
Dziekuje MaRcin-owi za ten wspanialy i bardzo pochlebiajacy test. Takze Yaciek-owi - pomimo iz nie zdazyl. Cenie sobie bardzo Wasze opinie.
Plik F.a.Q. zostal zupdatowany juz jakis czas temu; prawdopodobnie zassaliscie jeszcze przed tym. Naturalnie postaram sie poprawic wersje polska. Pracowalem wtedy pod duzym napieciem i w szalenczym tempie aby zdazyc z wydaniem na czas. Poza tym nie mieszkam w Polsce od 17 lat i jednak z czasem nabiera sie nawyków w budowaniu zdan, które nie sa typowo polskie. Dlatego tak "na dziko" nie moglo wyjsc to wszystko w stu procentach. Nie wiem jednak kiedy bede mial czas na korekte tekstów. Pracuje nad innymi misjami, które sa takze dosc pracochlonne.
Wyslalem kiedys stara wersje misji na konkurs BIS i nawet zaszla dosc daleko, ale (z ciezkim sercem jak sie dowiedzialem) w koncowej eliminacji testerzy byli zmuszeni ja usunac poniewaz bylo jeszcze zbyt wiele bledów.
Co do gameplayu chcialbym podkreslic iz AI reaguje bardzo agresywnie jezeli uzywa sie broni bez tlumika. Jezeli jednak walczysz z tlumikiem jest to bardzo nie przydatne podczas otwartej walki (na przyklad po wszczeciu alarmu) poniewaz strzela sie mniej celnie, pociski sa wolniejsze i maja mniejsza sile przebicia. Za to odpowiada skrypt tlumika. Takze skrypt komunikacji radiowej jest waznym elementem w misji. Jezeli utracicie radionadajnik lub wasz radiowiec zginie nie mozecie wezwac wsparcia lotniczego i odbiór przez smiglowce na koncu misji jest niemozliwy.
@ Yaciek
Chetnie bym sie dowiedzial jak nazywaja sie te inne misje, które sobie tak cenisz. Imie "wroga" trzeba znac
Wersja Lite nie wchodzi raczej w rachube. Jak juz wielokrotnie napisalem na wielu forach to w co najmniej 75% sama wyspa pochlania resource systemów. Podczas prac nad misja staralem sie caly czas zwracac uwage na odciazenie systemu. Na starcie samej misji (po intrze) jeden skrypt dopasowuje nawet widocznosc i detale terenu do mozliwosci systemowych. Krótko mówiac: ta sama misja na innej wyspie chodzila by jak rakieta, ale stracila by równierz 90% z atmosfery. Dlatego nie bede ryzykowal wydawajac wersje "Lite". Poza tym do wielu graczy nie dociera fakt iz plynne granie misji na wyspie TONAL na pelnych detalach wchodzi w rachube dopiero od 3.3GHz oraz najnowszych kart graficznych z 256MB DDR RAM oraz dosc spora iloscia RAMu w samym systemie. Dla wszystkich innych (takze dla mnie) pozostaje redukcja detali odpowiednio do moich sugestii w pliku F.a.Q.
@ Monty/MaRcin
Chcialbym zasugerowac aby ten topic (oraz inne jak na Forum BIS czy OFPMDB), linki do 2-óch trajlerów (kazdy w 2-óch wersjach jakosciowych) oraz inne "bajery" dolaczyc do testu w formie linków.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
Plik F.a.Q. zostal zupdatowany juz jakis czas temu; prawdopodobnie zassaliscie jeszcze przed tym. Naturalnie postaram sie poprawic wersje polska. Pracowalem wtedy pod duzym napieciem i w szalenczym tempie aby zdazyc z wydaniem na czas. Poza tym nie mieszkam w Polsce od 17 lat i jednak z czasem nabiera sie nawyków w budowaniu zdan, które nie sa typowo polskie. Dlatego tak "na dziko" nie moglo wyjsc to wszystko w stu procentach. Nie wiem jednak kiedy bede mial czas na korekte tekstów. Pracuje nad innymi misjami, które sa takze dosc pracochlonne.
Wyslalem kiedys stara wersje misji na konkurs BIS i nawet zaszla dosc daleko, ale (z ciezkim sercem jak sie dowiedzialem) w koncowej eliminacji testerzy byli zmuszeni ja usunac poniewaz bylo jeszcze zbyt wiele bledów.
Co do gameplayu chcialbym podkreslic iz AI reaguje bardzo agresywnie jezeli uzywa sie broni bez tlumika. Jezeli jednak walczysz z tlumikiem jest to bardzo nie przydatne podczas otwartej walki (na przyklad po wszczeciu alarmu) poniewaz strzela sie mniej celnie, pociski sa wolniejsze i maja mniejsza sile przebicia. Za to odpowiada skrypt tlumika. Takze skrypt komunikacji radiowej jest waznym elementem w misji. Jezeli utracicie radionadajnik lub wasz radiowiec zginie nie mozecie wezwac wsparcia lotniczego i odbiór przez smiglowce na koncu misji jest niemozliwy.
@ Yaciek
Chetnie bym sie dowiedzial jak nazywaja sie te inne misje, które sobie tak cenisz. Imie "wroga" trzeba znac
Wersja Lite nie wchodzi raczej w rachube. Jak juz wielokrotnie napisalem na wielu forach to w co najmniej 75% sama wyspa pochlania resource systemów. Podczas prac nad misja staralem sie caly czas zwracac uwage na odciazenie systemu. Na starcie samej misji (po intrze) jeden skrypt dopasowuje nawet widocznosc i detale terenu do mozliwosci systemowych. Krótko mówiac: ta sama misja na innej wyspie chodzila by jak rakieta, ale stracila by równierz 90% z atmosfery. Dlatego nie bede ryzykowal wydawajac wersje "Lite". Poza tym do wielu graczy nie dociera fakt iz plynne granie misji na wyspie TONAL na pelnych detalach wchodzi w rachube dopiero od 3.3GHz oraz najnowszych kart graficznych z 256MB DDR RAM oraz dosc spora iloscia RAMu w samym systemie. Dla wszystkich innych (takze dla mnie) pozostaje redukcja detali odpowiednio do moich sugestii w pliku F.a.Q.
@ Monty/MaRcin
Chcialbym zasugerowac aby ten topic (oraz inne jak na Forum BIS czy OFPMDB), linki do 2-óch trajlerów (kazdy w 2-óch wersjach jakosciowych) oraz inne "bajery" dolaczyc do testu w formie linków.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
