Teraz jest Śr 25 cze, 2025 00:40


RES - Misja 3 Bez odwrotu

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Yogi

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Cz 28 lip, 2005 10:26
  • Lokalizacja: Józefów k/ Warszawy

RES - Misja 3 Bez odwrotu

PostCz 28 lip, 2005 13:37

Czołem!

To moj pierwszy poscik na tym forum. Czytam juz od dawna, ale teraz postanowilem sie przylaczyc. W OPF gram juz od dluzszego czasu, z przerwami.

Mam problemik w misji #3 w RES. W obozie partyzantow przy umocnieniach podnosze RPG ze skrzynek - natomiast nie moge znalezc rakiet do tego cudeńka. W wyniku tego bwp i t72 wjezdza nie naruszone do obozu. WTF??

Dzieki.

Watchdog

PostCz 28 lip, 2005 13:42

Jak to nie możesz znależc rakiet do RPG ?? ...jak sa w skrzynkach ,i to pare sztuk ,że można postrzelac do woli .
Ja z tego RPG dobiłem T-72 ,zniszczyłem BMP ,puściłem 2 rakiety (ze skrzynek) w piechurów ...i jeszcze przyłożyłem z rakiety do Mi17 który wylądował by piechociarzy wysadzić (nieudało mu się) ...no i jeszcze rakiet zostało by zanieść je do ptk. zbiórki ,i wsadzić do ciężarówki ...
Offline
Avatar użytkownika

Yogi

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Cz 28 lip, 2005 10:26
  • Lokalizacja: Józefów k/ Warszawy

PostCz 28 lip, 2005 14:11

a jak podejde do skrzynek to jak powinna nazywac sie akcja podniesienia rakiet?
'Weź rakiety'??
To moze inaczej: z ktorej strony mam podejsc do tych skrzynek?
Offline
Avatar użytkownika

javelin

Kapral

Kapral

  • Posty: 96
  • Dołączył(a): Pt 08 lip, 2005 17:27
  • Lokalizacja: Olsztyn

PostCz 28 lip, 2005 17:49

Bodajże "weź RPG Nh75". To tyle.
Legio Patria Nostra

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Yogi

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Cz 28 lip, 2005 10:26
  • Lokalizacja: Józefów k/ Warszawy

PostCz 28 lip, 2005 22:28

ok. dzieki. po prostu szukalem czegos w rodzaju 'Weź rakietę', a ilekroć brałem RPG to miałem zawsze 0 rakiet.
rozumiem ze resistance to trudny dodatek? do tej pory gralem glownie w pojedyncze misje a kampanie omijalem.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 28 lip, 2005 22:34

Da się przejść ;) A fabuła jest naprawdę ciekawa i warta poznania :)
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Yogi

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Cz 28 lip, 2005 10:26
  • Lokalizacja: Józefów k/ Warszawy

PostCz 28 lip, 2005 22:46

niestety mam male doswiadczenie w kierowaniu grupą ludzi a z tego co widze to tutaj podstawa. ludzi mi szybko padają jeden po drugim. podczas ataku kaze im od razu sie czołgać oraz fire at will. mam polska wersje i byc moze niektore komendy inaczej rozumiem.

Watchdog

PostPt 29 lip, 2005 00:26

He he he ...szczerze ,odpalałem kampanie resa z pewną niechęcią ,sam też zabardzo ,a nawet bardzo nielubie dowodzić oddziałem ,wole się skupić na walce...I też miałem marne doświadczenie w tej swerze gry
No ale ,tak jak powiedział Mirage ,fabuła wciąga ...zabawa przy niej jest przednia.
Po pierwsze ,moge ci dla ułatwienia polecić solucje czy wskazówki do każdej misji.
Pare rad ...
1) oszczędzaj ludzi ,chodź byś miał misje po raz 20 przechodzić ,staraj się by nikt z twojego składu niepoległ...zobaczysz ,w późniejszym etapie ,twoji żołnierze (Gorillas) będą istnymi maszynkami do zabijania ,ich doświadczenie ułatwi ci zadanie dowodzenia ...a BMP bedą zjadać zanim ty je dojżysz.
2) ...może najpierw misje rozgrywaj na sprawdzenie ...skąd wróg nadchodzi i jakiego typu ,potem odpalaj by w nią normalnie zagrac.
3) gdy już odpalisz misje po sprawdzeniu ponownie ,staraj się dobrać optymalnie uzbrojenie dla siebie i swoich żołnierzy ...pamiętaj ,zawsze 2 miotaczy z granatnika (RPG) się przyda...a nawet jest potrzebne.
4) dbaj o stan ammo swoich żołnierzy ,krzyczy któryś ,że niema ammo ,karz mu takowe zebrać ,a czasami wchodząc do mapy (m) sprawdź w karcie żołnierzy ,ile amunicji mają ...
5) Poprostu ,przechodź misje powoli ...pośpiech ,tamgdzienie jest potrzebny ,jest niewskazany ...
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 29 lip, 2005 02:53

Kampania resa trudna!? Raczej nudna. Spodziewałem się znacznie więcej po resie i troszeczkę się rozczarowałem (a zakończenie było by fajne gdyby nie było przegadane i gdyby nie było przerysowane). Największym mankamętem kampani resa jest fakt że kilka całkiem fajnych misji jest przeplecione kilkoma absurdalnymi (ze względu na trudność i taktyczne założenia) misjami które zabijają przyjemność płynącą z gry. A wracając do tematu, dowodzenie drużyną jest dziecinie proste (najlepiej przejść sobie kampanie cwc aby wejść w wprawe). A i należy pamiętać też że si naszych nie jest najlepsze więc trzeba uważać aby nie dali się wystrzelać jak kaczki (zwłaszcza w mieście).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Dendoras

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): N 14 sie, 2005 21:07
  • Lokalizacja: biuro w Lipanach :P

PostPn 15 sie, 2005 18:55

Największym mankamętem kampani resa jest fakt że kilka całkiem fajnych misji jest przeplecione kilkoma absurdalnymi (ze względu na trudność i taktyczne założenia) misjami które zabijają przyjemność płynącą z gry.

¦więta prawda. Dla mnie takim absurdem była misja chyba przedostatnia w której mamy zająć i utrzymać Petrovice. Autorzy nie mieli widocznie już pomysłów, więc nawalili trochę T-80 i parę oddziałów piechoty na nasz oddział, bodajże jeden BMP i dwa kiepskie czołgi. :???: Spoko? :neutral:
"I don't know what he just said, but it's on" - Carl Johnson
Offline

Singer

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 23 sie, 2005 18:08

Tak przy okazji...

PostWt 23 sie, 2005 18:20

Odnosząc się jeszcze do pytania o rakiety :twisted:. Po tym jak już weżmiesz 'RPG...' musisz je wybrać z menu komend i wcisnąć przycisk przeładowania (domyślnie R), wtedy automatycznie liczba Twoich rakiet zwiększy się z 0 do X.
A jeżeli chodzi o ten piękny X, to akcję 'Weż RPG...' możesz wykorzystać maksymalnie dwa razy pod rząd. Czyli będziesz miał na raz maksymalnie dwie rakiety. Za to zawsze możesz podejść do skrzynek i ponownie wziąść dwie rakiety (łącznie ich chyba było sześć).

A jeżeli chodzi o resistance, to szczerze mówiąc oczekiwałem jednocześnie i mniej, i więcej :>.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

Re: Tak przy okazji...

PostWt 23 sie, 2005 19:10

Singer napisał(a):(...)
A jeżeli chodzi o ten piękny X, to akcję 'Weż RPG...' możesz wykorzystać maksymalnie dwa razy pod rząd. Czyli będziesz miał na raz maksymalnie dwie rakiety. Za to zawsze możesz podejść do skrzynek i ponownie wziąść dwie rakiety (łącznie ich chyba było sześć).

(...)


Yyy... :shock: :roll: Hmm... coś chyba nie bardzo rozumiem, albo Ty nie bardzo sprawdziłeś :> :P
Ostatnio edytowano Śr 24 sie, 2005 19:13 przez Jerry, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

W4tchdog

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 409
  • Dołączył(a): Śr 10 sie, 2005 13:58
  • Lokalizacja: ...i po co ?

PostWt 23 sie, 2005 22:01

Właśnie dobrze pisze ...
Bierze sie ze skrzynek "pusty" granatnik RPG , i nie ważne ile bedziesz miał w plecaku rakiet , ich stan bedzie zaznaczony jako 0 do momentu aż nie przeładujesz ...
Wtedy ukaże się twoim cudnym błękitnym oczom ,aktualna liczba posiadanych błyszczacych rakiet do RPG
Obrazek
Offline

Singer

Cywil

Cywil

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): Wt 23 sie, 2005 18:08

PostŚr 24 sie, 2005 18:01

Jerry napisał:
Yyy... Hmm... coś chyba nie bardzo rozumiem, albo Ty nie bardzo sprawdziłeś :>


Dobra to po kolei :twisted:

1) Aby liczba rakiet w RPG, które została podniesione z ziemi, zmieniła się musisz przeładować wyrzutnię. Początkowo zawsze pokazuje zero.

2) W misjach, w których podnosimy wyrzutnię przeciwpancerną z ziemi mamy wybitnie ograniczoną ilość rakiet (bodajże dla RPG - dwa, a dla LAW - trzy). Ale w przypadku tej misji można po wystrzeleniu wszystkich rakiet z ekwipunku (całych dwóch znaczy się :P) podejść do "skrzynki z amunicją" i wziąść kolejne dwie rakiety.

3) A jeżeli chodzi o sześć rakiet, to po prostu tyle ich było (jeśli pamieć mnie nie myli) w tej skrzynce.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania / wątpliwości (co do tego problemu :twisted:) to dawaj na maila ;).
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostŚr 24 sie, 2005 19:16

Singer napisał(a):Jerry napisał:
Yyy... Hmm... coś chyba nie bardzo rozumiem, albo Ty nie bardzo sprawdziłeś :>


Dobra to po kolei :twisted:

1) Aby liczba rakiet w RPG, które została podniesione z ziemi, zmieniła się musisz przeładować wyrzutnię. Początkowo zawsze pokazuje zero.

2) W misjach, w których podnosimy wyrzutnię przeciwpancerną z ziemi mamy wybitnie ograniczoną ilość rakiet (bodajże dla RPG - dwa, a dla LAW - trzy). Ale w przypadku tej misji można po wystrzeleniu wszystkich rakiet z ekwipunku (całych dwóch znaczy się :P) podejść do "skrzynki z amunicją" i wziąść kolejne dwie rakiety.

3) A jeżeli chodzi o sześć rakiet, to po prostu tyle ich było (jeśli pamieć mnie nie myli) w tej skrzynce.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania / wątpliwości (co do tego problemu :twisted:) to dawaj na maila ;).


Pierwsze - okay
Drugie - Jakie ograniczenia 2/3 ?? .... Max. masz 5 slotów na granaty rpg/law w sumie =]
Obrazek
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron