zdziałać.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 11 lut, 2005 15:18

Szczerze mówiąc to co mi się w addonie najbardziej podoba to kierowanie nim. Chyba nie ma drugiego takiego pojazdu w OFP w którym stosuje się manewry w rodzaju: przy 60-70 km/h obrót o 180 stopni (pojazd dalej się toczy ale tyłem) i ostrzelanie ścigającego przeciwnika albo sekundowy "kopniak" dopalaczem, obrót o 90 stopni (siłą bezwładności pojazd przemieszcza się przez chwilę bokiem) i ponowny "kopniak" dopalaczem.

Watchdog

PostPt 11 lut, 2005 19:03

Weż aldek przestań...wczasie testów to przewaznie ja tego kopniaka dostawałem,i to po fakcie gdy sie na twoja mine nadziałem.A miny to dość groźna broń.W Libany jest przesmyk na główny rynek,zostawiając w nim mine ,możecie być pewni że się ktoś na nią nadzieje...wczoraj na final testach przeważnie to byłem ja... 3x
Addon do rzeźni w DM na MP idealny.

BTW-nie wysiadajcie z myszy gdy jedziecie na dopalaczu...no chyba że niechcecie komuś fraga dać...wczoraj to Kube wqrzało...ale zrewanżował się...puszczając mi serie z m16 :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostPt 25 lut, 2005 12:57

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 25 lut, 2005 13:17

Budka dla ciecia gotowa, tylko ciecia brak :hahaha:

Cóż ja mogę napisać... bardzo ładnie (jak zwykle z resztą) to wygląda :]
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 03 mar, 2005 09:30

Obrazek

Wiadomo chyba komu dziękuję za hostowanie zdjęć? :mrgreen:

Budka dla ciecia gotowa, tylko ciecia brak


Cieć tysz bedzie :P

Obrazek
Offline

Paweł

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 14:59

PostCz 03 mar, 2005 10:01

alderous napisał(a):
Cieć tysz bedzie :P

Obrazek


Toż, to Bender z Futuramy?? :D
Offline
Avatar użytkownika

Chooca

Kapral

Kapral

  • Posty: 72
  • Dołączył(a): Śr 18 sie, 2004 12:18

PostCz 03 mar, 2005 20:36

No to teraz brakuje tylko czlowieka homara (nie pamietam imienia) :grin:
Offline

Paweł

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 14:59

PostCz 03 mar, 2005 20:47

Tego z Futuramy? Dr. Zoidbeirg :)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 8 gości