Teraz jest Pn 23 cze, 2025 22:53


Noc martwych martwiaków [projekt]

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 24 maja, 2005 14:08

Wg. mnie G3 to sie wogole nie nadaje do Search'n'Survive.......no i faktycznie te "opatrunki" bylyby lepsze i "nieco"wiecej przeciwnokow.....tyle z mojej strony :)

Wysłany 24 Maj 2005, 13:09:

BTW zrobilem ponad 25 screenow i........widac cokolwiek dobrze na....3 (slownie trzech) :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 24 maja, 2005 14:46

Goose napisał(a):Wg. mnie G3 to sie wogole nie nadaje do Search'n'Survive


Nie nadaje się bo...?

HAV

PostWt 24 maja, 2005 14:48

.... bo..... nie potrafią z niego strzelać, marnując pestki bez potrzeby Obrazek
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 24 maja, 2005 16:03

EEEE......blad :] postrzelalem z G3 w resie i w modzie FDF.......wychodzi na to ze mam durne przyzwyczajenia z FDF....

Wysłany 24 Maj 2005, 15:09:

Mialem jeszcze nie raz sytuacje ze wymierzylem dokladnie w "glowke" zombi strzelilem i .....albo pocisk go ominal albo nie wiem co sie stalo. Celowalem i przyzadami celowniczymi i z tzw. "biodra".....albo moje ofp jest lebiodą albo ja musze miec SVD zeby trafic.... :neutral: (a ja takiego zeza nie mam zeby nie trafic...a moze to moja myszka..bo nowa........a przez HAVOCA jestem upokorzony ze "marnuje peski" a tak nie jest :/ )
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostWt 24 maja, 2005 16:19

alderous napisał(a):Chcę aby za opatrunki robiły specjalne magazynki do których oczywiście nie byłoby broni - jeśli gracz ma taki magazynek to może się uleczyć (i tym samym magazynek znika).


Hmm...piloci myśliwców z modu "Operacja Marchewka", mają na swoim wyposażeniu bandaże. Może da się to przerobić tak aby np. sanitariusz też mógł ich używać. :?

http://www.flashpoint.pl/om/public_download/addons/OFPL_BasicPack_v0.1.rar - tu jest link do tych pilotów (1,5MB).

Można też użyć skryptu który był wykorzystany w Night Of The Living Conscript, przywraca żołnierzowi stan zdrowia do pełna.

http://img180.echo.cx/my.php?image=leczenie2wy.jpg

Może jest to mniej realistyczne, ale na pewno łatwiejsze w wykonaniu niż grzebanie w modelu pilota.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostWt 24 maja, 2005 16:25

Przecież nawet Marines Sucheya mają na wyposarzeniu bandaże...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 24 maja, 2005 18:09

Spokojnie... :)

Marines Suchey'a używają bandaży z TACTEvents, a piloci OM wersji TACTEvents przerobionej na potrzeby OM, czyli OFPLEvents. Te bandaże nie leczą tylko powstrzymują krwotok. Skryptu nie chcę, bo skrypt musiałby być szalenie skomplikowany, żeby gracze mogli przekazywać między sobą opatrunki, albo zabierać je poległym.

Niewątpliwie jest to trudniejsze, ale ja lubię zajmować się trudnymi rzeczami i ALDI_FirstAid jest już gotowy. Nie wszystko szło gładko i musiałem się podeprzeć TACTEvents (na dawało się podnieść pozostawionych opatrunków i dopiero przestudiowanie TACTEvents uświadomiłem sobie, że potrzeba utworzyć coś na kształt ObjCarry). Zasada działania jest nieco inna, bo mnie zależało na zwykłym leczeniu i moje zestawy pierwszej pomocy nie zadziałają bez dodatkowych skryptów, ale grunt że mam to na czym mi zależało.

Opatrunki oczywiście trzeba będzie przetestować w MP i nie wiem jeszcze jak wiele zdrowia powinne przywracać (obecnie usuwają 0.5 obrażeń). W kazdym razie jeden opatrunek zajmuje jeden slot i opatrywać się może jedynie osoba która chce si e podleczyć tzn. nie można kogoś opatrzeć. Aby pomóc koledze wystarczy wyrzucić opatrunek, by mógł go podnieść i użyć.
Offline
Avatar użytkownika

żuker

Major

Major

  • Posty: 517
  • Dołączył(a): Wt 22 lut, 2005 18:40
  • Lokalizacja: Naugatuck CT; USA

PostWt 24 maja, 2005 18:15

Kiedy odbędą się jakieś testy? Jak co to jestem chętny :)
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 24 maja, 2005 18:41

żuker napisał(a):Kiedy odbędą się jakieś testy? Jak co to jestem chętny :)

Namiar już otrzymałeś. Co do terminu to trudno mi cokolwiek powiedzieć. Obecnie przerabiam cały addon i między innymi przenoszę dźwięki z misji do addonu, więc nie trzeba będzie więcej ściągać misji, bo będą ważyć tylko kilka kB.
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostWt 24 maja, 2005 20:10

Havoc a czy twojego skryptu będzie używać IA ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marcin_BM

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:49

PostWt 24 maja, 2005 21:15

Z kad mozna sciagnac te zonmbie i jakis manual do nich ??
W sp bym pogral z nimi :)
Ten który rzucił na mnie się niewiele szczęścia miał,Bo wypadł prosto mi na kły i krew trysnęła z rany
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 24 maja, 2005 22:38

Marcin_BM napisał(a):Z kad mozna sciagnac te zonmbie i jakis manual do nich ??
W sp bym pogral z nimi :)


Misja i addon zombie http://www.toya.net.pl/~rycop/schowek/HowlingHills81.zip (456 kB)

Dodatkowo trzeba mieć http://www.ofp.bmj.pl/bron/lsc_m590.zip (748 kB) aby zagrać w misję.

Muszę uporządkować linki, ale na razie nie ma to sensu bo zaraz będzie podmiana. W ogóle zastanawiam się czy nie założyć forum na ten temat albo chociaż rozbić zagadnienie na kilka tematów, bo taki jeden staje się trudny do ogarnięcia dla kogoś kto nie śledzi go od początku.

Nowy addon, który pojawi się niedługo będzie można traktowac jako wczesną betę. Zombie będą występować zarówno w partyzantach jak i w zachodzie i wschodzie. Poza tym jest osobna jednostka dla graczy - taki agent, który ma wygląd cywila w skórzanej kurtce. Jeśli chodzi o sloty to gracze będą mieli ich tyle ile policjant, czyli primary+6*slot Item+handgun+4*Slot HandgunMag+2*Slot Binocular. Domyślne uzbrojenie to Glock17 z czterema magazynkami i pięści (jeżeli wyrzucą Glock'a), a także dwa opatrunki. Resztę slotów zostawiam pustą, aby nie musieć usuwać broni za każdym razem. Nowe zombie będą zadawać dużo groźniejsze ciosy i będą w stanie niszczyć pojazdy.

HAV

PostWt 24 maja, 2005 22:52

Havoc a czy twojego skryptu będzie używać IA ?

Jakiego skryptu, jakiego mojego i o co Ci w ogóle chodzi :co:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostWt 24 maja, 2005 23:28

Pomylił Cię z Jackiem, pewnie przez ten mundurek niebieski :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 24 maja, 2005 23:35

Planuję wykonać jeszcze jedną rzecz choć nie wiem czy to się uda. Chcę zrobić coś na kształt flar, które można rzucić tak jak granat, a one zostaną w danym miejscu świecąc przez pewien czas. Wymaga to trochę kombinowania, ale wstępne efekty są bardzo obiecujące. W każdym razie nie ma to jakiegoś wysokiego priorytetu. Bardziej przydałyby się latarki, ale to już wchodzi w zakres modelowania 3d, a ta część musi poczekać.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 9 gości