Dzięki chłopaki z włożony trud, już śpieszę z odpowiedziami:
a) gaz powinien się ulatniać 1,5-2 minuty.
b) niech ulatnia się z...wszystko jedno, ale lepiej wyżej niż niżej (jak to będzie wyglądać gdy obiekt będzie leżał na ziemii?)
c) Alderousie - doskonale, Pan ma zawsze rację

Z tymże mógłby też tworzyć jakąś fikuśną chmurkę
d) jedna nieszczelność (tak jak na Twoim screen'ie)
e) niech będzie żółto-zielony, z większym naciskiem (sporo większym) na żółć
Teraz kilka pytań:
Czy jest możliwe, aby po wejściu w strugę tego gazu gracz "tracił" przytomność na jakąś godzinę (wystarczy ściemnienie ekranu i stosowny napis)? To dość istotny element, ale jeżeli jest to trudne do wykonania - obejdzie się. Po drugie chciałbym aby po odzyskaniu przytomności, gracz stawał się wrogiem strony po której walczy, żeby jego towarzysze strzelali do niego...nie pytajcie dlaczego, jak zobaczycie po co mi to - zrozumiecie
